2016-01-19

ZRÓB COŚ DLA SIEBIE

Hej wam ♥ Tak wiem bijcie mi brawa, w końcu się dodaję regularnie posty! Juhu! A więc jak wam mijają ferie ? Moje województwo obchodzi ferie jako ostatni. Więc zostawcie mi trochę śniegu , trzymam was za słowo! ♥ Na razie nie mam żadnych planów na ferie. Postanowiłam że spędzę je odpoczywając i oglądając  seriale z jedzeniem u bok . Może to brzmieć żenująco ale tego właśnie mi potrzeba relaksu. Oczywiście chwilami stanie się to już naprawdę nudne także poświecę ferie również na ćwiczenia. Jak mówiłam jeszcze nie mam planów czy gdzieś pojadę, bo to już nie ode mnie zależy.


Dzisiejszy post odpowiada nam pytanie co  możemy zrobić aby ulepszyć, ułatwić swoją przyszłość.To właśnie teraz najbardziej jesteśmy odpowiedzialni za naszą przyszłość. Dziwnie to brzmi ?  Ale właśnie w tym wieku (Młodzież)  najbardziej rozwijamy swoje  pasje i zapał do nauki. To właśnie teraz decydujemy czy pójdziemy do dobrej szkoły czy do takiej aby  cokolwiek zdać. Musimy się w końcu obudzić i przestać łudzić się powiedzeniem ,,będzie co będzie'' .

 Zastanówmy się czy to co robimy jest korzystne dla naszego dalszego życia. Kieruj się powiedzeniem jak sobie pościelisz tak się wyśpisz.Zacznij ćwiczyć,udoskonalać samą siebie! Jeżeli chcesz schudnąć,mieć wymarzoną prace itd. Zacznij robić to teraz nie odkładać na potem.Zazwyczaj ludzie odkładają wszystkie swoje plany na poniedziałek ale czemu nie zaczniemy teraz w tej chwili  Przede wszystkim RÓB TO DLA SIEBIE nie rób tego dla mamy,taty bo tego wymagają rób to dla siebie! Zacznij od siebie wymagać TERAZ!
Mam nadzieję że dzisiejszy post was trochę zmotywował do pracy!


ZGADZACIE SIĘ ZE MNĄ?
JAKIE MACIE PLANY NA FERIE?
Proszę was abyście zadawali mi pytania! chciałabym nagrywać filmik gdzie będę odpowiadać właśnie  na te pytania!

17 komentarzy:

  1. Takie motywacyjne posty nigdy na mnie nie działają, niestety. Ja ferii nie mam w szkole, ale dzisiaj napadało dużo śniegu, to może w weekend jakieś iglo czy bałwany się ulepi. Poza tym to raczej komputer - filmy seriale i gry :)

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie same zdanie jak koleżanka wyżej. Dopóki sama nie dojdę to tego, że muszę coś z sobą zrobić to żadne teksty i ludzie na mnie nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie nie nie, ja nie chcę juz sniegu na ferie, wiec mam nadzieje ze do 14.02 stopnieje xD/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się w sumie dobrze uczę, więc możesz motywować mnie, aby było jeszcze lepiej haha ^^
    zostawimy ci trochę śniegu - Wielkopolska pozdrawia :D

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie.. Musze zrobić coś dla siebie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje ferie już zaczęłam. Postaram ci się zostawić troszkę śniegu! Co do planów, to jako takich nie mam. Twierdzę, iż spontaniczne wypady ze znajomymi są o wiele lepsze od tych, co się planuje.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Cudne zdj <3
    Pozdawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i sweterek <3
    Mój blog : http://byalex-blog.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! :D
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ferie też są ostatnie :/

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywację musimy znaleźć sami w sobie. Ale zgadzam się to właśnie teraz kiedy cieszymy się jeszcze młodością stawiają się przed nami poważne decyzje które będą mieć skutek w przyszłości. Dlatego trzeba to dokładnie przeanalizować.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście twój post dał mi dużo do myślenia :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Look so cute! Nice striped sweater :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy robimy coś dla siebie, wychodzi nam to o wiele lepiej, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny ootd :)
    nominuję ciebie do LBA!
    zapraszam do siebie!
    http://annestyle15.blogspot.com/2016/01/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello it would be nice if we follow each others and support each other. Let me know when you do and i'll return.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)