2016-03-21

NIE OCENIAJ LUDZI, PO WYGLĄDZIE

Heii! ♥ Tak,wiem nie było mnie tu ponad tydzień (buuuu). Ostatnio grafik sprawdzianów itp. oszalał i na dzień dzisiejszy jest przepełniony nauką, a ja ledwo wyrabiam. Zauważyłam, że coraz więcej wolnego czasu spędzam na jakieś głupoty typu przesiadywanie ,,na internecie'' czy inne kompletne bzdury, które są bezużyteczne.
Przechodząc konkretnie co u mnie . Ostatnio zawitałam w kinie,na filmie Niezgodna a dokładnie na jej 3 części, czyli Zbuntowana. Musze przyznać że 1 część była najlepsza i chyba nigdy się to nie zmieni. Cały film bardzo mi się podobał i z chęcią polecam go wam do obejrzenia! :) Jeszcze 3 dni (no już troszkę mniej xd) i wolne ach, cóż za ulga. Uf zapomniałabym dziś Dzień Wagarowicza jak go spędziliście? U mnie totalna porażka, jak zawsze muszę coś spaprać. A więc cudowna mela, w chwili gdy uciekała zaczęła namawiać innych aby również wybrali się na wagary życia (to home xd)
I krzycząc przy tym - No chodźcie,co wam zależy,nie bądźcie mięczakami! Chodźcie! Nikt nie idzie.
W tej chwili obracam się i widzę przede mną mojego wychowawcę! Żyć, nie umierać :D Moja reakcja haha do tej pory się jeszcze śmieję!
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

         ,,Jesteśmy jak książki....większość ludzi widzi tylko naszą okładkę, mniejszość czyta wstęp, wielu                                                                                        wierzy tylko krytykom, nieliczni poznają naszą treść.''

Stojąc przed lustrem zauważyłam , że noszę pod sobą maskę, ciało. Czy tylko ono jest przeszkodą do zobaczenia naszego wnętrza? Ktoś kiedyś wyodrębnił  ideał, jacy mamy być czyli z piękną figurą,oczami,włosami. Wszystkim. Jednak nigdy, nigdy nie pokazał nam jak ma wyglądać idealne wnętrze, czy to ludzi błąd że postrzegają świat po okładce? To że ktoś nie zwraca uwagi na to czy czy jego buty są oryginalne, czy też nie. Czy posiada Iphone czy tzw. potocznie ,,cegłe''.(gorszych przykładów nie mogłam znaleźć,wybaczcie)  Nie świadczy o nim kompletnie nic. Ludzie postrzegają takiego człowieka za biedaka, skąpca lub nie wiadomo co.Jednak może okazać się ta osoba ma o niebo lepsze wnętrze od ciebie. Nie oceniajmy ludzi zbyt pochopnie. Nie znamy ich historii.









Jak spędziliście Dzień Wagarowicza?
Wy też nie możecie doczekać się wolnego?

30 komentarzy:

  1. ja jeszcze nigdy nie byłam na wagarach hahah nie lubię ryzykować :D
    ja jutro nie idę do szkoły, tylko w środę, więc mam wolne tak jakby od początku tygodnia XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tylko jutro mam lekcje :D Nie mogę się doczekać wolnego!
    Świetny post, dobrze, że poruszyłaś taki ważny temat.
    KONKURS ♥ wygrywają aż dwie osoby!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Cie za tego posta <3 ładne zdjecia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie powinno się oceniać po wyglądzie. Warto poznać ich charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie! Nie powinnśmy oceniac po wyglądzie. Ja byłam z klasa na pizzy :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Post świetny - osatnio często można się z tym spotkać.. ślicznie wyglądasz

    http://wooho11.blogspot.com - ZAPRASZAM :) jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/ Jak się spodoba to będzie mi miło jak również zaobserwujesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog, świetne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia.
    Ja już liczę dni do wakacji.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Natchnęło mnie na coś podobnego i właśnie na temat wyglądu jest mój dzisiejszy post. Dla mnie przerwa zaczęła się już od poniedziałku, ponieważ dopadła mnie choroba i zrezygnowała z tych 3 dni. Kolor płaszczyka jest naprawdę urzekający.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz absolutną rację :D Jka to mówią, u know my anme, not my story :)) obserwuje i zapraszam do siebie :)) zachęcam równeiż do obserwowania :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz racje, dobrze ze powstają takie posty!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nietety na studiach nie ma dnia wagarowicza :) Racja, nie ma co oceniać ludzi po wyglądzie!
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam mialam gdzies innych i sobie zrobilam sama wagary w domu, ha :D
    bardzo mądry post :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oceniaj ludzi po okładce, tak podsumowując :)
    Na Twoją wagarową historię do tej pory się śmieję i też nie mogę się doczekać wolnego!

    Wracam. Może wpadniesz? :) SORRY? SORRY

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień wagarowicza spędziłam w szkole :D nie chciałam mnóstwa zaległości, które pojawiają się już przy jednyn dniu nieobecności w mojej szkole :) ładne zdjęcia

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety dużo osób ocenia ludzi po wyglądze;/
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w kinie w dzień wagarowicza :3
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. za masa mejkapu moga kryc sie prawdziwie zranione uczucia, nigdy nie wiadomo.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam, że ocenianie ludzi po wyglądzie i z pierwszego wrażenia jest wpisane w ludzką krew, po prostu tak mamy i nasze pierwsze myśli zawsze mogą kierować się nie tam gdzie trzeba. Jednak myślę, że powinniśmy z nimi walczyć i wychodzić naprzeciw stereotypom.


    http://life-i-s-ajourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie poszłam do kina na 3 część "Niezgodnej" ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia i super cytat ^^
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz całkowitą rację :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham ten cytat ♥
    U mnie w szkole niestety jest dużo osób, które oceniają po wyglądzie, a nie patrzą na to co jest w środku :/

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia! Obserwuje i zapraszam do mnie!! http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień Wagarowicza spędziłam w domu.Chora xD.Moje szczęście,no ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
    Dodałaś jeden z cytatów,który bardzo lubię,a twój post jest bardzo prawdziwy.

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam na nowy post ♥
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie napisany ten tekst odnośnie oceniania innych ludzi. Masz 100% racji. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)