2016-10-11

PRO ANA #ZDANIEMELI

helloł! ;) W końcu zaczął się upragniony październik, deszcz,wilgoć, zimno no nie można sobie lepiej tego wymarzyć no nie?? Szczerze mówiąc już od początku tego miesiąca mam samego pecha. Na samym początku mówiłam sobie, będzie dobrze tak ci się tylko wydaje, nie myśl tak. Ale dwa dni temu budząc się z ogromnym  bólem palca, myślenie zmieniło mi się o 360 stopni. I ze względu na tą ,,kontuzję'', raczej sobie w tym tygodniu  nie pobiegam. Ale przechodząc do spraw bloga. Bardzo się cieszę, że chcielibyście Ulubieńców miesiąca. Co prawda ulubieńcy września nie wypalą, za to postaram się dodać ulubieńców października  na początku listopada. No i wypadałoby mi was przeprosić za te długie przerwy między postami. Ale obiecuje wam jeszcze przyjdzie czas kiedy się ogarnę :)

Ostatnio usłyszałam od koleżanki, że w internecie jest blog, który nawołuje nastolatki do bycia ,,fit?''
Oczywiście słowo fit jest w przenośni.Konkretniej blog uczy on dziewczyn (oczywiście płeć przeciwna również się pojawia, ale w mniejszej ilości) do pokochania głodu, stosowania rygorystycznych metod odchudzania. Bycie chudym to bycie pięknym. Zaburzenia odżywiania,brak kontaktu ze światem, bóle głowy, brzucha no jest tego mnóstwo, nie stanowią dla nich żadnej przeszkody do bycia perfekcyjną. Od początku myślałam że ten blog jest zalewany falą hejtu, no bo w końcu sama autorka promuje chorobę jaką jest anoreksja w sposób jakby było to coś pięknego.
Nawet nie wiecie jak byłam zszokowana gdy zobaczyłam te wszystkie komentarze. Każda z nich dziękuje za motywacje, że się nie poddają, walczą dalej z głodem, chcą być piękne.Jak bardzo jest odzew na tym blogu.Za każdym razem jak o tym pomyśle w oczach automatycznie pojawiają mi się łzy. Ich sensem życia, można tak powiedzieć jest uwidocznienie wszystkich kości. Tłuszcz to najgorszy wróg, głód to najlepszy przyjaciel. To straszne. Każdy z nas urodził się piękny na swój sposób. I twierdzenie że jak ma się więcej kilogramów czy kobiecą figurę zdyskwalifikuje nas do normalnego życia  to największa głupota jaką słyszałam. Powinniśmy pokazywać że prawdziwe pięknego jest w naszym  wnętrzu a wygląd to takowa osłona :) Wchodząc dzień w dzień na inspiracyjne zdjęcia ,,ludzi perfekcyjnych'' naprawdę trudno jest się nie nabawić kompleksów.Ale to są tylko zdjęcia,oceniamy komentujemy je. Zobaczymy jedno zdjęcia i już wiemy że ta osoba jest idealna... A wnętrze?  Nie wierzmy w fałszywy świat perfekcji. Pamiętaj, że jesteś wyjątkowa, nie ma na świecie twojego duplikatu,jesteś tak samo ważna jak inni. JESTEŚ PIĘKNA! pamiętaj! Nie pozwól omamić się ,,współczesną modą''.Prawdziwą twarz człowieka ujrzysz dopiero wtedy gdy poznasz jego wnętrze.. W tym poście, nie chciałam skrytykować, urazić osób cierpiących na tą chorobę, nie dotyczyła mnie ona (choć kiedyś również byłam mocno w to wkręcona) , także w razie jakiejś pomyłki, przepraszam, mój błąd.
 Moim zdaniem my blogerzy powinniśmy to nagłaśniać, uświadamiać innych o wartości swojej samooceny. Co w  na to? Mam nadzieję że wejdziecie w tą akcję! ♥


Prawdziwe piękno nie jest tym, co oczy mogą zobaczyć, ale tym, co serce może pomieścić. To, co widzimy zniknie kiedyś z naszych oczu, ale to, co możemy przechowywać w naszym sercu na zawsze pozostanie...









PS. Co do tytułu opisanego powyżej bloga, wydaje mi się że nie powinnam go tutaj publikować. Blogów tego typu niestety jest pełno. Wystarczy wpisać pro-ana i już ukaże nam się jeden z problemów dzisiejszej młodzieży. 

Co myślicie o tym?
Czy wygląd jest waszym zdaniem najważniejszy?
Chcielibyście na blogu więcej tego typu postów?

