2017-01-10

WINTEROVELOVE ♥



Hejka wszystkim! ♥ Naprawdę nie wiem jak zleciało te 10 dni od sylwestra.. Czas biegnie nie ubłaganie.. Od jakiś paru dni chodzę ciągle naburmuszona, i nic mi się nie podoba dziękuje a zarazem współczuje tym co muszą mnie ciągle wysłuchiwać.. no ale żeby dodać temu postu jakiejś pozytywnej energii to  jeszcze tylko 3 dni i ferie!! Jejuu ale mi się to przyda, wiem że tydzień temu skończyła się dopiero przerwa świąteczna.. Ale jak już pisałam dużo w niej się działo i nie miałam jak odpoczywać hah. Nawet dzisiaj zrobiłam sobie przerwę od szkoły, było mi naprawdę baardzo mocno potrzebny, brak snu dawał się niestety we znaki :)) Na dworze jak sami widzicie, całe podwórko mam przykryte puchem śniegu, ale mi to jak najbardziej odpowiada są przepiękne widoki, wychodząc na spacer z pieskami ja czuję się jak w bajce, muszę zdecydowanie powiedzieć że zima to moja  ulubiona pora roku, nawet wtedy gdy nie czuję palców hah :) Wy również jesteście jej zwolennikami?


W ferie planuje nagrać dla was jakiś filmik, co w na to? Może by tak zacząć z yt? :))
Co o tym sądzicie?











Spodobały się tobie zdjęcia? :)) Też myślicie że przydałyby się zmiany w designu? 

29 komentarzy:

  1. Spoko zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też te dni od sylwestra bardzo szybko zleciały! Super zdęcia :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna!! Mam ferie w tym samym terminie co ty i przez pierwszy tydzień wyjeżdżam, a potem chcę poświęcić większość czasu na bloga bo przez naukę nie mam na to aż tyle czasu niestety. Z kanałem na youtube jak najbardziej!! Z chęcią bym Cię oglądała :). Ja mam swój kanał i nawet kiedyś prężnie działał, ale nie byłam do końca zadowolona z jakości filmów, dlatego zainwestowałam w o wiele lepszy aparat i planuję zacząć nagrywki od przyszłego miesiąca ;D.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, myślę, że pomysł z yt to fajny pomysł.
    ja dzisiaj zrobiłam sobie przerwe od szkoły i trochę odespałam, bo czułam się strasznie słaba:/

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. The post is so great! I really love your blog:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też czekam już tylko na ferie <3 Czekam na Twoj filmik na YouTube :)
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh ferie, ferie, ferie. Tak czekam na nie!
    Śliczne zdjęcia, pomysłowe, bardzo mi się podobają :)
    Cudnie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ferie za dwa tygodnie dopiero :D Udanych ferii! :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ferie dopiero od końca stycznia. Pięknie wyglądasz :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łądne fotki ;) chociaż zimę to lubię tylko na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z uśmiechem Ci do twarzy :D
    Zaczynam ferie w tym samym terminie co Ty, również nie mogłam się ich doczekać. Pierwszy tydzień ferii spędzę w domu na nadrabianiu zaległości na blogu oraz przyjedzie mój ukochany kuzyn. Drugi tydzień ferii spędzę w górach!
    Mam nadzieję,że te moje ferie będą znakomite i tego też Tobie życzę! A co do nagrywania na yt to bardzo dobry pomysł!
    A u mnie na blogu stylizacje gwiazd z gali Złote Globy 2017!  
    Serdecznie zapraszam. https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie do ferii jeszcze tydzień, ale wytrzymam :) Udanych dwóch tygodni wolności! Przez samo patrzenie na zdjęcia robi mi się zimno :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wyglądasz! Ja ferie mam od 30.01 :D
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :) ja osobiście nie przepadam za zimą, choć krajobraz zwykle prezentuje się bardzo ładnie to nie cierpię gdzieś wychodzić bo zamarzam, jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na filmik! Super post, również kocham zimę i bardzo się cieszę , ze w tym roku tak dopisała :D pozdrawiam

    http://isabellca-byib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Lubię zimę za jej piękne krajobrazy.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia bardzo przyjemne dla oka!:)
    Pozdrawiam!
    http://refleks-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna! ;)
    życzę udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna królowa śniegu

    OdpowiedzUsuń
  21. Nagrywanie na YT może być super przygodą, co prawda może być ciężko, ale twoje piękne niebieskie oczy dużo zrobią za ciebie hahha. Jak będziesz potrzebowała pomocy z designem to zapraszam do siebie!
    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj w klubie szczęśliwców, też zaczynam ferie i nie mogę pojąć jak ten czas szybko leci.

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam śnieg, ale niestety mieszkam w UK i tutaj o to ciężko.
    Mogę więc tylko pozazdrościć. Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super pomysł z tym yt! Pięknie wyglądasz!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz świetną urodę :o przypominasz troszkę Lucy :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)