2016-12-18

HO, HO, HO CHRISTMAS TAG!

Cześć wam! Jak wam mija grudzień? Zaczęliście już świąteczne porządki? U mnie to zazwyczaj na ostatnią chwilę, ale tego roku mam nadzieję że zrobię to wszystko o wiele szybciej.. Grudzień jak co roku połączony jest z odrobiną stresu,niepokoju ale szczerze mówiąc lubię to :)  Jest mi naprawdę bardzo, bardzo miło widzieć wasze komentarze pod ostatnim postem to zdecydowanie motywuje mnie aby tutaj pisać :) Obiecuję, wam że od nowego roku na pewno na blogu pojawi się seria  powiązana ze zdrowym trybem życia,bieganiem i motywacją :) Z racji tego że święta zbliżają się tuż, tuż postanowiłam przygotować dla was świąteczny tag, i jeżeli zdążę postaram się dodać jeszcze jeden tego typu post :)

  Ulubiony świąteczny film?
Hmmm uwielbiam Kevin sam w domu, ale w sumie każdym film lecący w święta jest wyjątkowy. Także raczej nie mam ulubionego.



Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Przede wszystkim uwielbiam nastrój jaki  wtedy panuje,wszystko jakby się na chwile zatrzymało, jakby zniknęły wszystkie problemy, panuje dobro... Bardzo lubię wigilijne potrawy,oczywiście kolędy i spędzenie czasu z całym gronem rodziny :)


Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
Zazwyczaj otwieram w Wigilię, tuż po zaśpiewaniu kolęd, i zrobienie jednego zadania :)
Jednak u mnie od paru lat rodzice dają mi pieniądze, a za nie kupuję co chce, także nie mam przyjemności z niespodzianki :)


 Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
sumie to nie ma ich jakoś specjalnie dużo, co roku jako prezent dla całej rodziny przygotowuje filmik z całego roku, tkj. sprawozdanie.. Jest to świetna sprawa bo oprócz wspaniałej pamiątki, nie obejdzie się bez napadu śmiechu dzięki niektórym zdjęciom.. To już 3 rok kiedy coś takiego przygotowuje :) Zazwyczaj w pierwszy dzień świąt odwiedzamy całą rodzinkę,w dzień wigilii rano ubieramy choinkę,tydzień przed wigilią pieczemy pierniki..Oprócz tego w moim domu, tradycje są takie jak u wszystkich m.in. śpiewanie kolęd:)


  Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Hmmm, dużo chyba było takich wspomnień.. Z opowieści mamy wiem że mając 4-5lat
w wigilię nie mogłam doczekać się Św. Mikołaja.. Już od samego początku  tego dnia byłam strasznie nie cierpliwa.. I po kolacji, postanowiłam sobie usiąść na fotelu gdzie tam po chwili udałam się w krainę morfeusza..i tyle zobaczyłam mikołaja..
Dla wyjaśnienia co roku przychodził do nas Św. Mikołaj, i aby dostać prezent zazwyczaj trzeba było powiedzieć wierszyk, zaśpiewać kolędę :)
Na tą chwilę naprawdę jest mi ciężko cokolwiek sobie przypomnieć...




 Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Jest mi naprawdę trudno wybrać, bo jest ich mnóstwo i każda z nich na swój sposób jest piękna.
Jeżeli jednak mam wybierać, to zdecydowanie tego roku ciągle krąży mi pogłowie piosenka Justina, która moim zdaniem wprowadza w świąteczny nastrój(wersja akustyczna,jest naprawdę świetna ) , oprócz niej nie zabraknie oczywiście Last Christmas, która jak co roku jest przeze mnie śpiewana 24 na dobę hah :))

                                                   MISTLETOE- JUSTIN BIEBER

WHAM- LAST CHRISTMAS
                                             

Ulubione świąteczne jedzenie?
Jestem w gronie miłośników barszczu i pierogów, które mogłabym jeść caały wieczór :)

JAKI PREZENT TEGO ROKU CHCIAŁABYŚ DOSTAĆ?
Z roku na roku, muszę wam przyznać, że prezenty mają coraz mniejsze znaczenie..
Jeżeli jednak odpowiadając na pytanie to hmm kosmetyki, koszulkę Justina z jego sklepu merch, bransoletkę z napisem beliebers, oczywiście jakiś świąteczny sweterek i słuchawki :)



CZUJECIE NASTRÓJ ŚWIĄT?
JESTEŚCIE ZGODNI Z STWIERDZENIEM ,, ŚWIĘTA BEZ ŚNIEGU, TO NIE ŚWIĘTA'' ?
JAKIE SĄ WASZE TRADYCJE ŚWIĄTECZNE? 

