2016-11-23

NOVEMBER

Hejka naklejka! ♥ Jak mija wam końcówka listopada? U mnie dużo stresu, sama nie wiem czemu, chyba za bardzo się tym wszystkim przejmuje...
Moje biegania już w miarę się uregulowało i trening? chyba tak to mogę nazwać, zaliczam 3 razy w tygodniu plus ćwiczenia na brzuch. Na samym początku zaczęłam uprawiać sport aby wyszczuplić swoją sylwetkę? A wszystko potoczyło się tak, że weszło mi to w nawyk, i nie mogę sobie tego odpuścić.. Zrzuca ze mnie te wszystkie złe emocje,zmienia nastawienie. Warto spróbować, naprawdę:)
Jeżeli chcielibyście posta na temat mojej historii ze sportem m.in bieganiem to chętnie go dla was napisze :)

Dzisiaj chciałabym wam w jakiś sposób doradzić, pomóc?
Nie wiem czy będzie odpowiadał wam taki styl pisania, i czy w ogóle będziecie podzielać moje zdanie :)
Lubię doradzać ludziom stąd pomysł na tego typu posta, postanowiłam że co jakiś czas będę wybierać jakieś trudności, dylematy i po prostu was motywować?

  ,,PRZYJACIÓŁKA'' - Każdy z nas napotyka na swojej drodze, masę ludzi, nie których z nich cenimy bardziej, traktujemy ich jak brata/siostrę. Jednak co się dzieję gdy owa osoba tak naprawdę nie jest, taką za jaką ją uważaliśmy. Ma na sobie tzw. ,,dwie twarze'' . Jedną stronę pokazuje w postaci najlepszej przyjaciółki,która nawet mogłaby pójść za nami w ogień,której moglibyśmy powiedzieć wszystko, tymczasem po drugiej stronie kryje się całkiem inna osoba, która na każdym kroku cieszy się z naszego nie szczęścia, i życzy nam jak najgorzej.. To chore mieć dwie osobowości, tylko po to aby rujnować komuś życie..Dlaczego to robią? Może dla tego że ich zdaniem nie zasługujemy na nasze sukcesy, może dla tego że czegoś nam zazdroszczą? Nazwanie kogoś przyjacielem wiąże się z jakimś przyrzeczeniem, obietnicą. Nie bądźmy łatwo ufni, tylko dla tego że dana osoba jest dla nas uprzejma . Nie opowiadajmy biografii naszego życia znając osobę zalewie miesiąc.. Podsumowując. Na takie osoby należy naprawdę uważać, bo mogą narobić nam wiele szkód, których nie będziemy mogli później odkręcić,. Nie pozwól aby ktoś zabierał ci minutę szczęścia,trzeba iść dalej nie patrzeć na innych... Jedyne czego nie radzę to nie oddawać złości za złości, bo wydaję mi się że życie niesie nam takie osoby abyśmy mieli z tego jakiś morał? Sama nie wiem.. Pamiętaj, że twoje szczęście zależy wyłącznie od ciebie, nie innych.

Mam nadzieje, że spodobał się wam tego typu post?
Jeżeli macie jakiś dylemat chętnie wam pomogę, po to tu w jakiś sposób jestem :))











CHCIELIBYŚCIE WIĘCEJ TAKICH POSTÓW?
PODOBAJĄ SIĘ WAM ZDJĘCIA?  ♥
          

38 komentarzy:

  1. Już kilka razy przejechałam się na osobach, które określałam "przyjaciółmi"...

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zmierzyłem się osobiście z takimi osobami i nie wyobrażam sobie jak można być tak dwulicowym
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raz spotkałam się z osobą, którą nie do końca mogłam nazwać "przyjaciółką". Piękne zdjęcia zrobiłaś, masz ślicznego pieska :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. dlatego rzadko kiedy, a raczej nigdy nie ufam nikomu w 100%. zawsze wolę coś zachować dla siebie, niż opowiadać wszystkim w koło oswoich problemach. wiadomo- może pomóc, ale uważam że z takimi drobnostkami jakimi ja się borykam nie ma potrzeby rozmawiania.
    To też nei oznacza, że nie można mieć przyjaciół- można, a nawet trzeba! przyjaźć to coś pięknego, tylko szkoda że bardzo trudno na taka natrafić.
    świetny post, trzymaj tak dalej :)

