2017-01-06

CZY WARTO PISAĆ POSTANOWIENIA NA NOWY ROK? JAK JE SPEŁNIĆ?




Heeejka kochani! Ostatnimi dniami mój humor jest naprawdę dobry, można nawet powiedzieć bardzo dobry, po prostu widząc za oknem tyyle śniegu od razu uśmiecham się sama do siebie.. Mimo że kiedyś zima nie była moją ulubioną porą, to teraz jest nią zdecydowanie... Pomimo tego że widok jest jak z bajki i czuję się jak w Narnii,  w końcu mogę ulepić bałwana!!... Jak to brzmi.. ahaha możliwe że nie mam się za osobę mającą AŻ 14 lat, a za osobę która ma TYLKO 14 lat.. Bądź co bądź kocham śnieg, kocham, kocham, kocham ...  Chyba sami widzicie że moje nastawienie jest w tym momencie naprawdę pozytywne mam nadzieję że utrzyma się jak najdłużej! Czuję że ten rok będzie świetny, jedne co będzie mi potrzebne to dużo energii,pewności w to co robię i odrobinę szczęścia od losu :)) ( a przy okazji dużo snu,hajsu i pracowitości, ale to tak przy okazji hah )
Przechodząc od tematyki posta, czy tak naprawdę warto pisać postanowienia na nowy rok?
Czy są to po prostu puste obietnice, które wiadomo  że po miesiącu uciekną w kont? Czy ludzie chcą coś robić jednak w ciągu 365 dni nie mają na to czasu? Czas mija, efekty pozostają....
Nowy rok, nowa ja takie dość typowe przereklamowane postanowienie.... jednak możemy tego dokonać a jak? to zależy tylko i wyłącznie od nas.. od naszego zaparcia, silnej woli i wytrwałości.
Jeżeli każdego roku obiecujemy sobie że w końcu  wyrzeźbimy sobie body goals, to działajmy, tu muszą zacząć się jakieś zmiany, dosłownie wszędzie..
Moim zdaniem warto każdego roku robić sobie taką listę, warto mieć jakieś cele danego roku..
Wydaję mi się że doda nam to jakiejś motywacji, jeżeli w tamtym roku udało się spełnić jakiś z nich czy wszystkie to jest to oogromny krok do przodu aby spełniać dalej marzenia, i stawiać sobie większy próg.. Nie możemy podchodzić do tego jak do jakiejś kary,zmuszenia.. To musi wyjść z naszej woli.. wtedy nam się uda na pewno :)



Miłego dnia, dziękuje za wszystkie komentarze!! ♥

18 komentarzy:

  1. Ja uważam, ze warto, ale tylko takie możliwe do spełnienia :d

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje oczy cudownie pasują do takiej zimowej pory ! Pozdrawiam ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam troszkę inne zdanie na ten temat i nie robię już sobie żadnych postanowień :)
    nataliagozdur.blogspot.com ZAPRASZAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem pisanie postanowień to super sprawa, ponieważ zawsze na koniec roku dowiadujemy się co z nich udało się spelnić, mnie to zawsze jakoś pociesza kiedy widzę spełniony punkt na liście! Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto jest pisać postanowienia, jednak pamiętajmy, że sami musimy je spełniać!
    xoxoklaudia.blogspot.com
    Odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  6. My w tym roku postawiłyśmy na dosłownie kilka postanowień,a dokładniej celów do których dążymy :)
    Zapraszamy do nas :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz przestałam pisać postanowienia, bo wiem jak to się kończy ;) jeżeli chcę się coś zrobić, najlepiej to zacząć od jutra, a nie nowego roku ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie zrezygnowałam z postanowień bo wiem, że wtedy na pewno tego nie zrobię, a jak już dojdę do tego że trzeba coś zrobić w odpowiednim momencie to wtedy działam na 100% :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Ogólnie bardzo inspirujący blog. Zapiszę do ulubionych♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Super napisane:)
    Uważam że postanowienia są super sprawą bo stawiamy sobie w jakiś sposób cel i do niego dążymy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto pamiętać, by cele były realne do spełnienia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. What beautiful pictures.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że zawsze jest dobry czas na to by coś zmienić w swoim życiu :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz śliczne oczy! Ja nie pisze postanowień, jednak zawsze wyznaczam sobie cel do którego dążę :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie pisze postanowień ;) piękne zdjęcia
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)