2016-01-07

6 POWODÓW DLACZEGO WARTO MIEĆ BLOGA

hej wam! Wytrzymaliście dzisiaj w szkole po tej dłuugiej przerwie? Ja jako tako dałam radę!
Dużo od pewnego czasu rozmyślałam o jakiej tematyce będę dodawać posty. I postanowiłam że skupię się na tematykach , które uwielbiam wam pisać czyli sport,moda,lifestyle oraz różne tagi itd.

Mam nadzieję że spodoba się wam dzisiejszy post. Od razu mówię post jest skierowanych do osób, które jeszcze zastanawiają się czy mieć bloga ale również dla nas blogerek, które potwierdzą czy to co piszę jest prawdą!
Tak blog stanowczo dał mi pewność siebie,coś co kiedyś było dla mnie jakoś strasznie wstydliwe, teraz jest w zupełności normalne. Moja samoocena wzrosła, bardziej polubiłam siebie i moje ciało. Stałam się bardziej towarzyska i odważna.  Pytanie czym jest to spowodowane? To nie tylko przyjemne komentarze od moich czytelników to spowodowały po prostu zaakceptowałam sama siebie oczywiście mam coś co stanowczo mi się w sobie nie podoba, jednak blog sprawia, że mam siłę nad tym pracować. 




Styl zdecydowanie się zmienił. I muszę przyznać że na lepsze. Zakładając bloga weszłam w tzw.Świat Mody. Moja garderoba zaczęła przechodzić rewolucję, czyli wszystkimi kolorami tęczy zapanował minimalizm. Zaczęłam  się częściej ubierać się klasycznie. Oraz z dnia na dzień bardziej zależało mi na tym aby dobrze wyglądać. Zmieniło się to dzięki innym blogom o modzie, które zainspirowały mnie właśnie do zmian w moim codziennym stylu.

                   
Co może być przyjemniejsze od pisania o swoich życiowych pasjach? Ja osobiście dzięki blogu odkryłam moją kolejną pasję jaką jest blogowanie. Uwielbiam się tutaj udzielać, pisać na różne tematy,pozować do zdjęć,uświadamiać. Blogowanie to piękna pasja. Dzięki temu że prowadzę bloga moje pasję jak fotografia,moda,sport zaczęły się rozwijać i rozwijają się nadal!



Dzięki blogowi poznałam naprawdę dużo wspaniałych osób. Naprawdę przyjemnie jest mieć takie osoby, które mają takie same zainteresowania  jak ty. Najbardziej zaprzyjaźniłam się z Natalią, która również miała bloga, jednak postanowiła zacząć nagrywać na yt. Jest naprawdę pozytywną osobą i świetne się z nią dogaduję! Mam nadzieję że kiedyś się z nią spotkam! Serdecznie zapraszam was na jej kanał :KANAŁ NaTALI. Znajomości przez blogosferę to świetna sprawa!


Nie oszukujmy się blog również przynosi nam zyski. Ja oczywiście nie przeciwko nic współpracowaniu bloga z jakąś firmą. Bardzo fajnie dostawać ubrania za free, pozować w nich itd. Jednak musimy pamiętać że bloga piszemy z pasji nie dla ubrań czy też pieniędzy!




Jak już pisałam w tamtych podpunktach blog daje mi motywacje do robienia czegoś,czego lubię!
Daje mi motywacje do tego aby pracować nad sobą,ćwiczyć,nie poddawać się. Jednak to również dzięki tej grupce,która mnie czyta. Nigdy nie pomyślałbym że wezmę pod kontrolę moje lenistwo! Jestem bardziej zorganizowana,stanowcza W końcu wzięłam się w garść.

Naprawdę blog to świetna sprawa! I jeśli nadal się zastanawiacie nad założeniem bloga! Zróbcie to natychmiastowo!

Zgadzacie się ze mną?

Ps. zapraszam was na wzięcie udziału w konkursie gdzie można wygrać paczkę-niespodziankę! =KONKURS

SNAPCHAT : belivefly1 Zapraszam jestem tam bardzo aktywna!







