2015-02-23

Gdańsk ;)

                                                Hey wam!
                          Jak tam moi drodzy feriowicze ? Ja niestety nie mam już ferii :/
                   W Tym poście będzie dużo zdjęć więc uwaga :D
                                   Z choroby już się w pełni się wyleczyłam  i
                             Mogłam pojechać do gdańska. Ogólnie było fajnie,
                            Jednak chciałam iść też na starówkę coś kupić  , ale wiedziecie
                           Jak to na wycieczkach szkolnych wiecznie braknie czasu.
                       Na początku postanowiliśmy udać się do Teatru Miniatura.
                                 Na spektakl pt. Życie i przygody Remusa.
                          Stąd , że uwielbiam teatr mogę ocenić go na 9/10 czyli bdb ;))
                    Ogólnie przedstawienie trwało  2 godziny , ale strasznie szybko mi minął.
                             Później jako jedyną szkołę oprowadzili nas po teatrze
                     Gdzie można było zobaczyć studio z urządzeniami m,in światło , głos.
                  Potem poszliśmy do garderoby kostiumów i na końcu do sali z rekwizytami.
                    Sala rekwizytów
 Macie filmik ;))
video

    Następnie poszliśmy do mniejszego eksperymentu niż w gdańsku.

  A to kto ----------------> moja koleżanka Agnieszka która także ma bloga zapraszam
                            http://blog-agnieszki.blogspot.com/
                                      Gdzie strasznie się ubawiłam ;D
                      A na końcu na fast foody ;0   I Szybka wycieczka przez starówkę
                             (biegłam :D) Serio głupio to wyglądało (osoba biegnąca i robiąca co chwile zdjęcia) Nawet były lekkie docinki ale tym najmniej się przejmowałam ;)
                                Ogólnie wycieczkę uważam za udaną;))
                 Co do tej starówki i zdjęć macie tu zdjęcia.





2015-02-17

Zakończenie ferii ;(

                   Hey wam moi drodzy  , jak wiecie na pomorskim dzieci już
         skończyły ferie 16 lutego.  Już mam zaliczony pierwszy dzień po feriach
             było tak bardzo ..... zwyczajnie ;)) Jednak lekcje minęły mi strasznie szybko.
                        Może dlatego , że pół lekcji spędziłam na jaki zrobić nowy post itd.
             Miałam w planach pójść na sesję i napisać całkiem fajny post. Jednak wiecie
                po sesji ala walentynkowej złapałam chyba jakiegoś wirusa.  Co wyszło
                           w poniedziałek od samego rana czułam się niedobrze.
                 Jednak nie mogłam opuścić zbiórki harcerskiej (były przymiarki mundurkowe)
                    Więc poszłam no i skończyło się na tym , że leże we wtorek w łóżku .
                                 Oglądając różne seriale na disney channel , tak wiem
                Czy to dla mnie nie za dziecinne ? Hym jakoś nie mogę z tego wyrosnąć :D
                      Jednak w chorobie moje kochane pupile nigdy mnie samej nie zostawią.
                                            Polecam dobre ogrzewanie nóg ;)
                               Ps, Huguś dziękuje za komplementy ;))
                         Mam do was pytanie założyć yt?  Wiem , że ten post nie należy do
                            najlepszych  , ale zdjęcia są z poprzedniego tygodnia ferii na szczęście zrobiłam zdjęcie na zapas :)




Dobrze , kochani ja już kończę posta idę spać :* <3

2015-02-14

Walenti ;)

                  Hey wam kochani! Dzisiaj jest dzień zakochanych....... Achh .....
       Dobrze się bawicie z wybranym ? Mam nadzieję że tak ;)) Ale nie zapominajmy
                o singlach , obchodzą dzień 15 lutego , także też się zabawią .
          Co do mnie to mam swoją walentynkę ;)) ..... To mój skarb HUGO <3
      Zrobiliśmy sobie śniadanie składające się z kakaa i żelków , nic nie szkodzi że
           wylał połowę kakaa na moje nogi , było przesympatycznie :D haha
             Co do poważniejszego związku , jeszcze na to będę miała czas  ;)
        Specjalnie z okazji Dnia Miłości postanowiłam dla was przygotować outfit.
         Outfit do końca się nie udał , ponieważ nie nawiązuje do dnia zakochanych.
                Na sesji było strasznie trudno nie porwać rajstop , poprzez gałęzie.
              Albo wpaść w kałużę haha. Na dodatek byłam z moim wybrankiem Hugo.
                    Który wiecznie skakał brudnymi łapami na mą spódniczkę.
                  Pogoda od wczoraj jest przepiękna , i przypomina wiosnę mhmmm....
                     Od takiej pogody humor mi się od razu poprawia <3
           Myślę , że dzień zakochanych spędziliście wspaniale tak samo jak ja z Hugo ;)
                    Co do singli , nie przejmujcie się na pewno znajdziecie swoją połówkę.
                          Na pociesznie wam powiem , że należę do was ;))
 Sesja z moim ulubionym drzewem ;))

 Hhahah
Dobra  , ja lecę oglądać filmy ,, romantico '' Buziak :-*


2015-02-13

Tłusty czwartek! mhhm Smacznego ! :*




       Hey , wam moi drodzy . Widzieliście już nowy desing , jeszcze nie jest skończony..
              Zostały mi jeszcze 2 poważne rzeczy do zrobienia na blogu. Między
          innymi nagłówek ,  którym mi pomożecie ale to  będzie pod koniec lutego ;))
    Zapraszam na ask'a


! Odeszłam od tematu , ale powracam .
      Dzisiaj tłusty czwartek! Pączki , chrusty itd. Mhmm na pewno  dzisiaj je posmakuje ;))
         W skrócie Tłusty Czwartek - ogólnopolski dzień końca wszystkich diet :D hehe
         Tego roku postanowiłam zrobić własne pączki z czekoladą i budyniem Pychaa <3
          Wiecie tego dnia każdy , nawet te dziewczyny , które są na diecie muszą zjeść pączka.
           Nie wiem co dalej pisać o tłustym czwartku  także macie tu ciekawostki.

