2016-03-26

YOU KNOW MY NAME, NOT MY STORY

Hello it's me! ♥ Jeju, jak ten czas szybko mija niedawno co wam pisałam że rozpoczynają mi się ferie, a już są święta i znowu parę dni wolnych. Osobiście bardzo lubię Święta Wielkanocne, ozdabiać jajka,piec babkę, no wszystko co jest z Wielkanocą związane ♥  Śmigus Dyngus, czyli lany poniedziałek również należy do moich ulubionych tradycji. A co za tym idzie? Prima Aprilis, czyli kolejne ,, święto, tradycja'', które wręcz uwielbiam. No jest tyle pozytywnych rzeczy związane z Wielkanocą, że mogłabym wam pisać godzinami! Ach zapomniałabym się wam pochwalić (haha),w środę czyli ostatni dzień chodzenia do szkoły przed świętami, odbyła się wywiadówka.I co do moich ocen, jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że już mi tych ocen nic nie popsuje,bo w końcu jeszcze (tylko) 2 miesiące do końca! :)
_______________________________________________________________________________________________


       You know my name, not my story. You've heard what I've done, but not what I've been through.'' 

       tł.  "Znasz moje imię, nie moją historię. Słyszałeś co zrobiłem , ale nie przez co przeszedłem. "

Nie którzy ludzie tak bardzo lubią oceniać kogoś, nawet nie znając historii tej drugiej osoby. Po co wiedzieć? Skoro nie którzy stworzą o wiele lepszy autoportret  drugiej osoby z  dodatkiem pikantnych ciekawostek,dużo sensacji,przeżyć. Może troszkę skoloryzowane, może całościowo zmyślone  hm no czemu by nie? Ludzie XXI (nie mówię oczywiście o każdym człowieku) charakteryzuje się bogatą wyobraźnią (ploty,plotki te sprawy), karygodnością,bezwstydem. Przechodząc przez jakąś, jakąkolwiek ulicę widzimy różnych ludzi i nagle zauważamy mężczyznę, kobietę obojętnie pokrytą/tym tatuażami. Przecież nie wiemy czy właśnie ta osoba, chce pozbyć, zakryć  ,, śladów'' z przeszłości.  No ale inni oczywiście, muszą wypowiedzieć ten słynny stereotyp ,,kryminalista''. Siadając w galerii ( moje nogi,już odmówiły posłuszeństwa hah), zauważyłam masę idących w różne strony ludzi. Każdy z nich miał inne zachowanie,wygląd,wszystko. To takie dziwne że nie wiemy o nich dosłownie niczego, nie wiemy kim są, jacy są . Każdy z nich ma inną historię, której może nikt nigdy nie pozna.


Tak dawno nie dodawałam Hugo. Tak to właśnie on rozerwał tego misia :D

                                        


                                         LUBICIE WIELKANOC?
                    WOLICIE PRIMA APRILIS CZY ŚMIGUS DYNGUS?
                                    SPODOBAŁ SIĘ WAM POST?     


Życzę wam Wesołych Świąt! A teraz lecę na święconkę do kościoła ♥







26 komentarzy:

  1. Tez lubie Wielkanoc. Może nie same Święta i siedzenie przy stole ale lubię Triduum - wielki czwartek, piątek i sobotę.
    Świetne zdjecia:)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeśli chodzi o święto to bardziej wolę boże narodzenie.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez czasami mam takie rozkminy na temat ludzi haha :D nie oceniam nigdy po plotkach, nie lubię gdy ktoś tak robi/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Post mega mi się spodobał - inspirujący i interesujący. Więcej takich!
    Ps. zrobiłaś literówkę w tytule posta (store) :)

    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołego Alleluja :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam na święconce i uwielbiam w tych całych świętach najbardziej śmigusa dyngusa :D
    ładne zdjęcia
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlatego po przefarbowaniu na blond przestaję nosić różowy, a po zabawie z kolczykowaniem uszu próbuję nie ubierać się na czarno XD
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie! Zanim kogos ocenimy, poznajmy go :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Post naprawdę bardzo fajnie i mądrze napisany :) Co do Wielkanocy, jak każde Święta lubię i staram się wykorzystać na 100%. Wiesz, że przypomniałaś mi o Prima Aprilis? :)

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz oczywiście rację.Strasznie mnie denerwuje gdy ktoś ocenia ludzi po wyglądzie.Super zdjęcia :-)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz oczywiście rację.Strasznie mnie denerwuje gdy ktoś ocenia ludzi po wyglądzie.Super zdjęcia :-)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie! Oceniane po wyglądzie jest ogromnym błędem! Często bywa tak że osoby, które nie grzeszą urodą (choć każdy ma w sobie coś pięknego ^^) mają cudowny charakter. Kiedyś widziałam taki obrazek, była tam pokazana 16 matka z 2 letnim dzieckiem, pod obrazkiem był zamieszczony tekst, w którym było napisane za kogo mają ją ludzie przechodzący ulicą, czytając dalej dowiedziałam się że została zgwałcona... Ludzie często oceniają... To błąd.. Pozdrawiam!

    nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Wow! Wesołych Świąt!

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Post świetny, bardziej chyba lubię śmigusa dyngusa , chociaż trudny wybór!

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem zadowolona ze swoich ocen i mam nadzieje, że nic mi ich nie popsuje w te 2 miesiące ;) Ojej, przypomniałaś mi tym prima aprilis, że 1 kwietnia jade na koncert i nawet nie wiesz jaki banan na twarz mi wyszedł ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo Hugo! jaki słodziak!
    ZAPRASZAM CIEPLUTKO! NA MOIM BLOGU ZACZĘŁAM PISAĆ KSIĄŻKĘ o przyjaźni
    NOWY POST O KONCERCIE BARS AND MELODY! BAMBINOS ŁĄCZMY SIĘ!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post:))
    Super piesek ;D

    Zapraszam

    styleandvital.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak już w życiu bywa, i nie da się tego zmienić. Słodziak z pieska.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze wszystkich świąt najbardziej lubię Boże Narodzenie. Śpiewanie kolęd wprawia w nastrój, dostawanie/dawanie prezentów zbliża. To zdecydowanie najlepsze święta.
    /foxydiet

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny post i świetnie zrobione zdjęcia. mega uroczy pies.

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia
    Zapraszam do mnie! :) http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tacy juz jestesmy oceniamy ludzi tylko i wylacznie po wygladzie poza tym nie da sie kazdego czlowieka doklanie co jak i gdzie.. a jesli sie to zna to uwazam ze powinno isc sie leczyc ;D
    Ja az taka wielka miloscia jak ty do wielkanocy nie palam ale nic do tego nie mam wiec szczerze nie wiem co uwazam za lepsze czy Prima Aprilis czy Smingus Dyngus od kilku lat zadnej z tych rzeczy nie ochodze tylko symbolicznie sniadanie wielkanocne :)
    Powodzenia zeby twoje dobre oceny zostaly! Ja czekam do 8 czerwca wtedy mam zakonczenie roku :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń

  24. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)