    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jest bardzo dziekawy, więc tak - chciałabym więcej takich.
    Ładne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nieraz trafiłam na takie osoby, ale zawsze połapię się na szczęście w porę ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wydajesz się bardzo pozytywną osobą ;) Podoba mi się styl twojego pisania , a zdjecia to petarda ♥ Zapraszam http://bebeautysuue.blogspot.com/ . Dopiero sie rokrecam, obserwuje i licze na rewanz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też parę razy się "przejechałam" i wolę bardziej samotność niż sztucznych znajomych

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie mam przyjaciółki, z którą mogłabym dzielić wszystkie sekrety, bo w XXI wieku co druga osoba jest strasznie dwulicowa

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam prawdziwej przyjaciółki ;) Często w swoim życiu spotykałam zazdrosne i zawistne dziewczyny..

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam swoją przyjaciółkę, na którą mogę liczyć zawsze o każdej porze dnia i nocy. Cudowny piesio *-*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga na wyzwanie adwentowe liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Końcówka listopada=próbne matury. Porażka. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są takie posty. Wielu spotkałam takich ludzi i bardzo mi ich szkoda, że są tacy.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy wpis,słodki piesek!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zobaczyła bym post o bieganiu, bo sama próbuję się zmotywować. Co takiej "przyjaciółki" już nie raz się z tym spotkałam i teraz strasznie ciężko mi komuś zaufać, wystarczą mi moje prawdziwe 4 przyjaciółki i nikt więcej.
    https://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, ale to jest najgorsze. Nie rozumiem jak można być taką osobą. :/
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Co raz częściej przejeżdżam się na osobach, które nazywam przyjaciółkami, a jeżeli będzie się to tak dłużej ciągnęło, to chyba czas będzie zakończyć tę "przyjaźń".

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie kopnął ten zaszczyt, że trafiłam na osobę której mogę 100% zaufać <3! Ale niestety obserwuję ile oso w mojej szkole udaję takie "najlepsze przyjaciółki", które po miesiącu już się nie znają ..

    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Que bonitas fotos con el perrito. Muak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Owszem, nie należy ufac ludziom po krótkiej znajomości. Jednak ja niestety natrafiłam na osobę z którą przyjaźniłam się 10 lat, mówiłam jej wszystko, zrobiłabym dla niej wszystko. Jednak okazało się, że ta osoba chce jedynie dla mnie źle. A najgorsze jest to, że tacy 'przyjaciele' mogą zniszczyć nam życie gorzej niż niejeden obcy człowiek, ponieważ zwykle znają wszystkie nasze lęki i słabości.
    Bardzo podoba mi się ten post oraz zdjęcia :)
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  25. ja niestety w swoim zyciu nie mialam jeszcze okazji spotkac na drodze prawdziwej przyjaciolki- a szkoda, bo to wielki skarb :(

    bardziej podoba mi się ten drugi sweterek, piękny jest ten kolor!

    może wspólna obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odpowiadam na obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    intonezzee.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  27. MAm przyjaciolke juz kilka lat kocham ją jak siostrę:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście zawiodłam się już na swojej "przyjaciółce" Przez to nauczyłam się, żeby za szybko nie ufać ludziom. Ale nie zawsze to wychodzi.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  30. Nie rozumiem jak można być dwulicowym. Otaczamy się ludzmi, którzy nas potem osłabiają ;c
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety łatwo o toksyczną znajomość w dzisiejszych czasach...niekiedy trzeba mieć oczy dookoła głowy, żeby omijać niektórych ludzi szerokim łukiem.
    Śliczny piesek:)

    http://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. NIe zawsze jest ktoś szczery z nami, ale warto szukać kogoś przy kim dobrze się czujemy :D
    Świetne zdjęcia , może obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki przesliczny piesek!
    Sport ma juz to do siebie ze kiedy zacznie sie go uprawiac to mega wciaga nas <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)