                                                               




19 komentarzy:

  1. bardzo dobre powody :D
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, dobre powody. No i dzięki blogowaniu kształcimy też umiejętność pisania, co moze sie przydac np na maturze czy chociazby na testach gim :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bardzo cieszę, że mam bloga i nie potrafiłabym teraz z niego zrezygnować. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący post:)
    Zapraszamy do obserwowania naszego bloga:)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo się cieszę, że założyłam bloga. Tak szczerze mówiąc, to nawet nie wyobrażam sobie życia bez niego, haha. Ja dzięki blogowi również zyskałam pewność siebie:)
    Pozdrawiam,
    zapraszam
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog zmienia ludzi i otwiera droge na rozwijanie się :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama niedawno zaczęłam i bardzo się cieszę!
    Prześliczny blog. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prowadzenie bloga ma w sobie naprawdę sporo zalet
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram komentarze wyżej :) Zalety które wymieniłaś są bardzo kluczowe. Jednak... Trochę, że tak powiem zdziwiło mnie zestawienie jako zaletę "Lepszy Styl". Przecież sami decydujemy o tym co uznajemy za stylowe a czy nie. W ubiorze nie chodzi o to żebyśmy nosili dane ubrania dla otoczenia tylko dla siebie. Odczułam wrażenie jakby to blogosfera uczyła nas w co mamy się ubierać a w co nie np. Kasia albo Basia (przypadkowe imiona) napisała że to jest teraz modne to ja też muszę to mieć ./ Tomek albo Krzysiek (również przypadkowe imiona) napisał że ta gra jest świetna to ja też sądzę że jest świetna. W tym co zakładamy na co dzień My mamy się czuć wyjątkowo i komfortowo. Sądzę, że ważny jest przekaz a nie gusta bo gusta każdy ma inny i powinniśmy to szanować .Każdy z nas decyduje jaki styl jest dla nas lepszy. Rozumiem fakt, iż Ty jako blogerka uznałaś to za pozytyw, ale nie zapominajmy, że post ma charakter uniwersalny, a przecież też istnieją wybitne jednostki, które mają określone zasady jeśli mowa o gustach. Nie zdziwiłabym się jeśli zaraz poleci na mnie fala hejtu. Jednak czasem komentarze nie polegają tylko na podlinkowaniu bloga, ale na głębszej dyskusji nad danym tematem. Z góry chciałabym Cię przeprosić jeśli odebrałaś to jako hejt bo wcale tego nie miałam na myśli. Po prostu chciałam się wypowiedzieć nad tą sprawą bardziej niż zwykle. Mam też świadomość, że każdy ma inne zdanie, więc jeżeli ktoś chciałby się odpowiedzieć na mój skromny komentarz to proszę jedynie o konstruktywną krytykę, a nie nieuzasadniony hejting. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na sowim blogu jakiś czas temu zrobiłam troszeczkę podobny post :D Blog to super sprawa, można rozwijać swoje pasje, poznać nowych ludzi, odnaleźć siebie. Pozdrawiam cieplutko! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzenie bloga jest fajną sprawą ;) Przynosi nam to dużo korzyści - o ile zabieramy się do tego porządnie! Masz bardzo fajnego bloga, obserwuję ;*
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie są ważne inne wartości nie prowadzę bloga dla siebie lecz dla innych i nie zmieniam stylu ze względu na bloga :) pozdrawiam i zapraszam
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja, tak jak ty, stałam się bardziej pewna siebie dzięki blogu i mi się to przydaje w życiu.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja myślę także że blog dodał mi pewności siebie i poprawił mi się mój gust jeśli chodzi o ubrania :) Cieszę się że kiedyś stwierdziłam że założę bloga bo bez tego czułabym chyba jakąś pustkę ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogowanie ma wiele zalet! :)

    Zapraszam na nowy post! Skomentuj i zaobserwuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się. Przez pisanie na pewno moja pewność siebie wzrosła! Osobiście mogę powiedzieć też, że blogowanie stało się jedną z moich pasji ! Oj wiele zalet można by wypisać :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę zmotywowałaś mnie do blogowania, genialnie piszesz.

    http://pasjanaslaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)