2015-12-13

WISHLIST CHRISTMAS 2015

Hej blogosfero! Dzisiaj chcę wam przedstawić moją listę co chciałabym na święta. Co prawda mam już zakupiony prezent ale mam nadzieję że właśnie niektórym z was,którzy jeszcze nie wiedzą co chcą  się to przyda. Ale za nim to zrobię opowiem wam co się u mnie działo przez ostatnie dni.
  
W CZWARTEK - jak mówiłam, wybraliśmy się klasowo do kina na film ,,Listy do M 2'' . Jednak gdy już dotarliśmy do galerii pozostały nam 3 godziny do naszego filmu więc postanowiliśmy ruszyć na zakupy. Gdy weszliśmy do douglasu ( tak się chyba piszę) Były różne testery perfum i ja szukałam ten jedyny ariany.  Jednak chciałam przetestować perfum chanel i okazało się że mam alergię moja reakcja była komiczna haha. Ogólnie ten dzień był z mnóstwem odpałów z moją koleżanką. A film był fantastyczny!

W PIĄTEK - Już od godziny 8 przygotowywałam się z grupką dziewczyn na konkurs pastorałek i kolęd. Powiem wam że moja kategoria miała naprawdę wysoki poziom. I mimo tylu pochwał i gratulacji dotyczący mojego występu na scenie nie uzyskałam  żadnego miejsca. Jednak bardzo się cieszę że mogłam uczestniczyć w takim koncercie. Atmosfera była naprawdę świetna. Po konkursie pojechaliśmy na ,,zakupy świąteczne'' gdzie kupiłam sobie parę ubrań na święta a także prezenty.
parę zdjęć z piątku.

A więc zaczynamy moją świąteczną listę co chcę. Wiadomo ze nie dostanę tego wszystkiego jednak są to właśnie te rzeczy które bardzo chciałabym dostać,

A więc co by tu dużo mówić na święta chciałabym również dostać ubrania. Nie koniecznie sweterki.
Ostatnio w mojej szafie zagościł minimalizm kolorów - biały,czarny oraz szary. Bardzo podobają mi się te kolory!


Taak to moje świąteczne marzenie - Nikon d3100. Ach  jednak wiem że do tej cudownej lustrzanki muszę jeszcze dozbierać pieniędzy! Mam nadzieję że już za rok uda mi się go mieć. Nowy aparat na prawdę bardzo przydałby mi się, ponieważ na blogu chciałabym zdjęcia wyższej jakości niż obecnie.
Och to chyba najpotrzebniejsza rzecz od pewnego czasu. Jak już wspomniałam bardzo ciężko robić zdjęcia z samowyzwalacza a zwłaszcza na dworze. Nawet nie wiecie jak trudno robić sobie zdjęcia właśnie bez statywu.Bardzo mi się przyda a szczególnie do pokazywania wam ootd.
 Uwielbiam czytać książki! Potrafię nawet do 2 w nocy czytać jakąś fascynującą książkę. Czytanie książki jest moją ulubioną formą spędzaniu wolnego czasu zaraz po oglądaniu seriali.  Ta książka szczególnie mnie urzekła.Bardzo cieszę się że napisała to właśnie jedna z moich ulubionych piosenkarek Demi Lovato.  Bardzo dużo osób polecało tą książkę  więc stwierdziłam czas ją przeczytać!
Jak każda dziewczyna uwielbiam ślicznie pachnieć. Perfumy ariany byłyby strzałem w dziesiątkę zwłaszcza że prześlicznie pachną!

I to chyba już wszystko! Jeśli miałabym dodać tu wszystko co chciałabym to skończyłabym w następne święta hehhehe!

Bardzo dziękuje za poklikanie w linki! Oto polecane blogi Zapraszam was!
http://side-of-life.blogspot.com 
julia-michalska.blogspot.com
http://wiksonss-recenzuje.blogspot.com/
ann--blog.blogspot.com
http://lover-photography.blogspot.com/
http://magda-pe.blogspot.com/
http://liv-ia.blogspot.com/
Jeżeli chcesz aby twój blog był polecony w następnym poście  spełnij warunki KLIKKLIKKLIK


A WY CO CHCECIE NA ŚWIĘTA?






17 komentarzy:

  1. ja w tym roku marzę o książce Jamiego Olivera ;)

    justdarcyy.blogspot.com - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też marzę o aparacie i statywie, hahhaha Fajna lista :)
    bonia-bonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lustrzanka także jest moim marzeniem :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chciałabym obiektyw do lustrzanki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że mamy bardzo podobne pragnienia na święta, haha. Ja również marzę o lustrzance, ponieważ także chciałabym jeszcze bardziej rozwijać bloga. Blogerki już chyba tak mają, haha. Mam nadzieję, że twoje prezentowe marzenia się spełnią w te święta!

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam jechać na konkurs świątecznej piosenki angielskiej, ale w dzień konkursu piszę testy próbne :) Mimo, że nie zdobyłaś żadnego miejsca to masz pewnie fajne wspomnienia :)

    http://czapla8maj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej , masz świetne posty.Mogłybyśmy czasem popisać oczywiście jeśli byś miała czas i ochotę :).Podoba mi się to jak piszesz.Dziwnie bo na mojej liście Świątecznej też są podobne rzeczy.Jeśli będziesz miała chęć i czas możesz tu zajrzeć ? http://juccyjuuky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje posty są mega ciekawe <3 ja bym chciała dostać kosmetyki plecak itp XD
    Jak znajdziesz troche czasu zajrzyj do mnie kochana : http://fgh-h.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chciała statyw :) fajny post

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lustrzankę już mam, ale statyw to też moje marzenie, a co do ubrań to również bardzo zaczyna mi się podobać minimalizm :) Pozdrawiam i zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a jak Ci się podobał film? bo tez zamierzam się wybrać

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, też się czaję na statyw <3 Jeden już posiadam, ale on trzyma mojego softboxa :D
    Życzę szybkiego spełnienia pragnień i wesołych świąt! <3
    http://pastelpig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy,przyjemny post :)


    pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  14. ubrań nigdy nie za dużo i perfum ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. yummy wishlist

    Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    Keep in touch, Will feel proud to see you on my blog. xxx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już aparat mam, teraz właśnie jeszcze tylko statyw by się przydał, chociaż bez niego też da się przeżyć, serio ;) chyba, że chcesz robić sobie filmiki na yt to już inna sprawa xd wtedy jest koniecznie potrzebny :D
    Wesołych świąt :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    Ps. Ja już obserwuję, a Ty? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)