2017-01-22

PIERWSZY FILMIK NA YT!



Hejka wszystkim! Połowa ferii za mną, a ja naprawdę nie wiem kiedy to tak szybko minęło... Szczerze mówiąc ten tydzień nie wykorzystała zbyt dobrze czytaj nie robiłam nic oprócz oglądania serialu SKAM. Swoją droge wątpię że ktoś jeszcze o nim nie słyszał... Wczoraj skończyłam pierwszy sezon i jestem w nim całkowicie zakochana.. Bardzo wam go polecam :)
Tytyryty *kościelna melodia* XD Jak już pisałam zaczynam przygodę z yt.. A więc na kanale pojawił się już pierwszy filmik... Jak zawsze oczywiście, nie jestem w 100 procentach zadowolona z siebie.. Taka już moja natura wybaczcie hah. A więc pomijając fakt że moje włosy wyglądają jakby kopnął mnie prąd czy też moje brwi.. Są to moje początki.. I wiem również że z filmiku na filmik będzie o wiele lepiej.. Na pewno za kamerą jeszcze stanę kiedyś dużo pewniejsza siebie a moje oczy nie będą błądzić w każdą stronę świata.. Wszystko po kolei ;)) Pozostaje mi tylko zaprosić was do obejrzenia filmiku i poznania waszej opinii jak sprawdzam się za kamerą :) Bardzo ważne; włączcie HD :)





Z okazji wczorajszego dnia babci a dzisiejszego dnia dziadka nie zapomnijcie o życzeniach.. Ja już odwiedziłam babcie i złożyłam życzenia a dziadków... no cóż pozostało mi tylko zapalić świeczkę :) Doceniajcie ich, bo jak wiadomo oni dłużej kroczą po świecie, a zatem niosą za sobą cenny bagaż doświadczeń :)

16 komentarzy:

  1. Również uwielbiam disney'owskie seriale!
    Masz kochany głosik ^^
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your blog dear!It's amazing!

    Would you like us to follow each other?If so, follow me and then let me know in the comments so I can return the favor :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że zaczęłaś nagrywać! Lecę oglądać, powodzenia ;D
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez przez ferie ogladalam SKAM i nie wiem kiedy zlecial mi ten tydzien...
    Milego dnia!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację chyba kazdy słyszał o SKAM i czuję się 'inna' bo go nie ogląam haha Fajnie, że rozpoczęłaś przygodę z yt!

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z youtubem!
    Ja też mam niestety za sobą pierwszy tydzień ferii...

    Mój blog |klik|

    OdpowiedzUsuń
  7. O SKAM słyszałam, ale nie oglądałam go i nie mam zamiaru obejrzeć z prostego powodu ... najzwyczajniej w świecie nie mam czasu. :D Zresztą z kilkoma wyjątkami seriali nie oglądam.
    Fajnie, że nagrywasz, życzę dużo sukcesów i pomysłów. :)

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z yt, więcej odwagi. :)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy filmik jest dobrze. Powodzenia w nagrywaniu.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w rozwijaniu swoich pasji związanych z yt :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w nagrywaniu filmików :) Też mam zamiar zacząć!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia na yt! :)

    jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wzięłam się za nagrywki i na pewno daleko mi do perfekcji! Tak trzymaj ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na pierwszy filmik wyszło świetnie :)
    (Staraj się nie ucinać sobie głowy na nagraniach :D)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny filmik! Jak na pierwszy raz jest naprawdę dobrze :)!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)