2015-11-24

INSPIRATION CHRISTMAS

Hey kochani! Jak wam mija dzień ? U mnie minął nie najgorzej. Przyjechali do nas uczniowie z innej szkoły i przedstawiali nam swój spektakl dotyczący Świąt Bożego Narodzenie . Bardzo mi się podobał i wprawił mnie w aurę świąt. Na końcu przedstawienia na tacach rozdawali ciasto-szarlotkę.I właśnie gdy rozdawali SPADŁ na mnie kawałek szarlotki! Ja to mam szczęście ! Juhu! Już nie mogę się doczekać Świąt  ale obowiązkowo ze śniegiem!  Pani dziś wybrała mnie do szkolnych jasełek gdzie będę duchem Marleya :)) A już jutro dyskoteka andrzejkowa !  Muszę pomyśleć jaką sukienkę ubiorę! hmm

Dziś chcę przedstawić wam inspiracje dotyczące Świąt Bożego Narodzenia.Mam nadzieję że spodobają wam się!









W następnym poście chciałabym odpowiedzieć na wasze pytania :)Także zadawajcie je w  komentarzach ! Pytania mogą być o każdej tematyce nie tylko o blogu. Bardzo mi zależy abyście mnie bliżej poznali!

A TY JAKIE MASZ PYTANIE? 

26 komentarzy:

  1. Mela jesteś świetną osobą moje pytanie jest takie : Ile miałaś lat gdy zaczełaś pisać swojego bloga > :* ps.Kocham ^^ http://juccyjuuky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, kocham święta!
    Mam nadzieję, że świetnie się bawiłaś na dyskotece. :)

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również baaaaardzo chcę już święta ze śniegiem :c Kurcze, cudowny post!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne co kocham w zimie to te cudowne sweterki <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiaam święta , a inspiracje są świetne *.*
    Szczególnie te z tymi choinkami :D

    Mogła byś poklikać ? :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/2015/11/bornprettystore-dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne inspiracje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  8. już nie mogę doczekać się świąt <3

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBYŚ POKLIKAŁA W NOWYM POŚCIE :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudne inspiracje, uwielbiam takie posty-szczególnie w tym okresie ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham święta!
    Przecudowne inspiracje :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne świąteczne inspiracje!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też miałam andrzejki :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje, bardzo lubię takie posty :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne inspiracje! ;)

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam nadzieję, że w tym roku na święta będzie duużo śniegu <3
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam przeglądać świąteczne inspiracje! Niesamowite, że to już za miesiąc *.*

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny post :) Nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny post :) Nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super inspiracje ;) czuje się ten klimat ;) spodobał mi się Twój blog bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post:D
    Ja już chce święta:3
    Zapraszam na mały konkursik:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/12/konkurs-dosc-nietypowy-d.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)