2016-10-02

TRIP SCHOOL: SEA

Hej wam!! Miesiąc nauki już za nami, i w sumie to wrzesień mogę zaliczyć do udanych. W szkole o dziwo czas nie leci jakoś nie ubłagalnie wolno, co prawda bez tekstów typu ,,kiedy to się skończy'' się nie obejdzie :p  Wiem że nie było nie tu dość długo ale w tym przypadku nie była to moja wina. Otóż laptop mi szwankował,a na telefonie nie mogłam przegrać zdjęć. Ale już jestem, i muszę przyznać że mam wiele ciekawych propozycji na nowe posty. Zauważyłam że ostatnio moje posty powiewają nieco nudą,tematy typu szkoła, średnia, nauka to nie są głównym tematem tego bloga.  Od października postaram się wejść z jesienną serią,z tagami, poradnikami i jeżeli chcielibyście z chętnie powrócę do ulubieńców miesiąca czy widza miesiąca co wy na to ?

Tydzień temu odbyła się szkolna wycieczka gdzie wybraliśmy się do  ,, wioski w kratkę'' oraz na wydmy. Wycieczka była naprawdę udana! Zapraszam do obejrzenia zdjęć!
















23 komentarze:

  1. fajny wpis :) ładne zdjęcia :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ulubiency miesiaca? Jak najbardziej:)
    piekne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłabym nad morze :c chce wakacje.. :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :-) uwielbiam chodzić po plaży :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjecia, kocham morze! :)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjęcia! :) Ja chętnie bym przeczytała o twoich ulubieńcach miesiąca :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze tak kochałam morze i wydmy <3 Cudowne zdjęcia ! http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda trafiła Wam się wspaniała :) Chciałąbym zobaczyć wydmy :) Piękne zdjęcia :)
    "Ulubieńcy miesiąca" - zawsze chętnie to oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zazdroszczę, uwielbiam morze, niestety mam taaak daleko :(

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia!
    zapraszam do mnie: http://klaudia-mokrzycka.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiało być super :)
    agnieszka-gromek.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie bym się teraz wybrała nad morze :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne morze, fajnie tak wyjechać na taką wycieczkę we wrześniu :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo dawno byłam nad morzem. Tęsknię! Ładne zdjęcia :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia, aż tęskni mi się za ciepłymi dniami.
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, zazdroszczę takich fajnych wycieczek :)! Widoki przepiękne,morze, plaża, wydmy..

    zapraszam :))
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Och, zazdroszczę takich fajnych wycieczek :)! Widoki przepiękne,morze, plaża, wydmy..

    zapraszam :))
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna fotorelacja! Ja ze swoją klasą chyba w tym roku szkolnym jadę gdzieś za granicę ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)