2017-02-19

GOOD TIME


Hejka kochani! Wiem, od jakiś 2 tygodni nie odzywałam się tu do was  ale tak naprawdę przez ostatni czas byłam tak bardzo leniwa, że nawet odpuszczałam sobie bieganie! Ale nie martwcie się od tego tygodnia, czyli od tego poniedziałku wzięłam się za siebie i wracam do formy. Pomimo tego że zaniedbałam trochę parę rzeczy a zwłaszcza bloga, miałam również   nieprzyjemne sytuacje ten czas był dla mnie dobry! Wolę to od stresu,braku snu czy zawalonego tygodnia nauką.
 Ostatnio wybrałam się na sesję wraz z moją koleżanką, i jak widzicie zdjęcia moim zdaniem wyszły naprawdę dobrze :))  Mam nadzieję że będę udzielać się tutaj częściej, miłej niedzieli:) Ja lecę biegać! ♥










kocham to zdjęcie hah :))

Podobają się wam zdjęcia? 

34 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, masz ładny kolor oczu :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne masz oczy! boskie zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, ja także ostatnio mniej dodawałam, ale przez brak czasu.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś śliczna! Mega uroda!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taka sliczna twarz. Urode w stylu Dakoty Fanning, mega ❤ ja czesto sie rozleniwiam i zaburzam swoj sen itp a pozniej trudno jest mi wrocic w tryb nauki itd. Ale trzeba myslec pozytywnie i wziac sie w garsc. Uwierz mi kochana ze nie warto sie stresowac, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze, że wracasz do formy :)
    Zdjęcia bardzo mi się podobają <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. tak! są genialne ;)
    nie mogę oderwać od nich oczu, masz taką niespotykaną urodę <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam biegać, ale jestem zmarzluchem więc czekam na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo urocza. Zdjecia sa sliczne

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku masz śliczne włosy, może zrobisz coś o ich pielęgnacji :o ?

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia :)
    Ja jeszcze do biegania muszę poczekać, aż nie będzie śladu po kontuzji :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie mega zdjęcia! Śliczna jestes ^^

    Obserwujemy? :) Daj znac u mnie :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/02/black-and-white-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo ładną i naturalną dziewczyną. Prowadzisz fantastycznego bloga powodzenia w dalszej realizacji !
    Obserwuję kochana :) Liczę na to samo :*
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz cudne włosy!
    Pozdrawiam i również zmykam biegać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Taak, piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look. Totally amazing,chic! Gorgeous photos, the colors and textures are so dreamy. I enjoy this look and colours match perfectly .
    I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit



    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja uroda bardzo mi się kojarzy z aktorką która gra w dziewczynie w czerwonej pelerynie :) oczywiście ona jest świetna Ty zresztą też masz cudowne oczy ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! :) Masz tak hipnotyzujące oczy, że patrzą na zdjecie widziałam tylko je :) dodatkowo zazdroszcze tak ładnej cery, moja walka niestety trwa i trwa a końca nie widać :)
    Dodaję do obserwowanych z przyjemnością! :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :) nie zmarzłaś bez kurtki :D?
    Mój blog ♥
    ZAPRASZAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jesteś!
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam : verciavercix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz. Wytrwałości do biegania! Ja jestem zbyt leniwa i mam na to zbyt mało czasu :(

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałeś/aś, że magia nie istnieje? Że jesteś tylko zwykłym mugolem? Myliłeś/aś się! Wybierz się do Uniwersytetu Magii Hogwart i odkryj, co oznacza słowo "czary"! http://umh.xaa.pl/index.php

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jesteś, masz wspaniałego bloga. :)
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna :)

    Zapraszam: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia! :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)