2016-09-01

BACK TO SCHOOL ; MOTYWACJA


Witam ponownie kochani! Jak obiecywałam posty pojawiać się będą regularnie! Szczerze mówiąc,stęskniłam się za szkołą, za tym porannym wstawaniem, lekcjami. Chwila.. o czym ja mówię?!?!  Trochę za bardzo puściłam wodzę fantazji :D  Wiem że to właśnie ja 2 września będę jęczeć że chce wakacje,a co dopiero po miesiącu ale bądźmy dobrej myśli :)) Już na samym rozpoczęciu roku szkolnego czytam czytanie w kościele a następnie wiersz! Wiem jestem szczęściarą... co się nie robi dla 5 z polskiego haha.W sumie  mówienie czegoś, nie jest dla mnie jakimś wielkim stresem, także czemu nie :)

Przechodząc do tematu posta....... Wielu z nas chodzi do szkoły tylko po to aby spotkać się z rówieśnikami. W sumie to też po części moja motywacja. Bo to właśnie moja paczka sprawia, że nudny, melancholijny dzień w szkole, zamienia się w masę odpałów, kupę śmiechu czy też po prostu go urozmaica.Jednak nauka gra tu również dużą rolę. Z mojego punktu widzenia chodzę do szkoły aby uczyć się czegoś nowego,bo to lubię  i nie jest tu mowa o żadnych odżywkach, czy trendach mody. Jak myślą niektórzy :)) Wiadomo że nie każdy przedmiot, jest tak samo interesujący. Bo co innego wybierze ktoś kto uwielbia sport, a co innego gdy uwielbia nauki ścisłe. Ale wydaję mi się, że każdy znajdzie pośród wszystkich przedmiotów coś co go w miarę zainteresuje. Nie warto robić robić rocznych wakacji, bo oprócz tego że mamy ciągle labę, nie przynosi nic pożytecznego. Bo w końcu ile można wypoczywać :) Przechodząc do konkretów. Nauka i nasze ambicje doprowadzą nad do naszego zawodowego celu. Znajomości czy liczba pieniędzy na koncie owszem ułatwią sprawę. Ale nikt przecież nie przeszczepi nam mózgu i tego co mamy w głowie,ani nie wsadzi całej encyklopedii!! Im szybciej przyłożymy się do nauki, tym lepiej. Obiecuję że będzie o wiele łatwiej znając całość od podstaw.  Od razu mówię, że nie każdy urodził się Einsteinem i nie każdemu zapamiętywanie czy uczenie będzie przychodziło od tak. Mam nadzieję, że mniej więcej was zmotywowałam do nauki w nowym roku szkolnym :))




Udanego roku szkolnego!

Przygotowani do roku szkolnego?
Jak pierwsze wrażenie?
Zmotywowałam was? 

14 komentarzy:

  1. Ja jak na razie jeszcze zupełnie nie myślę o szkole na szczęście :)
    Też uwielbiam spotykać się z przyjaciólmi, ale lubię tak samo dowiadywać się nowych rzeczy. Niestety taka rutyna po jakimś czasie męczy :/
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałoby mi się motywacji, ale dzięki, dałaś mi jej trochę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zeszyty z pierwszego zdjęcia. Ja niestety nie mam w szkole żadnych bliższych znajomych i nie mam do kogo się odezwać...
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na szczęście mam jeszcze miesiąc :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Damy radę z tą szkołą :)
    Wpadnij proszę do nas!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post i śliczne zdjęcia
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia.
    Ja, co jest dziwne, w tym roku nawet cieszę się na rozpoczęcie na nowo szkoły.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na szczęście szkoła już za mną. :) Super zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ptrzeslicznie wyglądasz na zdjęciach!

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ładną urodę :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ładne włosy.
    Ja jestem zmotywowana do nauki, mam już pierwsze kartkówki, ale wszystko rozprasza moją uwagę przy nauce /: mam nadzieję, że jakoś to będzie
    Mój blog-kliknij <3 odpowiadam na każdą obserwcję

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też troszczkę motywacji!
    Zapraszam http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami człowiekowi brakuje motywacji albo ma inne problemy i przestaje ćwiczyć oraz dbać o siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)