2015-12-24

CHRISTMAS DAY! KONKURS!

Heey kochani! Bardzo przepraszam za moją nie obecność, niby to tylko 10 dni a ja się czuję jakbym nie pisała od roku.. Moją nie obecność mogę wytłumaczyć tylko tą świąteczną gorączką ... Mnóstwo prób do jasełek sprawiało że byłam wyczerpana. Jednak zdam wam fotorelacje kiedy indziej.A więc już dzisiaj święta! juhuu uwielbiam Boże narodzenie! Mam nadzieję że świetnie je spędzę pomimo że jestem chora. Tak, właśnie teraz!  Co do prezentu dla mojej rodzinki jak co roku zrobiłam filmik dotyczący caałego roku i powiem wam że wyszedł świetnie!
             ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                        Ale to jeszcze nie  koniec mam dla was małą niespodziankę ! ŚWIĄTECZNY KONKURS!
                   A więc razem z JULITĄ , IZĄ i  AMELIĄ postanowiłyśmy zorganizować dla naszych czytelników
                  konkurs w którym wylosujemy 4 zwycięzców, którzy otrzymają od nas niespodzianki- prezenty!                       Konkurs trwa od 24.12.2015 - 20.01.2016 Powodzenia!

                                                                     ABY ZOSTAĆ JEDNYM Z NICH TRZEBA:       
                           1. Być obserwatorem mojego  Julity , Amelii , Izy bloga!
                                             2.Zaobserwować nasze ig: IZYJULITY , AMELII
                                                                   
                                                                                   DODATKOWO
                                                 3.Ustawić baner konkursu na swoim blogu! (+1 los)

Ach zapomniałabym wam złożyć życzeń... A więc a więc z okazji Świąt Bożego Narodzenia (bla ,bla) Chciałabym wam życzyć takiej prawdziwej, rodzinnej atmosfery , bogatego mikołaja, wspaniałej choinki, pysznego jedzonka, przede wszystkim zdrówka i czego tam sobie chcecie WESOŁYCH ŚWIĄT! ♥ Mam nadzieję że weźmiecie  udział w konkursie! ♥

21 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt :D

    Blogi obserwuję jako: Gosia Woźniak
    Instagramy obserwuję jako: gosiawozniak1998
    Baner: http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych Świąt! :*
    1. Obserwuję Wasze blogi jako: by Sylwia
    2. Obserwuję Wasze instagramy jako: sylwiaapabian

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim <3
    Wesołych Świąt :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie próby na jasełka również wyczerpały, jeszcze miałam bardzo ciekawą przygodę która jeszcze bardziej mnie zmęczyła, ale teraz wymarzony odpoczynek! ;D
    1. Obserwuje blogi jako: magdalen s
    2. Instagramy: xmaagdalens
    + jest baner ;)
    Wesołych świąt spędzonych z rodziną w wspaniałej atmosferze!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt! ♥

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych i wesołych świąt :)

    Blogi obserwuję jako Oliwia Wnuk
    Instagramy jako Olivxt

    Olivxt.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt! :)

    Zapraszam na nowy post po małej przerwie!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już wzięłam udział u Amelii :) Weeesołych świąt kochana :*/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, dużo radości i miłości w nadchodzącym roku.
    Większej aktywności na blogu od tych stałych jak i nowych czytelników.
    Życzy: http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i wesołych świąt!

    Obserwuje blogi: Dusia.
    Obserwuje instagram'y: klaudiagara
    Baner na blogu: blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie wzięłabym udział jednak nie mam Instagram'a. Może innym razem :) Ja ci życzę spełniania najskrytszych marzeń, dużo prezentów i wiele czasu spędzonego w gronie najbliższych! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia wszystkim :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia uczestnikom :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych!

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. obserwuję jako: byAjina
    2. obserwuję jako: onxevh
    3. dodałam baner: mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Już po Świętach, więc szczęśliwego Nowego Roku!

    Biorę udział w konkursie
    Obserwuję jako: Asiulczi
    Obserwuję na og jako: naivete.a
    Baner wstawiony http://by-asiulczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)