2016-02-20

8 SPOSOBÓW NA SPĘDZANIE WOLNEGO

Hey ♥ Ja już w końcu jestem wypoczęta w 100% i zaczynam realizować moją listę m.in zacząć biegać,wychodzić na dłuższe spacery,robić to czego nie miałam czasu robić w czasie dni szkolnych.
Ferie to naprawdę cudowna sprawa, odcięcie od tych sprawdzianów,kartkówek,stresu coś genialnego ♥ Bardzo się cieszę, że podobał wam się poprzedni post. To wielka motywacja do pisania dalszych postów ♥

Każdy z nas ma czasem takie dni, które ciągle się powtarzają czyli szkoła,dom,nauka,spanie i tak w kółko. Mi osobiście w ferie nie brakuje wolnego czasu i chętnie podzieliłabym się z wami :)
No ale wracając w każdym dniu szkolnym mamy chociaż godzinę - półgodziny więcej lub mniej wolnego czasu. Jednak zazwyczaj wykorzystujemy go bezużytecznie czyli serfujemy po internecie lub oglądamy seriale no nic specjalnego. Nie pójdziemy pobiegać, spotkać się z przyjaciółmi bo nam się po prostu nie chce. Jednak chciałabym wam przedstawić te pomysły na spędzenie wolnego czasu trochę w inny sposób. Zapraszam ♥ Mam nadzieję, że się wam spodoba :))
 Kto z nas nie lubi pokonywać przeszkód? To świetne wykorzystywanie wolnego czasu! Możemy bić rekordy w skakaniu na skakance czy podbijaniu piłki, no jest tego dużo. Przyjemność połączona z przyjemnością. Nie do opisania jest nasz radość gdy przebijamy kolejny rekord! Coś wspaniałego!

Mieszkając w mieście mamy mnóstwo ofert spędzania wolnego czasu. Czy jesteśmy aż tak bardzo ślepi i nie zauważamy tych ogromnych billboardów? Możemy zapisać się do drużyny harcerskiej, do klubu sportowego, na kurs językowy. No jest tego mnóstwo potrzeba nam tylko chęci!

Przychodząc po szkole po 8 godzinach nauki marzy nam się często - łóżko. Nawet przez myśl nam nie przejdzie ćwiczyć! (są wyjątki, w tym ja) Jednak w dni takie jak weekend,święta,ferie,wakacje mamy mnóstwo wolnego czasu a czy dobrze go rozplanujemy to zależy od nas. Wymówka, że nie ma odpowiednich ćwiczeń dla nas to standard! Mel B, Chodakowska no można wymieniać godzinami. To właśnie one zmotywowały setki kobiet jak i mężczyzn do pozbycia się dodatkowych kilogramów!
Poświęć 10-20 minut dziennie a efekty będą zaskakujące! Bo kto nie chciałby umięśnionego brzucha czy sylwetki sportowca?

Jeżeli nie mamy co robić a ogarnia nas tzw ,,nuda''. Mamy masę możliwości aby jej zapobiec!
Zacznij testować swoją nową deskę, szminkę,lakier cokolwiek! Przetestuj na sobie nowy makijaż lub wypróbuj nowy przepis na babeczki! Sprawdź w jakim kolorze najlepiej się prezentujesz!
Zobacz jaka fryzura najlepiej do ciebie pasuje! Spraw aby czas wolny był spędzony korzystnie dla ciebie!
Co bardziej nie odpręża jak słuchanie swojego ulubionego piosenkarza? Zamknięcie się w pokoju,puszczenie piosenek Justina i śpiewanie jego największych przebojów! Tak to u mnie wygląda!
Korzystaj z wolnego czasu i obejrzyj zaległe odcinki swojego ulubionego serialu. Jednak wszystko w umiarze bo co za dużo to nie zdrowo!

Czasami naprawdę warto gdzieś wyjść,odetchnąć świeżym powietrzem. Wyjść na spacer z pupilem,spotkać się z przyjaciółmi, zorganizować sesję zdjęciową, jak już pisałam możliwości jest mnóstwo. To świetna forma wypoczynku! A ile korzyści przy tym,, Jeżeli jednak nie masz ochoty na żaden spacer, odwiedź swoją przyjaciółkę, koleżankę to na pewno poprawi ci humor!
Każdy z nas ma jakąś pasje,hobby. Inni bardziej zamiłowani drudzy troszkę mniej.
Jeżeli twoją pasją jest blogowanie,fotografowanie,sport to rób to co kochasz!
Rozwijaj się w tym kierunku! W czasie wolnym zacznij tworzyć pomysły na posty,zaprzyjaźnij się z aparatem,zobacz która forma sportu najbardziej ci się podoba.

