2015-11-02

HALLOWEEN

Hej cukiereczki!  Mam wam dużo do opowiedzenia co ostatnio działo się u mnie. Więc zaczynając od mrocznego święta Halloween . No więc bardzo dużo osób jest przeciwko wprowadzaniu tego święta do Polski czemu? Bo jest to wigilia szatana czy też czczenie go? Tak , tak rozumiem ta sama nazwa co u satanistów ale to nie są jakieś śmiertelne rytuały tylko zwyczajne jakby to nazwać przez niektórych ,, żebranie o cukierki'' chociaż z tą nazwą także się nie zgodzę. Owszem zbieramy cukierki jednak jest coś w tym innego. Chyba nie codziennie zdarza nam mrocznie się umalować, przesadzić z kredką do oczu czy też różem? Czy też maszerować przez miasto z ubraniem , które sami wykreowaliśmy?  W tym roku towarzyszyły mi  Marta , Aga i Wiktoria . Atmosfera była naprawdę mega mroczna. Chodziły również inne grupki w których uczestniczyły małe ,,bachory'', które rzucały w nas jajkami :DD  Po zbieraniu cukierków poszliśmy do mnie i rozdzieliliśmy je :)
Zaś 1 listopada spędziłam u babci gdzie na początku poszliśmy na procesję na cmentarzu a potem do babci gdzie byłam cały dzień. Co prawda troszkę się nudziłam jednak przyszły do mnie koleżanki, które poznałam na zawodach także było świetnie! Dodatkowo były przepyszne ciasta które umiliły mi ten dzień! :)

                                                     
                                                                              ~~ HALLOWEEN~~


                                                    JEDZIEMY DO BIEDRY :D ~~ HUGO~~ SPRZĄTANIE LIŚCI! <3

                   

                                                                                      ~~   HALLOWEEN ~~


Dzisiejszy ranek był meega nieogarnięty. Zaczynając od tego że zaspałam i nie poszłam na 1 lekcje gdzie była kartkówka z polskiego.  Mało tego zanim poszłam do szkoły wpadłam jeszcze do sklepu po bułkę (wyszłam z domu gdzie zegarek wskazywał 8.40 a lekcja zaczynała się o 8.50 ) Biegłam jak szalona do tego sklepu miałam 1 km masakra! Gdy stanęłam u drzwi szkoły wyglądałam jak mokra kura ! :DD


                                                   MIŁEGO DNIA! :)



7 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię halloween i nie rozumiem dlaczego starsi ludzie mówią, że to jest święto czczenie szatana haha :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, co za przygoda! :D U mnie było wolne, więc dobrze 0 przynajmniej odespałam trochę. Kostium ślicznie wyszedł. :)

    http://zuzgga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przebrania :) Ja uważam, że to święto jest spoko. Zapraszam do mnie na nowy post. www.imaginexstuff.blogspot.com :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czytałam coś o tym. W sensie dlaczego niektórzy ludzie/kościół reaguje tak na halloween, ale strona, którą przeglądałam była jednostronna (religijna) i nie mam pojęcia czy powinnam w to wierzyć... Przebieranki to nic złego, to jak makijaż. Zbieranie cukierków to zabawa. Czemu tego zabraniać?

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie halloween to tylko zabawa i mi osobiscie nie przeszkadza. Fajny make up na halloween ! :D
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku nic szczególnego nie robiłam ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)