2017-01-15

WINTER VIEWS

Hejka tutaj znowu Mela! ♥ Jak wam mija dzień? U mnie od samego ranka, coś  nie idzie po mojej myśli.. A mój aparat postanowił zrobić mi psikusa i przestać się ładować.. Miałam zamiar ponagrywać, bo jak wiecie zaczynam przygodę z yt :)) Jeśli uda mi się  dzisiaj coś zgrać to będzie cud,bo jak na razie za oknem robi się coraz ciemniej a to skutkuję złym światłem.. życie typowego jutubera noo haha :))  Bardzo wam dziękuję że tak mi kibicujecie, bo to daje mi naprawdę dużo motywacji aby odważyć się mówić do was przed kamerą.. Co do filmiku wyjdzie jeszcze w tym tygodniu. Na pewno go tutaj dodam ♥ Wczoraj na szczęście udało mi się porobić jakieś zdjęcia gdy byłam na spacerze z Falkonem.. Szczerze mówiąc zdjęcia nie oddają tego co widzę na żywo...Śniegu jest naprawdę baardzo dużo, na pewno w te ferie uda mi się ulepić bałwana hah.. Co do ferii to mam duużo wolnego czasu i na pewno poświęcę go na bloga :)) Także posty na blogu będą pojawiać się dużo częściej :)










Jak spędzacie ferie? U was też jest dużo śniegu ? :))

29 komentarzy:

  1. u mnie także pełno śniegu, mam nadzieję, że trochę na ferie zostanie. rozpoczynam ferie 30 stycznia ^^
    miłego odpoczynku od szkoły Ci życzę, masz mega fajnego bloga!!!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też rozpoczęłam ferie :)
    Planów nie mam, chcę po prostu odpocząć i zregenerować siły na kolejny rok szkolny.
    Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne widoki! ;) Zima od razu wygląda piękniej ze śniegiem. :D
    Ferie, ferie... swoje ostatnie przeżyłam rok temu - niestety szkołę już skończyłam i zazdroszczę Ci! Korzystaj jak najlepiej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, ależ tu zimowo! <3 U mnie podobnie i bardzo się cieszę, bo kocham zimę i śnieg! <3 Cudowny psiaczek. ;3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i cudny psiak! Ja ferie spędzam w domu, planuje jakieś pojedyncze wypady ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! U mnie też zimowo, ale niestety nie co bardziej szaro :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczy piesio! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam zdjęcia zimą! Co do ferii: to w czwartek wyjeżdżam z rodziną w góry ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój piesek jest niezwykle uroczy, uwielbiam tą rasę. Bardzo ładne zimowe zdjęcia! :
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziak! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznego masz pieska
    a zdjecia zimą cudne

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, ja też kocham zimę za to szybko znikające światło... Życzę powodzenia w nagrywaniu, bo u mnie od rana bardzo pochmurno... Śliczny piesek, a zdjęcia zabójcze! U mnie niestety nie ma tyle śniegu, chociaż mam nadzieję, że chociaż na ferie będzie zimowa atmosfera ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny piesek!
    Ja na ferie muszę jeszcze trochę poczekać :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ferie zaczęłam chorobą, ale czekają mnie jeszcze 2 wyjazdy m.in na narty<3
    Miłych ferii!
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne fotki! Boski piesioooo! Też mam ferie, na szczęście :D
    Zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDOWNE ZDJĘCIA! MASZ ŚLICZNEGO PSA :) JA TEŻ NA SZCZĘŚCIE JUŻ FERIE!
    OBSERWUJE I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie jest tam u Ciebie. A piesio cudny <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na ferie muszę jeszcze torche poczekać.
    Ładne zdjęcia, zima na fotografiach oczarowuje :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ;) ja też mam ferie i masę wolnego czasu ;) życzę powodzenia w nagrywaniu filmików na yt ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Uroczy piesek! Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia! Rewelacyjny post <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia!*o*
    Ja również mam już ferie :)
    Postanowiłam je wykorzystać w 100% poświęcając się pasji, czyli blogowi i muzyce :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    My blog(Click)♥
    Zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba? Da mi to ogromną motywację♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem szczerze, ze Ciebie podziwiam, ja nie potrafiłabym mówić do kamery :D
    U mnie bylo bardzo dużo śniegu, ale juz topnieje
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki piękny pies *o* Ja ferie spędzam w domu lub idąc na korki :c
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)