2017-02-04

MY STORY BLOGGER



Hejka wam wszystkim! Pierwszy tydzień szkoły za mną... i w końcu upragniony weekend, który pewnie minie z prędkością światła.. ale to taki mały szczegół.. Mówiąc szczerze nie zawaliłam pierwszego semestru, wręcz przeciwnie dlatego nie muszę jakoś specjalnie zakuwać i troszczyć o oceny :) Pozostaje mi tylko utrzymać poziom nauki i systematyczności na którym jestem.
No ale omijając tematy szkolne, bo co prawda nie którzy tutaj mają ferie, ostatnio czuję że muszę w końcu coś ze sobą zrobić... Ciągle brnę w to samo szkoła, dom, bieganie, nauka,spanie.. Nie widzę tutaj miejsca na moje pasję no może wyjątkowo na bieganie, które ostatnio  i tak zaniedbuję..
Wiem że to wszystko jest zależne ode mnie, bo to ja przecież  mogę zadecydować czy może po szkole pójść spać czy raczej pobiegać. Zdecydowanie nie pomaga mi tu też zimowa aura, którą naprawdę słabo przeżywam. Za oknem już nie ma tak cudownego śniegu tylko roztopy, które uniemożliwiają mi bieganie.




Z racji tego że na blogu przeważają tematyczne posty lub lifestyl'owe postanowiłam  dodać coś innego, co odróżnia się od wszystkich tutaj postów. A więc postanowiłam opisać wam moją przygodę małej bloggerki...
Może zaczynając  od początku..


MÓJ PIERWSZY BLOG  został oparty na historii moich papużek falistych. Miały być tam różne doświadczenia,zachowania związane z nimi. dla wytłumaczenia miałam wtedy TYLKO 10 LAT. Koniec z końcem opublikowałam tam tylko niestety dwa wpisy. Jeżeli zagłębicie się dalej, w niego.. Drugą papużkę dostałam pół roku po śmierci pierwszej... Jak to brzmi :')

Rozpoczeła się szkoła:(( sZKODA postanowiłam dzisiaj założyć bloga o papużkach o powiem coś o mojej papużce która nazywa się fiona jest słodka czasem jak puszczam jej muzykę to ona sobie śpiew jak czasami krzycze na brata to ona wtedy śpiewa w niebogłosy. moja papużka jest bardzo grzeczna jak spie w nocy to ona śpi (...) dostałam tą papużke od chrzesnej w moje urodziny czyli 03.09.2012 wtedy skonczyłam 10 lat!!! na mojim blogu będą różne konkursy oczywiście o papużkach.
Początki małej Bloggerki, tak tylko mogę to nazwać.. haha. O dziwo nie jest tu aż tak dużo błędów, przypomnę że są to początki 4 klasy, także owacje na stojąco :)) Moim ulubionym fragmentem tego posta ,, jak czasami krzyczę na brata to ona wtedy śpiewa'' haha byłam świetną 10 latkom :)
Kolejny blog jaki założyłam nazywał się KociaMojra, gdzie umieściłam tylko dwa wpisy pierwszy o mnie a o kolejny o imionach dla kotów hah. Potem założyłam przyjacieleludzi ale niestety nie mam tam żadnych wpisów :)


Snując się po różnych portalach w końcu natrafiłam na blogger'a,który mówiąc szczerze jest naprawdę idealnie do tego stworzony :) Nowa stronka, nowy blog. A więc przyszła kolej na stworzenie czegoś innego.. Nie papużki,nie chomiki (tego bloga niestety nie znalazłam)  tylko  PORY ROKU  opisuję tam w sumie wszystko co się u mnie dzieje, można tam znaleźć coś i nic tak naprawdę... MÓJ PIERWSZY POST  na tamtym blogu brzmiał

Cześć
Jestem Blogerką tego bloga. Nazywam Amelia ,ale każdy na mnie mówi Mela. Mieszkam na wsi . W Blogu będę pisała o tym czym się zajmuje i interesuje. Uwielbiam pieski . Mam ich sporo . Moim pieskiem jest Saba ma ponad 11 lat urodziła się 31 marca. Bardzo ją kocham. Mam jeszcze kotka wabi się Kitek jest wiecznie głodny ale nie że chory tylko po prostu jest jeszcze małym kociakiem.(...) W tym blogu nie tylko pisała o psach .O modzie,opisach , przepisach.  

