2016-04-03

OBSERWACJA ZA OBSERWACJE? KOM ZA KOM?

Hey,hey tutaj mela! ♥ Jak samopoczucie po Świętach? U mnie naprawdę dobre, choć muszę przyznać że o wiele bardziej wole ,takie wolne dni,wstawanie o 10, i robienie tzw.,,nic''. Teraz tylko muszę się przyzwyczaić do tej rutyny, bo póki co na razie źle to wygląda. Przez ostatnie dni (czyli ,,dni wielkanocne) moja ścisła dieta opierała się na ciastach z kremami itd. Mówiąc prościej każdego dnia zadawałam swojemu ciału bomby kaloryczne. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. I już od wtorku, postanowiłam wznowić ćwiczenia. Trzymajcie za mnie kciuki hah ♥

Komentując różne inne blogi, zauważyłam że ciągle są jeszcze takie blogerki, które kierują się zasadą obs za obs. Czy ma to jakiś sens?  Na blogosferze istnieje  zasada a brzmi ona tak ''im więcej obserwatorów,tym więcej współprac,im więcej współprac tym więcej ubrań''. Nie oszukujmy się coraz więcej osób zakłada bloga tylko po to aby coś zyskać za free,pasja nie gra tu żadnej roli. Niestety. Jednak nie każda blogerka, czy może utożsamiająca się do blogerki tak robi,może kieruje się twierdzeniem, że im więcej osób ją zaobserwuje,tym zwiększy swoją popularność i się wybije.
Nie chcę oskarżać takie osoby bo sama od tego zaczynałam czyli obs za obs. Taak i mogę wam powiedzieć, że była to chyba najgorsza rzecz jaką mogłam zrobić. Co z tego, że miałam dużo obserwatorów skoro nikt i tak z nich  naprawdę nie odwiedzał mojego bloga. Działało to na metodzie ''Ty mnie masz, więc ja mam ciebie''. Ogłaszając jakiś konkurs, chętnych zgłaszało się tłumami (to jest oczywiście sarkazm :D ) Teraz na szczęście się to zmieniło, i daję wam w 100% gwarancję że to głupota, żebrać o obserwatorów,czy też komentarze. Jeżeli odwiedziłeś mnie tutaj, i kierujesz się tą metodą wiedz, że nie ma to całkowitego sensu. Jeśli komuś spodoba się twój blog, to na pewno to zrobi.  Mam nadzieję, że nikogo w tym poście nie uraziłam. W komentarzu zostawcie link do swojego bloga, jeżeli spodoba mi się zaobserwuję go! ♥






Uwaga, uwaga ogłoszenia parafialne! Ostatnio długo rozmyślam nad tym aby założyć dla was
snapchata. Takiego w którym opowiadała wam co u mnie, nagrywała co robię no tego typu rzeczy.   Myślę, że byłby to naprawdę fajny pomysł abyście mnie i mój świat ♥ Co o tym myślicie?

PODOBAJĄ WAM SIĘ ZDJĘCIA?
CO MYŚLICIE O OBS ZA OBS?
CHCIELIBYŚCIE ABYM ZAŁOŻYŁA SNAPCHATA DLA WAS?

22 komentarze:

  1. Świetny post i zgadzam się z Tobą! :)
    Zapraszam do mnie! :* majkavv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie sie z Tobą zgadzam. Ale jeśli chodzi o to co opisałaś (czyli obs za obs a potem nawet nie odwiedzanie bloga) to uważam, że gorsze jest jak wchodzą, aby tylko byle jak skomentować po to aby zostawić tylko link do swojego bloga. Niestety teraz pojawiło się mnóstwo takich ,,fałszywych'' blogerów.
    Poza tym zdjęcia świetne, a jeśli chodzi o snapachata to jest to niezły pomysł. :))