               1.  Statystyczny Polak w tłusty czwartek zjada 2-3 pączki.

               2. Oznacza koniec karnawału :(

              3. Polacy w tłusty czwartek pochłaniają nawet 100 milionów pączków.

             4. Kiedyś pączki były robione z ciasta chlebowego – nadziewano je słoniną i smażono w smalcu. To dopiero kaloryczna wersja pączka!

             5 Co roku w tłusty czwartek w wielu miastach Polski odbywają się mistrzostwa w jedzeniu pączków na czas. Rekordziści w ciągu 20 minut są w stanie zjeść nawet 30 pączków!



  A wy ile zjedliście pączków ? ;)) Ja zjadłam dwa i już nie mogę chodzić hah :D
 PRZEPRASZAM, ŻE TAK PÓŹNO PISZE TEGO POSTA ALE ROBIŁAM PĄCZKI :))
      SMACZNEGO! <3
                      
                                            KOCHAM WAS! <3





2015-02-07

Ferie ?

Hey , wam kochani .
Jak tam ferie lecą ?
U mnie spokojnie , na razie odpoczywam.
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić propozycje na spędzenie fajnego czasu w ferie ;0
Co prawda późno , ale byłam ostatnio lekko zabiegana. :) Wszystkie zdjęcia są z wczoraj , także miałam zajęcie ;0 Ps.zdjęcie z paznokciami nie jest moje ;0

                                                              1. Ugotuj coś , upiecz.


Domowy Budyń ;))

- W czasie wolnym , jak ferie można się kulinarnie rozwijać . Upiec swoje ,, pierwsze'' ciasto.
I je konsultować ;) A także ugotować ,,domowe'' słodycze ;)


                                                             2 . Wyjdź  z pupilem na spacer.

- Udaj się na spacer z psem , który potrzebuje twojej pieszczoty . W dni szkolne , mamy mało wolnego czasu a zwłaszcza na dłuższe spacery po lesie , czy po parku. W te wypoczynkowe dni mamy na to możliwość. Uwierzcie pies strasznie się ucieszy!

                               
                                                                   3. Porób sobie selfi?


Nie wiem skąd ten pomysł , ale w ten sposób nie którzy zabijają nudę . Zrób sobie fotkę i ją przerób ;)

                                                      4. Wyjdź na sesje .


- To doskonały czas aby wyjść i porobić nowe out fity , nawet na zapas ;)



                                                        5 Zadbaj o siebie.

Ps. nie moja ręka :D

- Teraz   masz dużo czasu dla siebie , wypróbuj nowy makijaż , pomaluj paznokcie  , zrób nową fryzurę ;)


                                                           6 Pobudź swoja pasję !

- W czasie nie zagospodarowanym  , masz dużo czasu na swoje hobby. Mnie np.
Interesuje fotografia , więc codziennie idę udo skalać swoje umiejętności.

                                                       
                                                            7 . Wypocznij !

- Ferie są dlatego , aby każdy mógł wypocząć , więc wypożycz książkę , obejrzyj film i relaksuj się!


                                                           8.  Posłuchaj muzyki!

- Tak , wiem w dniach szkolnych słyszymy wszędzie muzykę jednak nie uczymy się jej na pamięć a może jednak? Ps. Pościągaj nowe hity ! <3


                                     
                                                          9. Popie szczaj  swojego pupila.

- One też poczuć ferie. Dlatego zrób coś dla nich mega <3

                                                  10. Porysuj.


- Rozwijaj się artystycznie ;)


Myślę , że post wam się spodobał ;))

2015-02-03

200 Obserwatorów!

Hey wam!
Dzisiaj miałam w planach całkiem co innego. Ale musiałam z wami uczcić tę wielką okazję ;)
200 obserwatorów Wooow ;)
I postanowiłam wam podziękować w dziwny sposób lub może nie :D




Ulepiłam wielkiego bałwana <3

Było ciężko , mam straszne siniaki bo turlaniu wielkiej kuli .I Coś z nogą bo gdy pchałam ziemia , znaczy się lód był taki śliski , że upadłam haha.  Ale dla was wszystko !
Ale co do tego chciałabym wam strasznie podziękować , za to że mam już stałych czytelników , piszę lepsze wypracowania z Polskiego i za to że jesteście Czytacie , obserwujecie i Komentujecie !
Jedną ciekawą informacją jest , że gdy zakładałam bloga nawet nie wiedziałam o takiej funkcji.
Także , genialnie! Widzę , że trochę się ubawiliście z po przedniego postu , gdy napisałam o książce.
Rozumiem was czasami śmieje się z mojej głupoty hah ;) ps. dzisiaj przychodzi :)
Co do śniegu zostaliście już ``Umyte`` , czyli posmakowaliście smaku śniegu haha :D
Ja niestety zostałam przez kolegę , ale nie martwcie się odwdzięczę się przy najbliższej okazji;)
I oczywiście Bałwan ,, Marian'' Haha <3 A i co do pomysłów z poprzedniego postu są świetne na pewno jeden z pomysłów wykorzystam ;)

                                               Selfi z Marianem :D