2016-09-09

HELLO MY DEAR SCHOOL!

Hej, hej kochani! Przychodzę po tygodniowej przerwie, w sumie to raczej nie muszę wam się tłumaczyć. Szkoła i te sprawy. Na samym początku jest najtrudniej przestawić się na tzw. ,, tryb szkolny''. O dziwo ze wstawaniem, nie mam najmniejszego problemu a w szkole nie czuję się senna i zamiast po powrocie kłaść się spać, biegam!!(tylko to nie wygląda to tak że przychodząc do domu,rzucam plecak, wskakuję w buty i biegnę xd) No to naprawdę bardzo dziwne zjawisko, ale wydaje mi się że to również przez to że jem bogate śniadanie, które jest naprawdę bardzo ważne. Rok temu, na początku 1 gimnazjum, wydawało mi się dramatem jeść tak wcześnie. Ledwo wypijałam herbatę, a nie było już mowy o żadnych płatkach czy kanapkach. Co dawało  się we znaki. No ale przechodząc co u mnie. Wszystko w jak najlepszym porządku, jedyne to mnie martwi to brak czasu na bloga. Bo niby mam czas a jednak go nie mam. Niestety mając 4 razy w tygodniu 8 lekcji. No nie wydaje się to łatwe.W sumie jakby podsumować powrót do szkoły, to naprawdę się cieszę w końcu ile można wypoczywać ;)  Postaram się więcej tu pojawiać :)




Jak wyglądał  u was ten ,,szkolny tydzień''?
Cieszycie się z powrotu do szkoły?
Do której klasy szliście po wakacjach?






32 komentarze:

  1. Śniadanie to podstawa :D
    U mnie rutyna, ciągle zalatana. To już 1 klasa liceum :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten tydzień minął zadziwiająco szybko. Dopiero szliśmy 1-go fo szkoły. Ani się nie obejrzymy a znów będą wakacje. :-) Fajnie, że aktywnie spędzasz wolny czas.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również miałam podobną historię ze śniadaniem i też wprowadziłam zmiany dlatego podobnie jak ty mam więcej siły i nie jestem senna. Powodzenia w nowym tygodniu szkolnym

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/
    Zmieniłam adres bloga i straciłam niestety trochę odbiorców dlatego będę wdzięczna i szczęśliwa jeżeli zajrzysz i podzielisz się swoją opinią <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pełny tydzień w szkole miną naprawdę dobrze bo na razie niema dużo nauki.
    Ja także teraz przed szkołą jem pożywne śniadanie i jest o wiele lepiej z energią.
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam jestem w drugiej liceum,więc się już przyzwyczaiłam do szkoły ;)

    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się blog,zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem po tym tygodniu okropnie zmęczona, mogłyby już być wakacje, szczególnie, że przeraża mnie ilość zapowiedzianych kartkówek i sprawdzianów na najbliższy czas:((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już po pierwszym dniu szkoły miałam jej dosyć...
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :) ja już skończyłam szkołę i pracuję ;)
    na pewno uda ci się wszystko pogodzić, pierwszy tydzień
    zawsze jest najgorszy :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zaczelam teraz nowa szkole, jestem w 1 liceum takze poki co 'oswajanie się' z nowym otoczeniem;) na razie szczerze troche sie zawiodlam, ale mam nadzieje ze z czasem sie to zmieni;) pozdrawiam!/

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że trzeba się cieszyć, szkoła nie jest taka zła. Przeleci i znów będą wakacje. Ja póki co jeszcze mam wakacje, ale już niedługo :D Powodzenia :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze trzeba szukać pozytywów :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie nadal jest masakra ze wstawaniem, a w szkolnych ławkach zasypiam :D
    cóż, to jeszcze nie mój czas :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zainteresował mnie Twój blog!
    Cudownie tutaj :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w tym roku szkolnym kochana! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie jest ciężko ze wstawaniem ale ja chodze do pracy bo w tym roku skończyłam technikum więc szkołę mam za sobą :D Ładnie tu u Ciebie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem w 1 liceum.
    Codziennie jest trochę lekcji, nauki, trzeba się do wszystkiego przygotować.
    Ale daję radę.
    Mam nadzieję, że jak dojdą mi zaj.dod to też dam radę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przestawiłam się jeszcze na wstawanie rano, ale pomału, pomału i wpadnę w rutynę :)
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie mam w tym roku (na razie, haha) problemów ze wstawaniem. Teraz jestem w pierwszej liceum, więc nowa szkoła, nowi ludzie i nauczyciele, więc trzeba się przyzwyczaić. Podziwiam Cię, że masz tyle energii, ja po szkole jedyne o czym marzę to sen!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. no to podziwiam Cię z tym bieganiem! ja bym nie dała rady za nic :)
    mogę wyjść tylko na jakieś zajęcia albo się z kimś spotkać, ale to rowerem a na piechotę nigdy, biegiem to już w ogóle haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jejku... podziwia cię i z tym bieganiem i z tym, że cieszysz się z powrotu do szkoły. Ja jestem jak na razie źle nastawiona do rozpoczynającego się roku, bo 2liceum to jakaś masakra jeśli chodzi o ilośc programu, a jeszcze druga szkoła (baletowa) codziennie po lekcjach... Podumowując, to jest jak na razie strasznie, ale liczę na to, że jak wejdę w tą rutynę szkolną, to moje nastawienie się zmieni :)

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja teraz 1 gimnazjum i blog też jest zaniedbywany. Nowe przedmioty i koniec tego lenistwa. Mniej czasu na blog :( Niestety :( Powodzenia w nauce :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tego, że chce Ci się biegać. Ja pierwsze co po powrocie to padam na łóżko :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się trafił lepszy plan niż w tamtym roku ale za to mam bardzo dużo nauki. Pisałam już kilka kartkówek, a kolejne kilka mam zapowiedziane na nowy tydzień szkolny. Nie mam kiedy odpocząć ale liczę na to, że przerwa świąteczna szybko nastąpi ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  24. I liceum i tak zwane początki już za mną. Nie jest najgorzej, ale zawsze mogło być lepiej. Bardzo duzo nauki.. Niestety.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja szkołe zaczynam w ten poniedziałek, więc jeszcze nie wiem jak to będzie u mnie wyglądać :)
    Teraz jestem tak jak w Polsce to 3 liceum :D

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak niestety trzeba się przestawić jakoś :D
    śliczny blog, obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie śniadanie to zdecydowanie podstawa, do szkoły chodzę już od sierpnia więc tryb szkolny włączył się już w jego połowie :) Na szczęście zostały mi jeszcze tylko dwa tygodnie do feri haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja już nawet weekendami wstaję dość wcześnie, bo nie chcę marnować dnia, a śniadanie to podstawa!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 gimba,niestety wszyscy wymagają baaaaardzoooo dużo
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Tęsknię za gimnazjum, naprawdę czułam się tam najlepiej :/ ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej
    Właśnie znalazłam twój blog i muszę powiedzec ze jest super!
    Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrowienia ze Szwecji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)