2016-01-11

Kochana Amelio..

Cześć wam! Jak tam dążenie do postanowień noworocznych? U mnie znakomicie!
Dobra ale przechodząc do tematu postu... Postanowiłam że napiszę list do samej siebie,do meli z przyszłości.


A więc pytanie dlaczego warto napisać  taki list do przyszłej siebie?

Po pierwsze to świetne spotkanie ze samym sobą. Zobaczenie jak bardzo się zmieniliśmy,dojrzeliśmy. Darmowy wehikuł czasu.
Po drugie mamy świetną motywacja, ponieważ dokładnie wiesz że to co napisałeś kiedyś jest w 100% szczere od serca. I każde napisane słowo jest dla nas później tak ważne jakbyśmy czytali księgę końca świata (dosłownie!)



W jaki sposób napisać taki list?
Przede wszystkim musimy być sobą i wszystko co nam leży na sercu np.nasze marzenia,postanowienia powinniśmy ,,wylać'' na kartkę . Pisać do siebie jak do najlepszego przyjaciela, któremu możemy powiedzieć wszystko. Ah i najważniejsze musimy wszystko to przemyśleć. Powinien uwzględniać nasze osiągnięcia,jacy jesteśmy a także nasze życiowe porażki nasze niedoskonałości bo czytając to ,,kiedyś''  uświadomimy sobie że nawet będąc dzieckiem też mieliśmy w jakiś sposób  kompleksy,problemy.
Napisać swoje plany na życie i kim chcemy zostać być może właśnie ten list zdecyduje o naszej przyszłości. PRZEDSTAW SAMĄ SIEBIE, jakbyś pisał swoją biografię


Kiedy powinniśmy napisać taki list?
Każdy  wiek jest dobry, przecież nikt nam nie zabroni napisać  jakiegokolwiek listu.
Jednak musimy pamiętać że list nie może być pisany w chwili gdy np.dostaniemy jedynkę czy zerwiemy z chłopakiem bo wtedy pod presją naszych emocji oczernimy nasze życie jakbyśmy całe życie spędzili na cierpieniu i smutku  ;D Jak już pisałam musi być wszystko przemyślane!!

Kiedy przeczytać list?
Wybierz wiek, który najbardziej ci odpowiada!


A tak brzmi fragment mojego listu:

,,Droga Amelio mam nadzieję, że nadal prowadzisz bloga! Byłabym naprawdę zadowolona, pamiętaj że ja z przeszłości uwielbiam go prowadzić to cząstka mnie a teraz ciebie!  nigdy go nie usuwaj to kawałek twojego nastoletniego dzieciństwa!(....) Nie zapominaj o ludziach, których poznałaś bo dzięki nimi  jesteś właśnie taka! Bardzo trzymam za ciebie kciuki!''

ZAPAMIĘTAJ! : 
Napisz datę napisania listu
Im prościej tym lepiej.
Pisz starannie
Schowaj go tak abyś mógł go później znaleźć!
Włóż w kopertę zaadresowaną do siebie!
Nikt nie zabroni ci napisać więcej niż jednego ,kilku czy kilkunastu listów!!



Napisaliście już do siebie list?
Co o tym sądzicie?
                                        snapchat: flybelive1

PS. Bardzo prosiłabym o zadawanie pytań właśnie tutaj!

15 komentarzy:

  1. Jest jeszcze gdzieś w necie taka stronka gdzie możesz do siebie napisać list, ustawić kiedy ma przyjść i wtedy dostajesz to na maila. Myślę, że to łatwiejsze, bo list zawsze może się zapodziać, a w Internecie nic nie ginie, hehe! :D

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, żeby napisać do "przyszłej siebie" :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywny pomysł. Zaraz zabiorę się do pisania własnego listu :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :D Kiedyś pewnie coś takiego zrobię.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym listem :)
    Chyba sama taki napiszę :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałam wczesniej o tym, bardzo fajny pomysł! :)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł! Fajnie tak napisać teraz taki list, a np. a 15 lat go otworzyć.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie czemu by nie napisac go ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł, moze kiedys go wykorzystam i napiszę do siebie :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello there love your blog it would be nice if we follow each other and support each other. Let me know when you do and I'll return.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł.
    Chyba w wolnej chwili napiszę list do samej siebie :)

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też właśnie myślałam o takim liście, jednak nie wiem czy bym go znalazła w moim bałaganie :') Mimo wszystko go napiszę! :D Fajnie byłoby przeczytać coś od 'dawnej mnie'.

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne masz te zdjęcia i bardzo ciekawy wpis :) czekam z niecierpliwością na kolejny

    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)