    http://pasjanaslaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie mnie jak wyżej bardziej denerwują tez puste komentarze, byleby napisać niż propozycja obs za obs. Na to drugie nie zwracam w sumie uwagi, ale za to komentarze nie na temat, albo tylko reklaumjace sie doprowadzaja mnie do białej gorączki/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach wszystko kręci się wokół tego aby dostawać coś za darmo i wygodnie jest komentować obs za obs. Rozumiem, że ktoś poświęca dużo czasu na to ale myślę, że osobą którym strasznie zależy mniej się starają. Ja obserwując kogoś nie oczekuje tego samego od kogoś innego. Jeśli mój blog się spodoba to super a jeśli nie to zła nie będę. Nie prowadzę go dla darmowych produktów czy ubrań. Chcę pokazać trochę siebie.
    Ciekawy blog. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam takie spódniczki.
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3 Trzymam kciuki za ćwiczenia :)
    Nie rozumiem takiego zachowania na bloggerze. Powinniśmy dążyć do tego żeby nasz blog był miejscem gdzie naprawdę chce się zaglądać, a nie reklamą da innych blogów.. Jednym słowem- MASAKRA! ;-;
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty nie potrzebujesz ćwiczyć w celu odchudzania :* Chyba, ze dla samej siebie, tak dla zabicia czasu :* Dla mnie takie wymiany może na początku mają sens, ale tak do 200 osb, bo w ten sposób więcej osób cb zobaczy. Ale potem, to już nie ma sensu :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zaczęłam od obs/obs, ale bardzo szybko zdałam sobie sprawę, że to błąd. Teraz wydaje mi się to głupie...
    Świetna sesja!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po świętach również wznawiam moje zdrowe odżywianie, szczerze to mi ciężej niż wcześniej.
    Jeżeli nie jem słodyczy przez długi okres, nie potrzebuję ich i nie mam na nie ochoty, jednak gdy już zacznę jeść to nie ma końca haha ;)
    Co do obserwacji za obserwację, nie wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem. Współprace nie są najważniejsze, dla mnie liczy się pasja. Nigdy nie zaczynałam od obs/obs i nie mam zamiaru tego robić ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja przez święta tez tyle jadłam, że masakra i muszę wziąć się znów za ćwiczenia bo do lata tusz tusz.
    Co za obs-obs też tak robiłam na początku, ale stwierdziłam, że to nie ma sensu przecież i już rok nie wymieniam się 'obserwatorami' i zyskalam więcej obserwatorów niż wtedy:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh to wymuszanie jest jak dla mnie najgorszą stroną całej blogosfery ;/
    Piekne zdjęcia ;D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. trzymam kciuki za ćwiczenia! ;D
    http://justynye.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie sama prawda w poście.Ale chyba każdy tak zaczynał obs za obs i wgl:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, trzymam kciuki za ćwiczenia! Ja nigdy nie uznawałam obs/obs, bo dla mnie bardziej liczą się wyświetlenia i ilość komentarzy - to świadczy o "popularności" bloga :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Jesteś tak chudziutka, że z pewnością tych parę ciastek nie spowodowało większych zmian w Twoim wyglądzie.
    2. Ja także nie rozumiem osób, którzy kolekcjonują obserwatorów. To zdecydowanie bezsensowne działanie, gdyż zwykle takie osoby nawet nie zaglądają na bloga, którego obserwują.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jesteś, taka nietypowa <3 Uważam, że najlepszą drogą do sukcesu jest nie "chełpienie" się małym sukcesem, bo jest wiele czynników mogących spowodować, że zaślepieni zboczymy z dobrej drogi :) Pozdrawiam

    beethovenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba być szczerym w swojej pasji i blogowaniu, fajne zdjęcia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba być szczerym w swojej pasji i blogowaniu, fajne zdjęcia
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia i bardzo fajna spódniczka. Również uważam, że obs za obs jest bez sensu. Niestety coraz częściej można spotkać blogerów dla których liczyć będzie się tylko liczba wyświetleń czy obserwacji, a nie pasja.

    Zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the skirt!
    Love your blog!
    Wanna follow each other? Please let me know!

    Kiss,
    Selma
    MYBLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uważam tak jak ty, dlatego komentując jakiegoś bloga, który szczerze mnie zaciekawił na końcu zostawiam link do mnie, jeśli komuś się u mnie spodoba i zaobserwuje będzie mi miło. Jeśli jednak temat go nie kręci i nie interesuje, zrozumiem to ;) Wolę, żeby bloga obserwowali ludzie, których naprawdę ciekawi to co piszę ;)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)