2015-12-03

Ulubieńcy listopada!

 Hey wam! A więc nadszedł czas na ulubieńców! Jak ten czas szybko leci pozostały tylko 21 dni świąt! Już nie mogę się doczekać tej wspaniałej atmosfery :) Dzisiaj byłam na bilansie i powiem wam że nie było aż tak źle, po za tym że miałyśmy razem z koleżanką dużo odpałów, ona bała się zastrzyku a ja jak to ja mówiłam że ta igła jest taka ogromna jak wiertarka  :D haha   Potem poszliśmy kupować rzeczy na mikołajki klasowe, było to dość trudne mamy tylko jednego chłopaka w szkole i kto go wylosował? Oczywiście że ja! Kupiłam mu dużo słodyczy i mikołajka :) Ten tydzień mija mi bardzo dobrze! Nazbierały się już dwie 5 i jedna 4 ze sprawdzianu z  matmy (woow)! A teraz zamierzam posprzątać pokój i pójść z Falkonem na spacerek.


Tak to właśnie ten film mnie urzekł Gwiazd naszych wina. Oglądaliśmy go na lekcji lecz tylko kawałeczek,później obejrzałam go całego w domu i jestem pod wrażeniem. Film opowiada o  dwóch zakochanych w sobie nastolatkach : Hazel - dziewczyna chorująca na raka tarczycy i Gusa- byłego koszykarza z amputowaną nogą. Jest to amerykański dramatyczny romans. Film naprawdę jest warty obejrzenia ja płakałam jak bóbr na koniec. Dał mi naprawdę dużo przemyśleć i uważam że każdy z nas powinien go obejrzeć. Na święta postanawiam kupić książkę!




Tak to jedna z dwóch książek, którą przeczytałam w tym miesiącu!
Jak na lekturę szkolną okazała się hiper-super-mega fajna.Na końcu książki łzy zaczęły mi same lecieć tak to jest gdy zwiążesz się z kimś a potem ta osoba odchodzi. Dobra przechodząc o czym jest.
Opowiada o  chłopcu chorującego na raka krwi (tak wiem ci ulubieńcy są straszni hah) , Pani róża , wolontariuszka to jedyna osoba która go rozumie. Koniec książki jest naprawdę wzruszający.
Bardzo polecam przeczytać tą książkę jest warta przeczytania!


,,Nie każdy musi mnie lubić, nie każdy ma dobry gust''
Tak to właśnie jest mój ulubiony cytat. Od pewnego czasu zmagam się z pytaniem dlaczego niektóre osoby mnie nie lubią, przecież nic im nie zrobiłam odpowiedź jest prosta :'D

                       To ta piosenka, ciągle krąży mi w głowie. Ma bardzo dobrą nutkę i można szybko zapamiętać jej słowa. Bardzo lubię Justina i tym razem jak zawsze pokazał że tworzy to z pasją. Tekst piosenki jest bardzo mądry opowiada że mamy się zastanowić,przystopować wybrać odpowiednie rozwiązanie, nie robić niczego pochopnie. Bardzo podoba mi się ten kawałek!

               Pisząc ten podpunkt zauważyłam że w listopadzie jadłam mało słodyczy! :o Jednak jest słodycz a dokładnie ciasto które podbiło moje serce ,,Zebra'' ♥ Pychotka! <3
To dzięki nim moje usta powróciły do pierwotnego stanu.Gdy były pierwsze małe ,,przymrozki'' na dworze moje usta popękały i nawet zwyczajny uśmiech stał się dla mnie strasznym bólem. Dla tego zwracam się do dziewczyn nie zapominajcie używać pomadek ! To dzięki nim nasze usta będą wyglądać zdrowo szczególnie zimą!



Niestety tym razem nie wybrałam ulubieńca miesiąca . Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze na moim blogu, za to że mi doradzacie itd. dziękuje! ☻

Blogi,na ten miesiąc.

amelia-bloog.blogspot.com

http://rilseee.blogspot.com

http://yudemere.blogspot.com/

http://istotaludzkaa.blogspot.com/

\http://juccyjuuky.blogspot.com/



Postanowiłam nagrywać na blogu! Ale teraz na serio wiem ile razy obiecałam jakiś filmik ale teraz będę miała bardzo dużo czasu wolnego przerwa świąteczna.  A i pamiętajcie że mam ten back to school nagrany i prawie zmontowany. A więc pytanie do was!

JAKI CHCIELIBYŚCIE FILMIK W MOIM WYKONANIU?
CZY KSIĄŻKA A FILM DUŻO SIĘ RÓŻNIĄ? (do tych którzy czytali, gwiazd naszych wina)
                                                                                    Miłego dnia cukiereczki!









9 komentarzy:

  1. Ja z kolei uwielbiam ciasto 'rafaello' <3 Czytaliśmy w szkole książkę 'Oskar i pani Róża' i podbiła moje serce. Bardzo prawdziwa, poruszająca i pouczająca książka ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Gwiazd naszych wina nie czytałam, ale film też jest jednym z moich ulubionych. :))

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam fil i czytałam książkę.
    Ale o wiele bardziej spodobała mi się książka, więc zapraszam cię do przeczytania jej.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! I super ulubieńcy! Uwielbiam Gwiazd naszych wina! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny cytat:) ta piosenkę też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Gwiazd naszych wina i tą piosenkę Justina! Świetni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy. Oglądałam "Gwiazd naszych wina" :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)