2016-01-24

TAG :25 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ

Heej ! Jak  mijają ferie? Jak już pisałam ja mam je dopiero na końcu. Jednak na tą chwilę mogę tylko uszczęśliwić się tym krótkim weekendem. Ten tydzień był naprawdę pracowity - zawody, 3 sprawdziany,poprawy,wystawianie ocen. A właśnie co do moich ocen to... był to naprawdę trudny semestr nowy język, przedmioty no nie poszedł mi jak chciałam jednak to tylko pierwsze półrocze w drugim będę się bardziej starała. No dobra już nie zanudzając was szkołą przygotowałam dla was tag: 50 przypadkowych pytań, jednak uważam że jest to trochę za dużo więc odpowiem na połowę pytań wybranych przeze mnie. Mam nadzieję że się wam spodoba!


1. Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu?
Hm, zależy kiedy. Jeżeli jest zima nie może obejść się bez rękawiczek itp. A jeżeli lato to oczywiście okulary słoneczne.

2.Ulubiony sklep z ubraniami?
Forever pink, Sinsay,  H&M.

3.Czy lubisz pływać?
Średnio umiem pływać i panicznie boję się wody, także nie lubię.

4.Masz jakieś fobię?
Tak m,in strasznie boję się zauszników, zawsze gdy śpię zakrywam  uszy kołdrą, mam lęk wysokości (akrofobię) i boję się krwi.

5.Pijesz kawę?
Nie, nie smakuje mi.

6. Ulubiona piosenka?
Ostatnio bardzo często słucham Justina Biebera i chyba się uzależniłam. Uwielbiam jego cały album Purpose the movement a najbardziej piosenkę Sorry ma cudowny przekaz i świetnie się ją słucha! (nie mogłam znaleźć tej piosenki z teledyskiem)

                                          

7. Kiedy masz urodziny?
3.września :)

8. Twoje największe marzenie?
Jest ich naprawdę dużo. Każdego dnia marzę o czymś innym. Najbardziej chciałabym być zawsze szczęśliwa. Oraz być na koncercie : Justina Bieber'a , Dulce Mari , Ariany Grande chciałabym ich spotkać  i spędzić chociaż jeden dzień . Mieć wymarzoną pracę, zamieszkać w wymarzonym miejscu..

9.Lubisz jak robi ci ktoś zdjęcia?
Lubię, jednak zazwyczaj źle na nich wychodzę.


10. Masz jakieś hobby?
Oczywiście blogowanie,fotografowanie oraz również lubię ćwiczyć.

11. Malujesz paznokcie?
Tak, zazwyczaj gdy są dni szkolne maluję je na jaśniejsze kolory - pudrowy,biały a czasem bezbarwny jednak w dni wolne maluję na takie jak czerwony,czarny .

12.Czytasz książki?
Tak, jednak musi być ona romantyczna,fantasty, fan-fiction.

13.Umiesz śpiewać?
Każdy umie. A jeżeli chodzi o to czy ładnie śpiewam to muszę przyznać że nie śpiewam najgorzej.

14.Co lubisz pić?
Cappuccino,lipton o smaku cytryny,herbatę owocową.

15. Masz jakąś ksywkę?
Tak, mela. Przypomniało mi się ze kiedyś każdego upominałam aby nazywali mnie szpilka hahahah.

16.Jesteś lubiana w klasie?
Hm wydaję mi się że tak,pewnie znajdą się osoby które za mną nie przepadają jednak staram się być w 100% sobą.

17.Trzy ulubione strony internetowe? (tak wiem przedtem była mała pomyłka)
Instagram,blogger,yt no jest  jeszcze tego naprawdę dużo.

18.Lubisz chodzić do szkoły?
Lubię tam chodzić,lubię uczyć się czegoś nowego.Jednak czasami mam takie dni że nie chcę nawet myśleć o tym budynku.

19. Malujesz się?
Rzadko, gdyż u mnie w szkole jest to zabronione . Jednak gdy się już maluję to zazwyczaj w weekend,święta.

