2016-04-07

SPRING INSPIRATIONS

Hei ♥   Czy wy też już czujecie wiosnę? To chyba moja ulubiona pora roku, chociaż lato również uwielbiam ♥ U mnie wszystko jest w jak najlepszym porządku,  chociaż ostatnio popadłam w nałóg czytania książek.. Już od dawna chciałam przeczytać jakieś książki ,,dla mnie'', jednak wchodząc do szkolnej biblioteki, nie spostrzegałam lub nie znalazłam tego czegoś (wybredność  w 100%) No ale przechodząc do konkretu ostatnio zauważyłam że dużo osób korzysta z Wattpad'a. I muszę przyznać, że nie które książki autorstwa tzw. amatorów są  naprawdę świetnie napisane. W 100% wam go polecam!  Z dnia na dzień  mój humor znacznie bardziej się poprawia gdyż dzień ,,robi się  dłuższy'' ♥

Rozpoczęła się wiosna, czas tak szybko minie,że nawet się nie obejrzymy a już wszyscy będą nosić krótkie spodenki i T-shirty,crop-topy! Zazwyczaj na wiosnę, mam na większą ochotę jeździć na rowerze,ćwiczyć,wychodzić gdzieś. Dzień robi z  się dnia na dzień dłuższy i w końcu mamy większe pole do popisu aby zrobić coś dla siebie. Mam nadzieję, że każdy z was budzi się do życia z  tego zimowego letargu :)  Zapraszam was do obejrzenia inspiracji ! ♥











Wiem, że są one takie bardziej wakacyjne, ale wpisując w wyszukiwarkę wyskoczyło mi to :)
Miłego dnia ♥


34 komentarze:

  1. Świetne inspiracje, 22 stopnia w słońcu u mnie parę dni temu, więc jak tu nie kochać wiosny?:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tak, że razem ze słońcem i pogodą mam chęć się ruszać, ćwiczyć i wgl. być fit :)
    U mnie na blogu akurat herbatki dla aktywnych :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :) motywują nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty z inspiracjami :)
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje, uwielbiam takie przeglądać
    najczęściej na tumblerach albo weheart it :)
    bardzo mnie motywują :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. takie posty zdecydowanie należą do moich ulubionych
    zapraszam do mnie http://jullla21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne inspiracje :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne inspiracje! *.*
    Te bluzki z Adidasa są cudowneee!! <33
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czuje wiosnę i zaczęłam dbac o sylwetkę <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie posty z inspiracjami, zwłaszcza kiedy kojarzą się one z wakacjami ;)

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam już tyle zaplanowanych książek do przeczytania, a nigdy nie ma tej chwili idealnej, echh......
    Te fiołkowe włosy na końcu mnie zafascynowały. Muszę się kiedyś skusić.
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne inspiracje! Uwielbiam takie oglądać :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe stylizacje, a jak zobaczyłam te owoce to aż mi się jeść zachciało i poczułam już wakacyjny klimat :-)

    Świetny blog i powodzenia dalej :*

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne inspiracje, też na wiosnę budzę się do życia :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne inspiracje! :)
    http://justynye.blogspot.com/
    wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham oglądać takie zdjęcia, mogłabym je oglądać w nieskończoność :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspirację.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje!!! :)
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oj głodna się zrobiłam przez te zdjęcia jedzenia ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również wiosną ćwiczę, choćby takie spacery są cudowne, wszystko staje się piękniejsze, ptaszki śpiewają :)
    Świetne inspiracje! Aż mam ochotę na te sałatki owocowe.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne inspiracje! ♥ Ja też ćwiczę wiosną, trzeba w końcu wypracować brzuszek na lato :D
    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie niektóre z tych zdjęć są naprawdę inspirujące.. ale część z nich wydaje mi się być złudna(?) inspiracja inspiracją, ale widząc coś wspaniałego czasami kieruje nami zazdrość, chęć posiadania tego samego i z tego rodzą się hejty. Opuszczam ten temat i zachęcam do zastanowienia się co tak naprawdę jest dobre, bo jeśli ktoś ma skłonności do zazdrości to uważam, że takie coś mu nie pomoże ;) Pozdrawiam, super post <3

    beethovenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie niektóre z tych zdjęć są naprawdę inspirujące.. ale część z nich wydaje mi się być złudna(?) inspiracja inspiracją, ale widząc coś wspaniałego czasami kieruje nami zazdrość, chęć posiadania tego samego i z tego rodzą się hejty. Opuszczam ten temat i zachęcam do zastanowienia się co tak naprawdę jest dobre, bo jeśli ktoś ma skłonności do zazdrości to uważam, że takie coś mu nie pomoże ;) Pozdrawiam, super post <3

    beethovenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super inspiracje, chyba zaraz pójdę ćwiczyć haha. Zapraszam do mnie (: littleewolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze inspiracje! <3

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się takie zdjęcia ;)
    Inspiracje Cudowne !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  29. Inspiracje uwielbiam oglądać i później je realizować w rzeczywiśtości, te są świetne.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful and inspiring selection in the above. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow no świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurczę, ja dalej siedzę przed komputerem i nic nie robię ze sobą...
    Chyba zaraz wskakuję w ciuchy i lecę ćwiczyć!:* Dzięki za motywację!!

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)