2016-08-28

TAG : BACK TO SCHOOL!

Gotowi na rok szkolny? Bo zdecydowanie nie! Tak, to właśnie ja należę do tej grupy ludzi zostawiających wszystko na ostatnią chwilę! W wakacje staram się omijać szerokim łukiem tematy o szkole, nawet gdy pozostało już do niej 4 dni!Tak naprawdę z chęcią po wypoczywałabym jeszcze miesiąc, a może dwa.. Ale w końcu zobaczę całe grono mojej klasy,a w tym moją przyjaciółkę! To w sumie dobra motywacja, aby tam chodzić a co do nauki to zobaczymy...

Odpowiadając krótko jak spędziłam moje wakacje;
Hmm dużo odpoczywałam i jestem na maksa wypoczęta, ale taki styl życia jak najbardziej odpowiada na tą chwilę. Nabrałam energii do działania i w dużej mierzy czas wolny poświęciłam na sport. Co do wyjazdów odwiedziłam Warszawę,spędziłam czas nad morzem oraz tradycyjnie pojechałam na koncert. W tym roku udało mi się usłyszeć na żywo zespół Lemon, Róża Europy czy też Happysad. Bardzo żałuję że pogoda w sierpniu nie przywitała nas na samym początku upałem  i nie skorzystałam tak bardzo często jak w tamtym roku z uroków polskiego morza. Jednak końcówka sierpnia obdarzyła nas przyjemnym upałem i może plany z morzem nie legną w gruzach :)

Postanowiłam że nie będzie to takie typowe Back to school, w którym pokazuję wam moje przybory do szkoły, bo w gruncie rzeczy nic w tym ciekawego nie ma, a szczególnie u mnie. Dlatego dzisiaj odpowiem wam na pytania, które znalazłam na innych blogach tego rodzaju tagach. Zapraszam, przyjemnego czytania!


Jakie jest twoje zdanie na temat usuwania gimnazjum?
- Moim zdaniem, nie jest to w sumie korzystna decyzja. W gimnazjum można poznać wiele świetnych osób, które zostaną nam na długo w pamięci.Rodzą się tam również przyjaźnie na całe życie czy też pierwsze miłości. Wydaję mi się że gimnazjum sprawia, iż stajemy się bardziej dojrzali.
Taka jest moja opinia na ten temat, nie mam za wiele do powiedzenia, ponieważ moja szkoła ma łączoną podstawówkę i gimnazjum także wiele nie tracę :)


Jaki jest twój ulubiony/nieulubiony przedmiot ?
-Ulubionym przedmiotem jest zdecydowanie język angielski, zaś ten mniej lubiany przeze mnie to chemia.

Czy  podoba ci się twoja szkołą?
Wizualnie, podoba mi się. Jest to typowa, polska szkołą z czerwonym dachem i białą ścianą.
Klasy, korytarze,szatnie prezentują się naprawdę fajnie. Jest to w sumie duży budynek, do której niestety chodzi mało uczniów. A tak ogółem, chodzenie do niej to sama przyjemność, oczywiście pod względem wizualnym.

Czy w twojej klasie masz najlepszą przyjaciółkę?
-Na szczęście tak :)


Czy w twojej szkole  obowiązują mundurki?
- Nie, ale w sumie bardzo chciałabym  je mieć. Sama nie wiem czemu inni ubolewają nad tym że je noszą, to w końcu  to fajna rzecz :)


Najlepszego wspomnienie z tamtego roku?
- Było ich naprawdę sporo, każdego dnia się coś działo. Ale najbardziej utkwiła mi w głowie sytuacja kiedy w pierwszy dzień wiosny, namawiałam klasę na wagary,ganiłam ich za to że wymiękają, ze nie chcą gdzieś się wyrwać ( w końcu był dzień wagarów!! hah ), Jednak po chwili coś mi nie pasowało, nikt nie patrzył na mnie tylko za mnie . Odwróciłam się i ujrzałam mojego rozbawionego wychowawcę. Tylko mi nie było do śmiechu... Też macie takiego pecha?

O której zwykle odrabiasz lekcje?
-Zazwyczaj staram się je odrabiać o 17, ale wtedy zauważam mój ulubiony serial, który właśnie leci w tv i lekcje zajmują miejsce drugoplanowe. Szczerze nie polecam ich odrabiać późnym wieczorem, bo wiem po sobie że umysł nie funkcjonuje na pełnych obrotach jak w dzień i wtedy zadania nie wychodzą tak jak powinny.


Jak wygląda twój szkolny poranek?
- 6.45 - przebudzam się i sprawdzam social media lub czytam na wattpadzie
- 6.55 - wstaje z łóżka, ubieram się kierunek >>>>>> Łazienka
- 7.20 - jem śniadanie, oglądam telewizje lub przeglądam sobie coś na internecie.
- 7.45 - pakuję się do szkoły, czasem robię kanapki.
- 7.55- wychodzę do szkoły

Mam 300 metrów do szkoły :)

Czy malujesz się do szkoły?
Hmm wiadomo że cera nastolatki, nie jest idealna. Dlatego czasami używam korektora. Co do rzęs, nie maluję ich jednak rozmyślam nad zakupieniem tuszu transparentnego, w końcu przydałoby się je podkreślić a  jednocześnie nie myśleć cały czas o tym że się rozmazałam :)


Co robisz na przerwach? 
- Na 5-minutowych przerwach, raczej udaję mi się tylko dojść do klasy w której będę miała lekcje.
Zaś na dłuższych czyli 15-minutowych bawię się z moją paczką w wilki (naprawdę, nie warto tego tłumaczyć :D ), gadamy, jemy, wygłupiamy się, wychodzimy na boisko szkolne.