20.Ile w dzień pracy zajmuję ci się wyszykowanie?
A więc to zależy od tego czy się wyspałam czy mam dobry humor. Jednak jak już miałabym to określi to od 15-30 minut (wstanie,ubranie się,higiena,ogarnięcie włosów-prostowanie)

21.Ile masz znajomych na facebook'u? 
424 znajomych jeej :D

22.Dużo śpisz?
Staram się spać umiarkowanie. Jednak w dni szkolne nie myślę o niczym tylko o spaniu.

23.Rozpuszczone czy spięte włosy?
Lubię czasami mieć rozpuszczone ale również spięte. Jednak zazwyczaj spinam sobie włosy u góry np. w kok samuraja a dół rozpuszczam.

24.Zjadłabyś cytrynę?
Hmm nie wiem czy dałabym rady zjeść całą.

25.Co lubisz robić? 
Lubię ćwiczyć,chodzić na spacery z moimi pieskami,uczyć się,spać,oglądać seriale,gotować,śmiać się ,blogować,spędzać czas z przyjaciółmi.

To byłoby na tyle mam nadzieję że się wam spodobało!
Zapraszam was na mojego snapchata,do poznania świata z mojego punktu widzenia jestem tam bardzo aktywna,będziecie ze mną na bieżąco przez 24h! :belivefly1


40 komentarzy:

  1. Mój ulubiony kawałek Justina z płyty Purpose :D
    Świetny post :)


    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Zapraszam też do siebie http://lauramoodo.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi w pierwszym semestrze równiez nie poszło najlepiej...
    Super tag i ładne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. w 17 pytaniu nie powinno być "Strony" ? :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi znowu pierwszy semestr całkiem dobrze poszedł, oczywiście na drugi staram się jeszcze bardziej! :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. to dobrze, że nie pijesz kawy :D
    ja też za nią nie przepadam haha

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. '12.Czytasz książki?
    Tak, jednak musi być ona romantyczna,fantasty, fan-fiction.'

    Hahahaha rypłam xD Masz wymagania xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny taki tag :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam ten blog i naprawde jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także boję się krwi... brzydzi mnie

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc to ja wolałabym mieć ferie na samym końcu.
    Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też rzadko chodzę w spiętych włosach :D
    Wybacz proszę, ale YT, Blogger i Instagram to nie sklepy internetowe ;)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać TAG :D Śliczne zdjęcia.
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia :3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja akurat bardzo lubie kawe :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Ja równiez lubię H&M :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ja ferie też mam na końcu ;/ Jeszcze ponad dwa tygodnie. Fajny post. Też lubię Sinsay - właściwie to jest mój ulubiony sklep :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również ferie zaczynam jako ostatnia.. :/ I także moim ulubionym sklepem między innymi jest H&M. :) Zapraszam do mnie(KLIK) Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tą piosenkę Justina i też chciałabym zobaczyć Ari na koncercie.

    Zapraszam na nowy post:

    http://hellomyflower.blogspot.com/2016/01/blue-mountains.html

    Proszę też o pomoc. Jeżeli możesz to poklikaj w linki tu:

    http://hellomyflower.blogspot.com/2016/01/wish-list-banggoodcom.html

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Moją ostatnio ulubioną piosenką jest "Hands to myself" od Seleny! Fajny tag ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwiebiam tą piosenkę Justina :)

    http://bynola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne odpowiedzi :) też lubię tą piosenkę
    Zapraszam: agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice photos! looking cute :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Konkurs z paczka swiateczna anulowany??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) bardzo przepraszam że się opóźnia jutro postaram dodać wyniki :)

      Usuń
  28. Bardzo lubię czytać posty tego typu. Można się dużo o tobie dowiedzieć z tych odpowiedzi ;) Ulubiona piosenka się zgadza i u mnie ! MI ferie się włąsnie zaczeły i do 15 lutego będę odpoczywać :D
    Pozdrawiam :*

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super tag i odpowiedzi :) Moje ulubione sklepy są podobne ;) i ulubiona piosenka też ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł na post! Bardzo dziękuję Ci za komentarz i odwiedziny na moim blogu, zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna bluzeczka i fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely photos :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcale na zdjęciach nie wyglądasz brzydko, wręcz przeciwnie.
    Jaki jest twój ulubiony film?
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)