2016-02-25

IDEAŁY

Hei ♥ Z przykrością stwierdzam, że do zakończenia moich ferii ok.3 dni! (słaboo )
Mam nadzieję, że tą resztkę ferii wykorzystam jak najlepiej. Już dziś zacznę robić zdjęcia i przygotowywać kolejne posty. Jak oceniam moje ferie? Nie najgorzej, w końcu wypoczęłam, nabrałam energii i motywacji do  dalszej nauki, która na mnie czeka. Co prawda po powrocie do szkoły zaczynają się rekolekcje, także odpadnie mi parę lekcji (Juhuu ♥)

Przeglądając tumblra, weheartit czy inne podobne stronki widzimy setki różnych ludzi których nazywamy naszymi ,,ideałami''. Są oni wysportowani,piękni,mają wszystko czego nie mamy my.
Wyobraźmy sobie, że chodzimy do klasy z naszymi ideałami . Jak będziemy się czuć, gdy będziemy  spędzać 8 godzin dziennie z osobami dla nas ,,o wyższej strefie''? Nasza samoocena na pewno się nie podwyższy wręcz spadnie. Będziemy ciągle próbować się do nich upodobnić,ale to przecież jest bezsensu.. Od urodzenia jesteśmy wyjątkowi,jedyni w swoim rodzaju. Te słowa w swoim życiu chyba każdy słyszał nie raz. Inni starają się być idealni, ale niestety czy stety ideałów nie ma za to są photoshopy, które nieźle retuszują nasze wady. Nikt nie jest perfekcyjny słowa jak idealne,ideał,idealny, idealna są bardzo przesadne. Każdy z nas ma lub miał kompleksy, nikt nie ma 100% samooceny Pamiętajcie każdy z nas jest innym kwiatem! Wszyscy jesteśmy wyjątkowi na swój sposób!





    






35 komentarzy:

  1. Świetny post! Każdy jest idealny na swój własny i niepowtarzalny sposób :D

    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ideały są wszędzie, każdy człowiek jest idealny, bo jest inny, niepowtarzalny :)

    Mój Blog - klik!
    Konkurs - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, jednak czasem warto mieć jakiś autorytet w tych osobach, bo może pomoże nam to piąć się do góry w zgodzie z własnymi ambicjami? :)
    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, każdy z nas jest wyjątkowy i każdy z nas powinien być swoim ideałem, bo nigdzie nie ma drugiej takiej osoby, jak MY!

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również niedługo kończę ferie. Niestety ja akurat nie nabrałam zapału czy chęci do nauki. Najchętniej przedłużyłabym sobie ferie o kolejne 2 tygodnie.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma kompleksy, racja. Nawet te ideały. Ja na szczęście mam coraz mniej kompleksów. Akceptuje siebie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również kończą się za 2 dni ferie. Kompletnie nie mam zapału do nauki, ale jakoś muszę dać radę. :) Ładne zdjęcia i świetnie napisany post. Nikt nie jest idealny!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadza się, ale to zasługa tylko tych dobrych programów do przeróbki zdjęć ;) Trzeba przejrzeć na oczy, że nie ma osób bez wad!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post !
    prześliczne zdjęcia
    oby tak dalej ♥
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :)
    A zdjęcia przepiękne <3

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy spostrzega idealność inaczej, nie ma jednego sprecyzowanego ideału :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, ideałów nie ma, ale na szczęście ktoś wymyślił photoshopa :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, każdy powinien być sobą, bo każdy z nas jest idealny na swój sposób :)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tumblrowe ideały specjalnie spędzają czas z innymi tumblrowymi ideałami po to, by nikt inny nie zauważył że ideałami nie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie napisałaś.

    Zapraszam: http://hellomyflower.blogspot.com/2016/02/i-am-me.html

    OdpowiedzUsuń
  16. So cute dear <3

    Milkamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely blog dear,
    followed you, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również mam coraz mniej kompleksów ,głównie ludzie nie są ideałami ponieważ w siebie nie wierzą ,nie doceniają a tak naprawdę ,każdy jest idealny na swój sposób!
    Pozdrawiam:)))
    Zapraszam do mnie ♥
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ideały...Najtrudniejszy temat do poruszenia! Jak dla mnie one nie istnieją,ale możemy do nich dotrzeć :)
    pozdrawiam
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już daawno skończyłam ferie. Jakoś da się przyzwyczaić do wstawania wczesnego i nauki. Nie jest aż tak źle jak mogło się wydawać.
    Niestety kompleksy są nieuniknione gdy jesteśmy otoczeni przez piękne panie na okładkach albo umięśnionych mężczyznach na tumblrze.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda kazdy jest inny ale ma w sobie coś niesamowitego!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post i ciekawy blog, pozatym fajne miejsce na zdjęcia! :)
    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie ! :)
    Mój blog - KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób, ideały moim zdaniem nie istnieją :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna notka :) Często nazywamy kogoś ideałami i przez to sami mamy kompleksy.. :)
    Zapraszam Mój blog klik!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. So cool!!! I love your jacket!! <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  26. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  27. Powinniśmy zacząć zauważać w sobie piękno i niepowtarzalność, bo to jest najważniejsze! :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie napisany post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy powinien doceniać siebie takim jaki jest,a nie porównywać się do zdjęć z tumblr'a. Każdy by mógł wyglądać na nich tak samo,jeśli na prawdę by się pomęczył z kadrem,obróbką..

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje ferie były 1,5 miesiąca temu- już nawet zapomniałam o istnieniu ferii zimowych haha :D Od lutego już wyczekuję rekolekcji i świąt wielkanocnych zamiast tego, żeby trochę wreszcie odsapnąć.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Już niedługo ferie wielkanocne :D Nie ma się co smucić, że brak wolnego haha! Śliczna fryzura! A moim zdaniem ideały nie za bardzo istnieją, bo wszyscy jesteśmy idealni, a każdy z osobna inny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)