2016-11-02

HALLOWEEN QUEEN

Hej wam! Wy też już widzicie tą  jakże piękną jesień? Pogoda naprawdę przez ostatnie dni dopisuje i mogłabym mieć taką jesień całą rok.. Ale  z własnego doświadczenia wiem, że minie w prędkości 1984020km/s (to chyba nie jest nic, a nic powiązane z tym co teraz pisze :'D ) Dlatego dzisiaj udałam się na sesję aby porobić typowo jesienne zdjęcia, bo krajobraz jest naprawdę śliczny. Nie przebierałam się jakoś specjalnie Halloween'owo, bo miałam zupełną pustkę w głowie... A przebranie czarownicy to mam codziennie gdy się budzę  hah.. Co do makijażu starałam się nie nakładać masy różnych podkładów, pasteli do malowania twarzy czy podkreślenia jakoś mocno twarzy bo mój stan cery jak u każdej nastolatki nie jest perfekcyjny i nie chce go pogarszać. Wiem że zdjęcia są nie co opóźnione ale ostatnio mam tyle spraw do załatwienia -konkursy,nauka- natłok sprawdzianów ,bierzmowanie. Mam nadzieję że zdjęcia się wam spodobają :) Co do świąt wszystkich świętych spędziłam je u babci jak co roku, gdzie można było zapomnieć o mojej diecie bez słodyczy hah.

















                     UWAGA, UWAGA PRZEDSTAWIAM WAM KARYKATURĘ MROCZNEJ DYNI :'D

SPODOBAŁ SIĘ WAM POST?
CO ROBILIŚCIE W TEN DŁUGI WEEKEND? 

PYTANIA POJAWIĄ SIĘ W NASTĘPNYM POŚCIE, JEŻELI MACIE JESZCZE JAKIŚ POMYSŁ NA PYTANIE TO ZACHĘCAM

21 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia! :D
    Ja ciągle gdzieś jeździłam z rodzicami. Głównie po rodzinie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dom na drugim planie bardzo pasuje do tematyki posta. :)
    Zazdroszczę pogody, bo u mnie zdecydowanie nie dopisuje. Nie lubię takiego deszczu i chłodu :/
    Pozdrawiam

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Halloween jak i dzień Wszystkich Świętych spędziłam głównie w łóżku z herbatą

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda w ostatnim czasie nie zbyt dopisuję. Zimno i pada, ahhh te uroki jesieni.

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia dość ciekawe, chociaż można było bardziej poszaleć z makijażem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i ładne usta! Ja oczywiście spędziłam czas z rodziną, odpoczęłam i założyłam bloga, na którego Cię serdecznie zapraszam i liczę na to, że zostawisz jakiś ślad po sobie :* Obserwuję od dawna! :))
    http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczne zdjęcia.Bardzo fajnie wpasowana sceneria :)
    JULIE-S-WORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę wiedzieć co masz na ustach? ;)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkam z babcią, więc o diecie nie ma mowy. Usta najlepsze, kochana! obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post!
    Będę bardzo wdzięczna jeśli poklikasz w linki! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne zdjęcia do sesji jesiennej ♥
    http://mundo-pandory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, co to za szminka? świetnie wygląda

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już tej pięknej jesieni nie widzę bo właśnie przykrył ją biały puch :)
    Zdjęcia cudowne! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety jesień już się popsuła.. i jest strasznie nieprzyjemna

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool outfit I love your pictures!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, uwielbiam taki jesienny klimat :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)