2016-10-16

TABLER GERL


Heej wam moi drodzy! Jak zauważyliście, za oknami można  zobaczyć już wczesną jesień. Pogoda ostatnimi dniami jak najbardziej mi odpowiada, co prawda mogłoby być o wiele cieplej, ale w sumie po październiku spodziewałam się ciągłych opadów deszczu. Dobra... teraz piszę jak jakaś pogodynka... tylko nie to :DD W szkole odbył się w piątek Dzień Nauczyciela, moim zadaniem było przeczytanie podziękowań i zaśpiewanie hymnu. Szczerze mówiąc źle nie poszło, wyszło mi w miarę fajnie :)  Chyba już wszyscy,a może i nie...No ale każdym razie u mnie jest duży natłok małych kotków, idąc do szkoły i wychodząc z niej przez ten krótki odcinek można napotkać sporą sumę tych małych przybłęd? Moim zdaniem powinna zostać zorganizowana jakaś akcja, bo naprawdę trudno jest patrzeć na te zagubione pupile, a zwłaszcza wtedy gdy mokną w deszczu.. Ostatnio, a tak szczególniej to w czwartek po szkole zobaczyłam małego kotka, strasznie miauczał i postanowiłam podejść do niego i najzwyczajniej pogłaskać.. No ale na tym się nie skończyło, zwierzak szedł za mną całą drogę (oczywiście, wzięłabym go od razu, ale hugo raczej nigdy nie zaprzyjaźniłby się z kotem,jego twierdzeniem jest to  że dom to jego terytorium i z nikim dzielić się nie będzie ). No ale nie przedłużając po długim zmaganiu się postanowiłam go przygarnąć, oczywiście kotek  nie mieszka na życzenie naszego psiaka w domu tylko w piwnicy. Jednak jak kotek, nie będzie stanowił jakiegoś wielkiego problemu to kto wie :) Zamierzałam dzisiaj przedstawić wam jakiś tag, ale w sumie dzisiaj naprawdę nie mam na to siły, po za tym bardzo chciałabym aby pytania były od was :)
























\
                BUTY- adidas KOSZULA - pull&bear KOSZULKA - ? Spodnie - pink forever

ZADAWAJCIE PYTANIA POD POSTEM ODPOWIEM NA NIE W NASTĘPNYM POŚCIE!(KAŻDY BLOG BĘDZIE OZNACZONY)
JAKIE IMIĘ DLA KOCICY?? :d


30 komentarzy:

  1. Ja swoje 2 kotki nazwałam Bombi i Pysia ( nie mylić z Pusia :-D ) ale gdybym miała jeszcze jedną kotkę nazwałabym ją pewnie Fasolka albo Brzoskwinka :-D i myślę że dobrze zrobiłaś przyciągając kotka. Przynajmniej nie będzie głodny kryjąc się przed bestia w domu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylówka ;)

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo miły gest z Twojej strony :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm,jeśli chodzi o imię to; Bella, Posypka :D A jeśli chodzi o pytania:
    1) Czym robisz zdjęcia?
    2) Kto robi ci Zdjęcia?
    3) Czego nie lubisz w blogsferze?
    Świetne zdjęcia oraz edycja ich :)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wzięłaś kotka do siebie!
    może Beza? albo Panda
    themartynablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam na początku "Tablet girl" :D
    Ogólnie w sprawie takich małych kotków można zwrócić się do schroniska czy Straży Miejskiej. W moim mieście Straż Miejska przekazuje znalezione zwierzęta do przytuliska, gdzie większość z nich znajduje dom :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjecia <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam ostatnio kota przygarnąć ale rodzice się nie zgadzają. No cóż może kiedyś ich przekonam. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja choć czegoś mi w niej brakuje i przede wszystkim jak dla mnie za dużo zdjęć.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post!:*
    Zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdą obserwacje ;)
    http://klaudiasromek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah ta tabler gerl :)) Świetna koszula! Największe marzenie?

    ____________
    Lubisz alternatywne klimaty? W takim razie to blog idealny dla Ciebie!
    Zapraszam, Black Bitch :)

    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najwyraźniej zwierzak Cię polubił :D Ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zawsze muszę wygłaskać zwierzęta, a kotka myślę, że fajnie, że przygarnęłaś
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kociaki, ale nie mogę patrzeć jak chodzą po ulicach głodne, brudne i przemoczone :(

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie że przygarnęłaś kotka! Stylizacja jest naprawdę fajna :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula mega mi się podoba! Świetny blog :)
    BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia, fajnie dobrana stylizacja :). U mnie niestety przygarnięcie kota by nie przeszło, mój pies nie byłby zadowolony, ba kot zniknąłby szybciej niż by się pojawił ( piwnicy nie mam i nie miałabym gdzie go trzymać)...

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz super!
    Co do pytań:
    - co najbardziej lubisz w blogowaniu?
    - jakie cechy charakteru najbardziej cenisz u ludzi?

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym mieć kotka, ale niestety nie mogę ;/ Co do pytań:
    - Jak to sie stalo, że zaczęłaś być blogerką?
    - Zważasz na opinię innych ludzi?
    - Polecasz jakieś seriale dla serialoholiczki? :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja, kiedyś często ubierałam się w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice post and I like your outfit. You have such as lovely blog. Would you like to follow each other? If yes let me know.
    http://andreanalens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :D
    Bardzo ładne zdjęcia :) niestety już zimna jesień ;/
    Zastanawiasz się nad tym co mówią znajomi o tym, że posiadasz bloga ?:)

    Zapraszam :D
    Odwdziczęam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I love it and follow you. So nice pics!

    www-changeable-style.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja! Super, że przygarnęłaś kociaka. Nie mam pojęcia, jakie imię, ale napisz kiedyś jak tam się miewa :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. lovely blog!
    I'm a new follower!
    http://cronachediunawannabefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna stylówka :) pasuję do Ciebie :)
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)