2015-12-08

CLASS NICHOLAS

Hej ♥ Właśnie skończyłam moje lekcje i postanowiłam napisać wam mój dzień.. Więc wczoraj położyłam się spać o 21, aby nie wyglądać w szkole jak zombie. Jednak zasnęłam dopiero ok.22.30.
Gdy wstałam miałam w planach trochę poćwiczyć, bo ostatnio nie miałam czasu. Ale tak bolał mnie brzuch i głowa że odpuściłam sobie. W szkole nosiłam przez caały dzień czapkę mikołaja nawet na lekcjach. Czuje te święta ♥ Z roku na rok coraz bardziej nie czułam tej atmosfery co mnie martwiło a teraz cieszę się jak małe dziecko ! Na muzyce rozdawaliśmy sobie paczki a później pan przesłuchiwał te osoby, które będą jechały na konkurs pastorałek. Ogólnie minął mi cię bardzo fajnie! W czwartek jak i zarówno w piątek jadę do galerii może w końcu uda mi się kupić jakiś fajny sweterek!

Nie bierzcie tych zdjęć na poważnie! 
haha

Moja paczka. Dostałam mój wymarzony kubek oraz dużo słodyczy! Świetna paczka. Brakowało mi kubka w którym mogłabym pić kakao.


A i jeszcze coś ostatnio postanowiłam podjąć współpracę z choies. Powiem krótko jest to firmami odzieżowa. Na stronie tej firmy znajdziecie naprawdę fajne ubrania-swetry,bluzy,kurtki co chcecie.
Na prawdę świetna firma polecam!. Bardzo prosiłabym abyście poklikali w linki.

Jeżeli chcecie być poleceni w następnym poście (albo chcecie zostać widzem miesiąca) trzeba:
*Poklikać w co najmniej 4 linki i podać cenę  w komentarzu.
* Być na stronie przez ok.50 sekund ( tak wymaga choies)
Jest to naprawdę świetna sprawa, gdyż łatwo wypromujecie swojego bloga.





                                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                               

                                            KLIKNIJ TU!                                                              KLIKNIJ TU                                         

                                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                                  KLIKNIJ TU!                                                                                                        KLIKNIJ TU!                                                                                                   
                                                                                               
                  
     

26 komentarzy:

  1. bluza z datą: $26.99
    Bluza jeansowo bluzowa :D : $54.99
    Bluza z napisem USA : $26.09
    Płaszczyk : $20.99

    NIe miałam okazji być w czapce mikołaja w szkole bo jestem chora :(

    Bardzo podobają mi sie te zdjęcia na początlku :)
    Mój Blog, Klik !

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia we współpracy :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile słodyczy *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    szara bluza: 26.99$
    bluza/golf: 26.09$
    kurtka: 54.99$
    kardigan: 20.99$

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszne zdjęcia:) Zaobserwowalam bloga!
    Ceny rzeczy:
    Kurteczka: $54.99
    Bluza z numerkami: $26.99
    Kardigan: $20.99
    Szara bluza USA: $26.09

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha śliczna sklejka zdjęc :)
    Ceny rzeczy:
    bluza z datą:26.99$
    kurtka: 54.99$
    bluza USA: 26.09$
    Kardigan: 20.99$
    POZDRAWIAM MAGDA PE (kliknij)


    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy - a najbardziej 2 :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, święta tuż tuż ;) Fajne ciuszki!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta kurteczka!

    Zapraszam na nowy post:

    http://wiktoria-oliwia.blogspot.com/2015/12/15-days-to-christmas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz u mnie :) Obserwujemy wspólnie? Zaczęłam i czekam na Ciebie ;)
    Poklikałam linki :) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście poklikłam :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka: $54.99
    Bluza: $26.99
    Kardigan: $20.99
    Szara bluza: $26.09

    ✿Jestem Folta - kliik✿


    OdpowiedzUsuń
  15. ja na klasowe mikolajki dostalam kosmetyki. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia :)
    Bluza z napisem USA-26,09$
    Bluza z datą-26,99$
    Szary kardigan-20,99$
    Kurtka-54,99$
    http://julia-michalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post. :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka jestem Julia,mam 12 lat.Bardzo spodobał mi się twój blog i to jak piszesz.Może miałabyś czas i ochotę popisać na priv.Oczywiście jeśli nie chcesz nie musisz jestem początkująca ,,blogerką" jeśli tak to można nazwać.Papap Trzymaj się jeśli będziesz miała czas to napisz wtedy pogadamy pozdrawiam :* Jeśli możesz zajrzysz tu ?http://juccyjuuky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)