SPRAW ABY CZAS WOLNY BYŁ TWOIM PRZYJACIELEM!
WYKORZYSTAJ GO POŻYTECZNIE DLA SIEBIE LUB INNYCH!


Jak wykorzystujecie czas wolny? ♥



41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny 'poradnik' ;) Ja w wolnym czasie zazwyczaj nadrabiam czytanie :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Cyba najczęściej korzystam z ostatniego rozwiązania, czyli rozwijania pasji
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno skorzystam z Twoich propozycji spędzania czasu wolnego! :)
    --------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się ćwiczyć codziennie po szkole :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to blogowanie jest czasem wolnym ;p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Really nice post xx

    Follower # 409
    Following you. Hope you will follow my blog
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w wolnym czasie uwielbiam czytać, jeździć na rolkach, spacerować i malować <3


    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja po prostu po szkole czuję się za bardzo zmeczona, zeby wychodzić, planować itp, ale w wolne dni jak najbardziej :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię oglądać filmy i słuchać muzyczki ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja strasznie dużo czasu spędzam ostatnio na dworze :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ze moje ferie się skończyły :)
    Super pomysły :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazwyczaj ćwiczę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cool post!!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam ćwiczyć :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post. Świetne pomysły. Ja w czasie wolnym biegam, słucham muzyki i gram na pianinie. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :D fajne, proste porady, ja też nareszcie wypoczęłam w ferie.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie to robię w ferie w tym tygodniu spędzam czas z przyjaciółmi:)))
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie przedstawiony post no i fajne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ćwiczenia to jest to !

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne sposoby! Ja najczęściej własnie staram się wychodzić z domu, rozwijać swoje pasje, oglądać seriale itp. :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cwiczenia są najlepsze :)
    http://risaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w czasie wolnego to ćwiczenia i seriale (a właściwie to tylko jeden serial - spn :"D)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam że będzie raczej 'jak spędzać wolną chwilę' :(
    Malowanie to przyjemność, jednakże spędzanie czasu pod sztalugą i tworzenie tzw 'tego, czego nie chcesz' to jakoby też obowiązek ;; Najczęściej wchodzę potem na blogera (lub znowu grzebię w komputerze)albo ze zmarnowania słucham muzyki, choć i tak kiedyś sobie przysiągłam że pomaluję paznokcie ;;

    ateliery

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bardzo często jeżdżę na rolkach, tej wiosny będę się starała by nauczyć się jeździć na deskorolce!, oglądam seriale i wiele wiele innych :)
    bardzo pozytywny post!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. W wolnym czasie z reguły odpoczywam nic nie robiąc, bo moja szkoła wyczerpuje do granic możliwości, ale codziennie też ćwiczę :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne pomysły :). Super blog - obserwuję :)
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowny post! Zumba jest świetna!!! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chodzę na Zumbę i nie żałuję , bo jest super ;)
    Świetny post !

    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam spędzać czas na świeżym powietrzu ;P
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rady :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w wolnym czasie najbardziej lubię słuchać muzyki, pisać sms, a gdy jest ładna pogoda to iść się po prostu przejść z jakąś przyjaciółką :D
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wolnym czasie słucham muzyki, ćwiczę i rysuję. Staram się ten czas pożytecznie wykorzystać, a przy okazji odpocząć :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny post, na pewno wykorzystam niektóre z tych pomysłów ;) http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny strój do ćwiczeń :)
    Ja dopiero zaczynam swojego bloga i początki są trudne , jak pewnie wiesz :)
    Więc mam nadzieję ,że mnie odwiedzisz , zostawisz komentarz i zaobserwujesz :* Odwdzięczam się tym samym ! :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja lenie się w łóżku i przeglądam blogi :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajnie prowadzisz bloga :)
    Zapraszam do mnie http://stylegoldn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post!
    Zapraszam do Nas:) http://whitefab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobno wy też narzekacie na ciągły brak wolnego czasu ?
    Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na to, żeby zyskać tych kilka dodatkowych, wolnych godzin w tygodniu. - tak napisał autor artykułu zamieszczonego na stronie promującej zdrowy tryb życia.
    Mam nadzieję, że Wam też pomoże ! :-)
    https://100club.pl/artykuly/Jak-znalezc-wiecej-wolnego-czasu,1032.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)