2015-11-22

HOW MY HAIR?

Hey wam!  Dzisiaj przychodzę do was z dość nie typową tematyką na moim blogu a dokładnie z poradnikiem włosowym! Juhu! Czy wy też czasami, stoicie rano przed lustrem i rozmyślacie jak ułożyć to tornado na głowie? Chodzi tu oczywiście rzecz, na którą dziewczyny zwracają zazwyczaj największą uwagę - WŁOSY! Tak to one czasami sprawiają że spóźniamy na lekcję,wyjścia czy też inne spotkania. Osobiście w sekrecie powiem wam,że ja i moje włosy od pewno czasu przyjaźnimy się jednak jak w każdej przyjaźnimy czasami występują kłótnie, które sprawiają że moje włosy stają się napuszone,naelektryzowane nie do opanowania (wtedy zaczyna się wojna). Jednak dzisiaj nie będę opowiadać wam jak je pielęgnuję tylko pokaże wam jak je doprowadzam do ładu oraz układam.
Zaczynamy!
Tutaj jak widzicie prezentuje się mój zwykły kucyk, którego zrobienie zajmuje mi ok.3:)
















Ostatnie skończyłam mój ulubiony serial Zbuntowani i chciałabym posmakować innych zagranicznych . Pomożecie mi?

SPODOBAŁ WAM SIĘ POST?!
JAKIE UCZESANIE WAM SIĘ NAJBARDZIEJ SPODOBAŁO?
JAKI JEST WASZ ULUBIONY SERIAL?

16 komentarzy:

  1. Mi też najwięcej rano czasu zajmuje ułożenie włosów. I tak zawsze w końcu zwiążę w kitkę.
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo.. seriale! Obecnie, które oglądam: Scream Queens, The Vampire Diaries, The Originals, The Flash, Supernatural i mogę je od serca polecić. :D Na mnie tylko rozpuszczone włosy by się spodobały, ale Ty wyglądasz bardzo ładnie w tych wszystkich. :D

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Ja uwielbiam mieć rozpuszczone włosy i od czasu do czasu na Arianę!:)
    A seriale to Scream Queens, Eye Candy, The Orginals, The Fosters:)
    Pozdrawiam,
    Zapraszam: http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najwygodniej jest w rozpuszczonych włosach :) Czuję się tedy najbardziej swobodnie i nie muszę ich poprawiać co dwie minuty :)
    Nawet kiedy wykonuje jakąś fryzurę nie lubię spędzać nad nią za dużo czasu :) Stawiam na pielęgnacje i moje włosy się mi za to odwdzięczają :)
    Super post i świetne zdjęcia :)

    http://memoraably.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię chodzić w kucyku :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. koczki są naprawdę super, chociaż prawie nigdy mi nie wychodzą haha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Post bardzo fajny, zdjęcia aż krzyczą pozytywizmem. :D
    Wszystkie fryzurki są ciekawe i może nawet pokuszę się na którąś z tych nietypowych.
    Moimi ulubionymi serialami są: pamiętniki wampirów, plotkara, słodkie kłamstewka i nastoletni wilkołak. Szczególnie polecam te dwa pierwsze, ale wszystkie są naprawdę świetne.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju uwielbiam takie różne stylizacje włosów niby takie zwyczajne a jednak wyjątkowe :)
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś super podoba mi się twój blog zapraszam również do mnie i możemy popisać na priv ? http://juccyjuuky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do seriali- uwielbiałam Pamiętniki Carrie, Inną (Awkward) i AHS (American Horror Story, najlepszy 1 i 3 sezon). Badzo ładne zdjęcia i świetne pomysły na fryzury, w ogóle ciekawy pościk :D Buziaki!!:*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie fryzury bardzo naturalne. Wyglądasz uroczo. <3
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega przydatny post! Będę zaglądać tu częściej. Zapraszam do mnie daffash.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega przydatny post! Będę zaglądać tu częściej. Zapraszam do mnie daffash.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne fryzury.
    Co do seriali to nie oglądam ich za wiele jednak te które moim zdaniem są godne polecenia to Doctor Who i Sherlock.
    Pozdrawiam.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)