2016-01-15

STEREOTYPY

Hejj wam! Dopiero teraz zaczęła się taka prawdziwa polska zima a ja uwielbiam  polską zimę! ♥
Nie dość że widok za oknem jest taki cudowny jak z bajki to dni są dłuższe.♥ Bardzo,dziękuję wam za tą aktywność jesteście wspaniali! A więc dzisiejsz  y post należy do tych mniej luźniejszych i radzę przeczytać go od początku aż do końca! :*


A więc wracając to tematu dzisiejszego posta. Dla przypomnienia
 STEREOTYPY -  konstrukcja myślowa, emocjonalny i behawioralny, zawierająca pewne uproszczone przeświadczenie dotyczące różnych zjawisk, w tym innych grup społecznych.


Dla mnie mówiąc prościej jest to pochopne,fałszywe i nieuzasadnione zdanie na temat czegoś lub kogoś. Czy warto wierzyć w stereotypy? Oczywiście że nie. Moim zdaniem  w stereotypu wierzą tylko ludzie nieinteligentni.
Czy dziewczyna, która jest blondynką musi być głupia?
 Czy musimy uważać na ludzi o rudych włosach bo stereotypy nas ostrzegają że są fałszywi?
 Czy każdy człowiek który ,,ma ciałko'' bo  się obżera ?
 I ostatnie Czy każda kobieta jest kiepskim kierowcą?

Tak te pytania są beznadziejne jednak o dziwo ludzie w to wierzą. W te durne nieuzasadnione wyprzedzenia zwane stereotypami. Przecież kolor włosów nie wpływa na nasz charakter,umysł?
Każda blondynka może przejść do historii w dziedzinie nauki, każdy rudowłosy człowiek może być najlepszym przyjacielem, nie każda otyła osoba musi się obżerać przecież nikt nie urodził się z figurą modelki.

Naprawdę współczuje ludziom którzy wierzą w te brednie, ale przecież mają dodatkowy pretekst do obgadania kogoś,poniżenia.. Każdy urodził się  inny,wyjątkowy na swój sposób cieszmy się z tego co mamy i omijajmy szerokim łukiem stereotypy! Mam nadzieję że zrozumieliście dzisiejszą lekcję! Miłego dnia! ♥

A WY CO SĄDZICIE O STEREOTYPACH?
SNAPACHAT: belivefly1

Zapraszam do zadawania pytań to dla mnie ważne!




18 komentarzy:

  1. Mnie zastanawia jedno. Wile młodych ludzi mówi, że stereotypy to bzdura, głupota i nie prawda a mimo wszystko się ich trzyma. Czasem nawet nie świadomie, ocenia ludzi właśnie po stereotypach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. racja, lecz stereotypy zawsze są i będą :) i niestety większość się ich trzyma..

    Pozdrawiam i zapraszam:) mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie widzę i słyszę o stereotypach, znam dużo osób takich
    ღMój blogღ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie warto wierzyć stereotypom :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja podchodzę do stereotypów z dystansem :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Denerwują mnie stereotypy, zwłaszcza te najbardziej popularne typu 'głupia blondynka, ruda fałszywa', super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą - nie należy wierzyć w stereotypy.
    Ja np. mam dobrą koleżankę o rudych włosach i naprawdę ją uwielbiam! Jest miła, przyjacielska i zabawna. Zawsze umie mnie pocieszyć! Wcale nie jest 'wredna', jak to mówią stereotypy :>>

    Co do zimy to ja także ją uwielbiam! :3

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram sie nie patrzec na ludzie wlasnie przez pryzmat stereotypow ale nie bede ukrywac ze jezeli ktos z tymi stereotypami sie wychowywal zawsze zostanie to przy nim. Najwazniejsze jest to aby ludzie przez pryzmat stereotypow nie oceniac, kazdy ma prawo do zupelnie nowej opini na jego temat.
    Ps. Niestety nie udalo mi sie przejsc do twojego bloga z Linka ktory zostawilas, nie dziala :)

    Zachecam do obserwacji! :* http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też myślę, że w stereotypy nie należy wierzyć, ale w żartach ( o sobie lub z przyjaciółmi) chyba nie ma w tym nic złego :)
    P.S Masz cudowne włosy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodzę się z tym <3
    http://niki-mause.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wierzę w stereotypy. To tylko brednie które zazwyczaj nie są prawdą. Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że stereotypy to głupota :) Łatwiej nam po prostu w nie wierzyc niż starać się poznać drugiego człowieka :) Masz uroczy uśmiech :) Pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, że stereotypy to głupota, ale ludzie już tak chyba mają zakodowane w głowie, że one są prawdziwe, niestety :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio weszłam w blond, ma to dodatkowe plusy, bo jeśli coś ci nie wyjdzie to zawsze możesz powiedzieć że jesteś głupią blondynką :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)