28 komentarzy:

  1. woow, świetny tag! chyba muszę sama go zrobić, myślę że odpowiedzi będą zbliżone do Twoich! :)

    pozdrawiam
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag ;) nie lubię świąt a święta bez śniegu to już w ogóle masakra
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ulubiony film. Myślę, że moje święta w tym roku będą wyglądały następująco - piżamka z flaneli, kocyk, świeczki, pierniki, czekolada, karty i Kevin <3

    OdpowiedzUsuń
  4. barszcz i pierogi, uwielbiam <3
    http://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę mi przybliżyłaś święta :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow its a lovely time of the year. Hope you are having A good time. Have a lovely Sunday.
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wyjątkowo czuję już Święta ;d Też otwieram prezenty w wigilie wieczorem.
    Pozdrawiam, ładne zdjęcia :*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. great post!
    http://cronachediunawannabefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku nie czuje jakoś świat...
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękny sweterek :)

    Ja tak bardzo nie mogę się doczekać świąt!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś w tym roku mniej czuję te święta, zwykle ich już od listopada wyczekiwałam, a w tym roku nim się obejrzałam a jest już tydzień do świąt ;P
    Ślicznie wyglądasz, a sweterek masz boski! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uwielbiam święta, a gdy moje myśli uciekają do jednej, która w kółko krzyczy "ŚWIĘTA, ŚWIĘTA, ŚWIĘTA WERONIKA!" mój nastrój świąteczny wzrasta do najwyższego levela :)
    Zgadzam się i to w 100% ! Nienawidzę , gdy w święta, chodź w tą wigilie nie spadnie śnieg... mam ochotę zabić kogoś tam na górze kto jest za to odpowiedzialny !!!! haha

    Powiem Ci, że zainspirowałaś mnie co do tych filmów co roku dla rodziny. Chyba podejmę się tego "wyzwania" i spróbuję stworzyć takie małe "arcydzieło" dla najbliższych, haha. Kto wie co z tego wyjdzie :)

    Świetny blog ! Dopiero co tu weszłam, lecz jestem pewna że będę zaglądać tu częściej :)
    Mam prośbę. Wznowiłam moją działalność na blogu, ponieważ miałam kilku miesięczną "przerwę", lecz wiem że dalej tak nie pociągnę i chce dalej to robić :)
    Jakbyś mogła wspomnieć coś o mnie jeśli oczywiście możesz i masz ochotę :)
    napisałam do Ciebie e-maila z sprawą wyglądu i mam nadzieję, że się dogadamy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    morelllocherry.blogspot.com

    OBSERWUJE NA STAŁE :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie przygotowany wpis! Już nie umiem doczekać się Świąt! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Śliczny tag może u siebie taki zrobię. Ja też lubię piosenkę Justina Biebera let my love. ♡♡♡♡ po prostu kocham ją.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag :)
    Mimo tego, że w moim pokoju stoi już choinka, cały czas nie czuję świąt :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tag bardzo mi się podoba. U mnie zanim otworzymy prezenty, każdy musi zjeść, spróbować wszystkich potraw i porozmawiać z rodziną.

    Nowy post
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Tag genialny:) ja chciałabym dostać obiektyw *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygotowania do świąt w trakcie trwania.
    Co prawda, to prawda śnieg w święta powinien być by był ten klimat świąteczny.
    U mnie tradycją jest ozdabianie drzewka z całą rodziną.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No to możemy sobie przybić piątkę jeśli chodzi o potrawy wigilijne ;)) Ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ! Tag bardzo mi się podoba.Ja jakoś nie czuję tych świąt:(
    Zapraszamy do nas : http://happysadma123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z twoim stwierdzeniem i czekam nadal na ten śnieg! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świąteczne piosenki JB! I płytę Ariany - jeśli nie słyszałaś, to polecam gorąco! Weosłych Świąt, kwiatuszku!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy tag. to niezłą miałaś historię z Mikołajem haha
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo świetny post! Ale wiesz co? Masz prześliczy uśmiech! *-*
    http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post ;)

    https://strangegirl30398.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Happy Holidays, Dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)