Pisanie na nim przychodziło mi z łatwością, tak naprawdę dopiero wtedy zagłębiałam się w blogosferę.. Może nie do końca, aczkolwiek nie miałam absolutnego pojęcia że istnieje taka funkcja jak obserwator. Na okół przeważyła na nim tematyka lifestyl'owa co dzisiaj robiłam, gdzie byłam. Blog nie był moją w tamtym czasie własnością lecz ,,moich czytelników'' Dlatego pierwszy tytuł brzmi ,, Nasz pierwszy post ''. Dla ciekawostki prowadząc go miałam 11 lat.


I w końcu mój obecny blog. Od samego początku miał być mieszanką wszystkich powyższych aż  w końcu blog jest taki jaki jest... Wydaję mi się że osiągnęłam dzięki niemu swój pierwszy blogosferowy sukces. Pierwsze posty miały naprawdę beznadziejną treść, ale o dziwo wprawiłam się.... Moje pierwsze przedstawienie mnie brzmiało tak :

 Siemano moi drodzy!
Zapewne nie wiecie jak się nazywam (nie mela to nie moje imie) . Otóż nazywam się Amelia lecz
Bardzo rzadko do mnie tak mówią. Więc mówcie na mnie Mela :* Założyłam tego bloga bo chce się z wami podzielić moimi inspiracjami . Fotografia , zwierzęta ogólnie psy i robienie coś z niczego to są moje pasje .



Ja chyba naprawdę miałam jakąś obsesję na punkcie tych psów hah. W gruncie rzeczy dopiero w tamtym czasie zaczęłam poznawać  swoje pasje, to co kocham robić. Także w 100% nie mogę zgodzić się że wtedy były to moje ulubione zainteresowania, bo miałam ich mnóstwo. A tak oto wyglądały moje pierwsze nagłówki tego bloga.


Koniec, końców z blogosferą łączy mnie już 5 lat, woow. Jestem naprawdę zszokowana, znalezieniem tych starych blogów. To jest naprawdę świetna pamiątka mieć wpisy, które pisałam w wieku 10 lat :) Blogowanie to naprawdę świetna przygoda którą polecam każdemu, z całego serca.








20 komentarzy:

  1. To dobrze ze cały czas sie rozwijasz i ulepszasz swojego bloga <3 Zdjęcia bardzo ładne, świetna bluzka i pasek :*
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz za sobą sporą historię jeśli mówić tu o blogowanie :)
    Ja też przed aktualnym miałam kilka, ale żadnego nie umiałam utrzymać, dopiero na aktualnym tak bardzo polubiłam to miejsce!
    Jesteś naprawdę dobrą bloggerką :) Pięknie wyglądasz.
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że się starasz i ulepszasz swoje wirtualne cztery kąty ;).
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bloguję już od 9 lat, jednak bardzo żałuję, że usunęłam stare blogi i nie zachowałam nawet grafik, które na nich umieszczałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci, abyś się dalej rozwijała w blogowaniu. :) Fajnie, że podzieliłaś się z nami swoją historią o blogach, które kiedyś prowadziłaś. :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 lat to duużo, jej chciałabym poczytać takie notatki z kiedyś, haha!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, pierwszy raz taki widzę :). Zgadzam się z tobą, że super jest mieć jakieś pamiątki z początków np. właśnie blogowania. Ja ostatnio znalazłam moje stare pamiętniki i czytając je, nieźle się uśmiałam :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 lat to naprawde sporo :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że się rozwijasz i ciągle wracasz do blogów. Życzę powodzenia :)

    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne fotki też mam kilka screenów ze starych blogów, lubie je trzymać choć trochę wstyd pokazać, parę razy już przenosiłam adres bloga i wygląd by zerwać z poprzednim wizerunkiem, ale nie wyrzucam postów, co widać po datach "nowego bloga" ale ze starymi postami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ja wszystkie moje stare blogi niestety pousuwałam, a teraz żałuję jak widzę ile można mieć z tego wspomnień i pamiątek :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację. Takie wpisy to fajna pamiątka, a ile pośmiać się można, haha
    Ciekawy temat posta i śliczne zdjęcia!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też zaczynałam od kilku blogów ! :d
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest poczytać swoje stare wpisy człowiek widzi jak się zmienił.
    Sama prowadzę nie pierwszy blog. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam na swoim koncie masę blogów. :D

    Obserwuję. Jednocześnie zapraszam do mnie. Już niebawem pierwsza recenzja. :)
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny post! Czasem warto wrócić do wspomnień!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad:http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama zaczęłam blogować w wieku około 9 lat... czasem fajnie wrócić do tego co się pisało będąc naprawdę młodym dzieckiem :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny post, super jest mieć takie wspomnienia do których mozna wrocic za pare lat...
    zapraszam do siebie
    http://wersonworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)