2016-02-08

♡♥♡♥♥♡♡

Cześć! ♥ Na początku bardzo was Przepraszam,że nie było mnie tutaj  przez dłuższy czas. Mianowicie panują różne grypy,wirusy i tradycyjnie gdy jest totalna inwazja tych wirusów ląduje w łóżku z herbatą i chusteczkami. Już powoli wracam do zdrowia nareszcie.. ♥
Za 5 dni zaczynają się moje długo wyczekiwane ferie zimowe nazwałabym je raczej ferie wiosenne gdyż za oknem widać słoneczko, odradzającą się na nowo przyrodę i śpiew ptaszków. Gdzie mój obiecany śnieg?! hym?! Miałam tyle planów.... bywa. Hahaha♥  Od kilku dni nie ruszam się z łóżka, lecz gdy zobaczyłam ten piękny widok (oczywiście do zdjęć,chcę śnieg!!) no musiałam chociaż na tą chwilkę nie myśleć o chorobie. W postanowieniach noworocznych miałam za zadanie zbierać pieniądze na nową lustrzankę a tu już 2 miesiąc mija a moja skarbonka nadal jest pusta. Chyba niewiem co to znaczy oszczędzać.... może w tym miesiącu mi się uda ♥♡
Mam nadzieję, że ci którzy mają już resztkę wolnego wykorzystają go jak najlepiej.  Miłego dzionka kochani  ♡♥♥



Hah uwielbiam to zdjęcie ♡

Zapraszam was na mojego snapa. Dzięki nie mu dowiecie się jak spędzam czas!


Jak spędzaliście/spędzacie ferie?

24 komentarze:

  1. moje sie zaczynają dopiero za tydzien
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. resztkę wolnego? Oni jeszcze mają cały tydzień :D dla mnie to chyba będzie najdłuzsze 5 dni.../Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tylko 4 dni i zacznie się upragnione lenistwo, o tak! :) Piękna pogoda, mi zbytnio nie przeszkadza ta wiosenna aura.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie dobiegły końca wraz z wczorajszym dniem :(
    Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie! Ja mam tydzien jeszcze ferii ^.^


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Ja też leże w łóżku, bo mam nogę zwichniętą...

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ślicznego pieska *-*
    Mnie zaczyna coś brać, ale z tabletkami jakoś przeżyję :'D

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki kochany piesio! Śliczne zdjęcia. / BellaCaroll

    OdpowiedzUsuń
  9. love the simplicity of your look! cute dog :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie to samo, cały tydzień w łóżku. Ferie już dawno pożegnałam także zazdroszczę!
    Cudowny piesek!:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też teraz zaczynam ferie i jakoś nie mam konkretniejszych planów
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz piękne włosy :D
    ostatnie zdjęcie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super włosy i jaki uroczy zwierzaczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się wychodzi bez kurtki w środku lutego to potem masz tydzień w łóżku XD
    Ja mam kota :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki psiak! ^^
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, super piesio ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki piesek! ♥
    Świetny blog i post :)
    Masz bardzo ładne włosy , czgo używasz do pielęgnacji?
    B,ędę tu częściej :)
    Zapraszam wszyatkich do mnie! ♥ --> http://mojblogok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju jaki śliczny psiak!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/02/co-nadaje-sens-mojemu-zyciu.html
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj,skomentuj:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też zaczęłam upragnione ferie :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie jeśli się zgadzasz:)!
    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja własnie zaczęłam ferie :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)