2016-02-15

SINGLE DAY ♥

Hey ♥♥ Witam was po dłuższej przerwie na blogu, przez tą przerwę postanowiłam w końcu odpocząć od nauki,pozbierać pomysły na posty w mojej głowie ale także zająć się sobą. ♥ Już dzisiaj oficjalnie rozpoczynam ferie zimowe. Dla innych piętnasty luty to klęska,bo kończą już ferie, jednak nie martwcie się! Czas tak szybko poleci,że nawet się nie zorientujemy  a będzie już Wielkanoc i znowu parę dni wolnych!Z okazji dnia singla przygotowałam dla was, po raz pierwszy na moim blogu przepis! A konkretnie na proste babeczki, które są przepyszne! Mhhm



Suche składniki mieszamy razem w misce. Jajko, olej oraz mleko dodajemy do masy i dokładnie mieszamy. Nastawiamy piekarnik na temperaturę 180 stopni. Wypełniamy foremki ciastem do wysokości około 1 cm od brzegu zostawiając miejsce babeczkom, żeby wyrosły. Jeśli chcemy dodać do babeczek czekoladę musimy zadbać o to, żeby nie wystawała z ciasta. W przeciwnym razie przypali się i zrobi się gorzka .  Foremkę wstawiamy do nagrzanego piekarnika, pieczemy około 25 min. Po wyciągnięciu z pieca można upewnić się czy babeczki na pewno są upieczone za pomocą drewnianego patyczka do szaszłyków. Gotowe babeczki warto wyciągnąć z formy i obrócić „do góry nogami” albo poukładać na kratce, żeby ostygły …lub zjeść na ciepło z pyszną lekko rozpuszczoną czekoladą w środku :) SMACZNEGO ! ♥☻



35 komentarzy:

  1. Babeczki wyglądają prosto i smacznie :)

    MÓJ BLOG klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Babeczki wyglądaja bardzo smacznie ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie :) i na pewno tak też smakują ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki , że poddałaś pomysł no właśnie kminiłam co by tu upichcić :)
    http://dont-simple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też wczoraj zaczęłam ferie, babeczki wyglądają pysznie :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki wyglądają przepysznie. Ach... Aż naszła mnie ochota na słodkości. Pędzę do kuchni. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te babeczki wyglądają przepysznie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi się zdaje, że jutro zrobię sobie takie babeczki :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Kiedyś wypróbuję :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też własnie zaczęłam ferie :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pyszności, a ja na diecie! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super babeczki,może skorzystam z przepisu :)

    Zapraszam :D Nowy post!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszności <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam! Są przepyszne! Serdecznie polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają pysznie ! Szkoda,że teraz nie mogę jeść słodkich rzeczy bo bym od razu je zrobiła !
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. babeczki kocham , uwielbiam piernikowe z powidłami i orzechami lub czekoladowe z nuttelą mniam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż chciałoby się zjeść.. :) Pozdrawiam i zapraszam na :
    invisible-hybrid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post i ciekawie napisany. Oczywiście zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania.
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Super przepis! Kocham babeczki! <3



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie dlaczego mnie dobijasz pysznymi slodkosciami gdy czytam to wieczorem. Zrobilam sie glodna! Haha ;) wygladaja przepysznie! U mnie przepisy na pączusie mozesz znalezc ;) Ja takze zaczelam ferie, strasznie sie ciesze. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A czy probowalaszrobic te babeczki na maselku , albo z mniejsza iloscia oleju? wygladaja przepysznie, jednakze ja nie bardzo przepadam za tak tlustymi rzeczami

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam babeczki :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki prosty przepis! Chyba zaraz się wezmę za pieczenie, bo z chęcią bym takie zjadła. :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. jak byłem mały to uwielbiałem skakać na skakance i biłem cały czas swoje rekordy, teraz raczej tego nie robię, ale można zawsze spróbować w innych dziedzinach np. czytanie książek, które uwielbiam :)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. babeczki świetne ;) sama robię podobne tylko czekoladowe ;) zapraszam do mnie http://nicestronggirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)