Czy spóźniasz się do szkoły?
W moim przypadku, to bardzo częste zjawisko :D Zazwyczaj spóźniam się na pierwszą godzinę lekcyjną, i to nie jest tak że stroję się przed lustrem tyle czasu, tylko gdy się budzę wyłączam budzik i mówię  sobie jeszcze pięć minut, i zanim przymknę oczy już jest 8 heh.


 

 Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?

Jak wam już wcześniej pisałam, do mojej szkoły chodzi mało dzieci. W mojej klasie jest 10 osób, także jest to naprawdę mała grupka. Wracając do pytania, wydaję mi się że utrzymuje dobry kontakt z każdym aczkolwiek na przerwach mam swoją paczkę z którą spędzam najwięcej czasu. Oczywiście, to nie jest tak że za każdym w szkole przepadam, są osoby z którymi nie warto prowadzić dyskusję :)

I to chyba byłoby na tyle! Mam nadzieję ze spodobał się wam ten tag :) Do następnego posta!
Jeżeli macie do  mnie jeszcze jakieś pytania, zadawajcie mi w zakładce ,, pytania''. Z chęcią na nie odpowiem :)


SPODOBAŁ SIĘ TOBIE POST?
CHCECIE WRACAĆ DO SZKOŁY?
JAK MINĘŁY WAM WAKACJE?



27 komentarzy:

  1. Ja bardzo pozytywnie spędziłam te wakacje, udało mi się zrealizować prawie wszystko z listy rzeczy do zrobienia :) do szkoły jestem tak samo zupełnie nieprzygotowana
    Zapraszam do mnie, zaczynam od nowa
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam problem z porannym wstawaniem (niestety) :D Bardzo fajna sukienka! <3
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie chce mi się wracać do szkoły, bo wakacje mijają mi świetne, ale niestety będzie trzeba wrócić do szarej rzeczywistości. Śliczne zdjęcia ;)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nie chcę mi się wracać do szkoły, ale wakacje nie mogą trwać wiecznie. Fajny tag. :)

    NASZ BLOG



    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się post. Mi wakacje szybko zleciały i w sumie to powrót do szkoły jest dla mnie korzystny. U mnie w klasie jest 30 osób, nie wyobrażam sobie 10!

    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowidzi :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miło czytało się odpowiedzi na te pytania, ja także myślę, że w gimnazjum ludzie szybciej dojrzewają, niektórzy po prostu myślą, że są już dorośli i wszystko im wolno, ale to swoją drogą, inny temat...
    ja odrabiam lekcje zawsze po szkole, wtedy najlepiej mózg pracuje i zapamiętuję wszystko na następny dzień!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie czytało się te odpowiedzi, większość zgadza się z moimi, hah ;P Wakacje zleciały mi bardzo szybko i chętnie przedłużyłabym je do maja, haha ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam mundurki przez 3 lata w gimnazjum i uwierz, takich jakie ja miałam, równiez nie chcialabyś nosic, nic specjalnego ;p/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post! Ja nie chce do szkoły! Wakacje minęly super. Bylam nad morzem i jeziorem.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i zdjęcia! Wakacje minęły mi super, ale chętnie bym je przedłużyła :) http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy tag, w moim przypadku szkoła to już tylko wspomnienie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag i ciekawe odpowiedzi! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam się nie cieszę z powrotu do szkoły. Na szczęście przede mną ostatni ciężki rok nauki i wakacje dożywotnie :-D piękna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi ciekawe, można co nieco się dowiedzieć. Ja się nie cieszę z powrotu do szkoły, przychodzi mi więcej nauki i będą jeszcze bardziej ganiali. No ale cóż zrobić.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  18. No to miałaś bardzo ciekawe wakacje, moje również były fajne ;) Chemia z kolei jest moim ulubionym przedmiotem, haha :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że miałaś udane wakacje podczas których m.in. udało Ci się być na paru koncertach ;) Poza tym - bardzo ładna sukienka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy TAG o szkole. Kiedyś tęskniłam za szkołą, bo miałam tam przyjaciół, w liceum idę dam by się uczyć. Chciałabym nadal leżeć i pisać, co kocham najbardziej, ale szkoła to nasz obowiązek. Planuje zrobić TAG o szkole, ale nie wiem jakie pytania dać. No nic. Prowadzę serię wywiadów o pasji. Może chciałabyś odpowiedzieć na parę pytań? Miłego Dnia! :) http://crazyphotonature.blogspot.com/ Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. You look so cute dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam jeszcze miesiąc by się przygotować do powrotu na uczelnie ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie znoszę chemii haha <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)