17 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie nie lubię jesieni i tej okropne pogody, która teraz panuje.
    Już od dłuższego czasu na forach i blogach panuje temat bycia "fit". Można powiedzieć że stało się to bardzo modne a zarazem niebezpieczne dla młodych dziewczyn, które w okresie dojrzewania się odchudzają nie dostarczając odpowiedniej ilości spożywanej energii w jedzeniu. Nie mówię, że nie można być szczupłym jednak trzeba robić to z głową i rozsądkiem. Wygląd nie jest najważniejszy, liczy się nasze wnętrze i to jakimi jesteśmy ludźmi. Nie każdemu może się to podobać jednak najważniejsze to aby czuć się dobrze takim jakim się jest.
    Zdjęcia świetne, bardzo podoba mi się koszula.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  2. Również usłyszałam przypadkiem w sumie o pro-ana i z ciekawości weszłam na jednego z blogów. Miałam takie same podejście jak Ty, że pewnie leci masa hejtów na te blogi ale sie mega zdziwiłam j to negatywnie. Z tego co czytałam to te pro ana mają nawet swój kodeks ... Nie popieram tej całej akcji zdecydownie, a zgadzam sie z tobą - dziewczyny akceptujmy siebie ! Dobrze, że poruszyłaś taką tematykę posta. O tym trzeba mowić i zniechęcać zagubione nastolatki, które chcą zrobić sobie krzywde. Cudne zdjecia xx
    Pozdrawiam, zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd nie jest najwazniejszy. Każdy jest piękny na swój sposób, a to wnętrze jest najwazniejsze :) Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jesienne zdjęcia :-) jesień jest piękna lecz bardzo mokra i to mi się w niej nie podoba. Gdyby nie deszcz było by super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia. Uwielbiam takie :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, trzeba być na prawdę kopniętym by namawiać ludzi do głodzenia się. Niech jeszcze zaczną wyżerać tabletki z tasiemcem by nie tyć - a dużo dziewczyn tak robi. To jest chore.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, mają ten jesienny klimat który lubię :) Co do notki- nie rozumiem ludzi, którzy namawiają innych do głodzenia się, to już jest naprawdę chore i nie do pojęcia... Nie popieram tego całego pro-Ana, słyszałam, że mają nawet swój alfabet. Rozumiem, że chcą być szczupłe, ale bez przesady. Mogą się odchudzać równie dobrze w zdrowy sposób ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju czytałam kiedyś o tym dużo, ale teraz uważam, że to GRUBA PRZESADA :D

    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej trzeba takie sprawy nagłaśniać. Osobom zmagajacym się z anoreksja należy pomagać i mam nadzieję, że na Twój wpis trafi osoba, która zmaga się z bardzo niską samooceną, która być może sprowadza ją na tą złą ścieżkę.
    Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób i nie ważne jest to czy mamy krzywe nogi, koślawy nos czy brzydkie zęby. Jeśli zaakceptujemy siebie spojrzymy na świat z lepszej perspektywy. Może strzelę teraz takim banałem : ważne jest to co mamy w środku. To czy jesteśmy dobrymi ludźmi, a nie że mamy kilka kilogramów więcej niż chcielibyśmy mieć.
    Pozdriawim cieplutko

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie wygląd nie jest najważniejszy. Najważniejszy jest charakter. Bo ktoś może być brzydki, a może być super zabawny, miły itd.
    Bardzo lubię czytać takie posty :))
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki blog powinien być omijany szerokim łukiem przez nastolatki, bo tak naprawdę wbija im do głowy głupoty, taki chudy wygląd nigdy nie wyglada dobrze, a u anorektyczek tym bardziej
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy człowiek powinien być sobą i nie patrzeć na innych :) Ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam na jesienny post :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/10/white-blouse-with-excision-golden-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczne zdjęcia! ♥
    Sama kiedyś zagłębiłam się w te całe motylki Pro Ana, na szczęście w odpowiednim czasie się otrząsnęłam.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy powinien szanować innych i ich wygląd. A namawianie do zagładzania się i innych tego typu rzeczy jest według mnie bardzo złe i można w ten sposób doprowadzić kogoś do ruiny. Dobrze, że poruszyłaś ten temat. Trzeba o tym mówić!
    Obserwuję
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zszokowałaś mnie tym całym "fit" blogiem! Nie interesują mnie takie rzeczy i nigdy bym nie pomyślała, że taki blog może istnieć! Przecież powinniśmy robić wszystko, aby pokochać siebie takimi jacy jesteśmy!
    Boskie zdjęcia ;)!

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anoreksja to nie zabawa a zwłaszcza gdy ktoś kogoś namawia aby przestał jejść i także zachorował. Chyba każdy chciałby być szczupły ale nie kosztem zdrowia czy nawet życia! Ważne aby o takich sprawach mówić. Piękny post jak i zdjęcia.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)