2015-12-05

RUNNING



Tak to już grudzień! Jak to szybko mija! Właśnie wróciłam z biegów i o dziwo nie było aż tak źle!
Po za tym że strasznie się stresowałam bieganiem? Pewnie to dziwnie brzmi ale sama nie wiem czym się stresuję przecież to ,,tylko'' bieganie. Ale tak zdolna mela zajęła uwaga 4 miejsce!! Bijcie mi brawa! 

Już wiecie co chcecie na święta? Ja już jestem co będę chciała zamówić u Św.Mikołaja (on istnieje -,-)  Bardzo przyda mi się statyw zwłaszcza podczas sesji na bloga. Nawet nie wiecie jak głupio wygląda stawianie aparatu na : płocie, stercie książek, drzewie itd. ( ciekawe co o mnie myślą przechodzący obok mnie ludzie hahah ) Ale ten temat poruszę w mojej wish christmas.

Ostatnio u mnie nie dzieję się nic ciekawego ( oprócz że postawili lewiatan haha ). Chociaż częściej wychodzę na dwór. Tu możecie mi pogratulować!☻  Już 10 grudnia odbędzie się konkurs pastorałek.
Na samą myśl przechodzą  mnie ciarki! A co do pastorałki będę śpiewała : kolęda dla nieobecnych , Beaty Rybotyckiej.  

Ogólnie to chyba wszystko co chciałabym wam powiedzieć. achh jest jeszcze coś w czwartek jedziemy do kina na Listy do M już nie mogę się doczekać ! Hihiihi A i bym zapomniała Udanych mikołajków, słodyczy  i czego tam chcecie !  





Byliście już na tym filmie?
Piszcie pytania w komentarzach do mnie!




14 komentarzy:

  1. Nice sneakers dear!
    Do take part in the giveaway on my blog..
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/11/firmo-glasses-giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję 4.miejsca :)
    u mnie statyw również pojawił się na tegorocznej wish liście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje 4 miejsca!!

    Jeżeli możesz to poproszę o klikanie w linki pod ubraniami: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

    A jeżeli chcesz sobie coś poczytać to zapraszam tu: http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/we-make-our-history.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo tak, statyw to coś cudownego haha :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, 4 miejsce to bardzo dobry wynik! Masz rację, statyw jest bardzo przydatny, haha :) Byłam w kinie na Listach do M, świetny film!
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam Listy do M 2, film bardzo mi się podobał, chociaż był dosyć smutny, gratuluję czwartego miejsca!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację wyniku!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 4 miejsca! Nie byłam, ale chciałabym pójść na ten film, dużo ludzi mi go polecało :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam biegać! Szkoda, ze jest już coraz chłodniej.. Gratki :*
    Byłam na tym filmie i mega polecam <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację 4 miejsca! Super wyglądasz :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratki kochana!!!!!! Piękne zdjęcia chudzinoo ❤❤❤ !

    OdpowiedzUsuń
  13. Powoedzenia na tym konkursie, ja nigdy nie brałam udziału w czymś takim :) Na Listach do M nie byłam, może obejrzę przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)