2016-08-23

BACK TO PASSION

Hei kochani! To chyba tak to leciało no nie? Wiem że nie było mnie tu dłuuugi czas, i nawet nie wiecie jak  jest mi teraz niezręcznie tu pisać. Jestem wam winna wyjaśnienia mojej 4 miesięcznej przerwy  a więc oto one. Jak zauważyliście w ostatnim poście nie wszystko u mnie grało... Czasami bywają momenty, że wszystko zaczyna przytłaczać, nadmiar nauki a niedomiar snu pogarszał sytuacje, a ciągła melancholia stała się moim demotywatorem. Od dłuższego czasu planowałam w końcu zebrać wszystkie siły i się zebrać do działania. Zaczęłam biegać, ćwiczyć  cokolwiek aby mieć więcej energii na życie i uwolnić się od tej złej! Brzmi to pewnie banalnie, że w wieku 14 lat żyje,a jednak nie. Brakowało mi pozytywnego myślenia,zauważania tych najmniejszych rzeczy, tego czegoś. Sport bardzo poprawił mój stan ze strony psychicznej jak i fizycznej. Ale to opowiem wam kiedy indziej...  U mnie wszystko jest w jak najlepszym porządku, tak jak chciałam. Oczywiście to nie disney'oska bajka, nic nie jest idealne :) Wracam na bloga z podwójną siłą! Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie. Jak dobrze  jest, ponownie tu być i do was pisać!
Miłej końcówki wakacji, wykorzystajcie ją jak najlepiej :)

                                                                                                            WASZA MELA ♥









                       Mina na ty zdjęciu, to porażka ale to zdjęcie  przypadło mi do gustu heh
                                                             
                                                            spodnie - h&m bluza- h&m


20 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś, życzę powodzenia i wytrwałości! Ja też tak jakby postanowiłam powrócić na bloga, chociaż aż takiej długiej przerwy nie miałam ;)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trzymam kciuki :)
    Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza.
    Dobrze, że sobie z tym poradziłaś. :) Sport, to faktycznie niezła opcja.
    Trzymaj tak dalej i nie poddawaj się! :*

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na 14-sto latkę naprawdę ładnie piszesz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że znów wracasz na blogosferę, też miałam niedawno taką przerwę, jednak nieważne co by się działo uświadomiła mi ona, że blog jest dla mnie najważniejszy!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajnie, cieszymy sie <3 Miłej końcówki wakacji :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że wróciłaś. :))
    Bardzo dobrze Cię rozumiem, że przeżywałaś złe chwile. Każdego takie coś dopada.
    Czekam na posty przepełnione Twoją energią.
    Buźka i pozdrawiam.

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co pisać na siłę, przerwa każdemu dobrze zrobi :)
    No to trzymam kciuki i czekam na kolejne posty!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że wróciłaś ! Trzymam kciuki za dalsze blogowanie ! ;)
    Zdjęcia śliczne, fajna stylizacja.
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się cieszę że wróciłaś! :) super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takiej przerwie na pewno nas czymś teraz zaskoczysz :) buty masz cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się on podoba :)
    Mój blog
    A co tam obserwuje i czekam na kolejne posty ! :D
    PS: świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. najważniejsze to, to że wróciłaś ;) świetnie wyglądasz, wytrwałości w blogowaniu ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ze wrócilas, powodzenia :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że wróciłaś!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem takie przerwy są bardzo potrzebne i potem wracamy z podwójną energią!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Spokojnie, u mnie też różnie bywalo z tą systematycznością w dodawaniu postów- bo wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze.... ale liczy się to, że wróciłaś z nową siłą i motywacją, najważniejsze, aby pisanie postów i prowadzenie bloga sprawiało ci radośc i przyjemność, a i czytelnicy to wyczują i sami zaczną się pojawiać :)

    swietne zdjęcia <3


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o klik dwóch linków na końcu mojego posta? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)