2015-11-29

CZEGO O MNIE NIE WIESZ?

Hey misie! Troszkę minęło od ostatniego posta....  Ale naprawdę nie miałam nawet chwili coś napisać na  blogu. Ale powiem wam że to był nawet udany tydzień, bardzo mnie to dziwi bo była w końcu wywiadówka. Nie było tak źle, mam tylko 2 jedynki ze wszystkich przedmiotów! Juhuu!
W piątek pojechałam z rodzicami po biurko do mojego pokoju , może nagram room tour ale muszę jeszcze dokupić parę drobnostek.
Mam nadzieję że spodobają wam się przygotowane fakty o mnie  :)

Jestem osobą bardzo sarkastyczną (przesadnie)

Uwielbiam pieski (obsesja)

Boję się wody

Przez 13 lat w życiu topiłam się 4 razy (w tym jeden raz na basenie w rwącej rzecze xd)

Zawsze się spóźniam ehh...

Marzy mi się spotkanie z moimi idolami - Miley , Justin , Dulce

Od roku jestem fanką byłego zespołu RBD - rebelde , z mojego ulubionego serialu zbuntowani.

Gdy byłam mała nikt nie mógł mnie zrozumieć bo bardzo szybko mówiłam sepleniąc.

Bardzo nie lubię gdy ktoś mnie poprawia.

W sporcie a konkretnie w grach zespołowych jestem to totalną łamagą ( tak, to ja strzeliłam samobója z przewrotki na zawodach. Moja mina gdy dowiedziałam się to nie ta bramka bezcenne.

Mam duże,błękitne oczy.

Niska księżniczka z prawie 1,60 wzrostu! :)

Potrafię dogadywać się z chłopakami jak i z dziewczynami.

Moim ulubionym kolorem jest szary,biały,pudrowy.

Uwielbiam święta Bożego Narodzenia, jest to najlepszy czas w roku.

Gdy ktoś opowiada o częściach ciała np. o żyłach,żołądku,sercu itp. Robi mi się mdło i zaczynam odczuwać właśnie w tym miejscu dziwne uczucie , które nie jest miłe.

Mam dwoje rodzeństwa, którzy są od mnie starsi .

Mieszkam na wsi ☻

Od kilku lat nie jem parówek. ( fakt roku ☻ )

Nie lubię jeść śmieciowych rzeczy .

Jestem straaasznym zmarzluchem

Często rysuję są tatuaże.

Często choruję :\

Lubię ćwiczyć z mel b.

Kocham słodycze

koc + książka + łóżko + muzyka = idealnie ♥

Posiadam dwóch książąt : Falkon ♥ Hugo ♥

Moją obsesją są seriale, psy itd

Jestem bardzo rozśpiewana (to właśnie mela śpiewa 24h na dobę ) Już chyba nikogo nie zadowala to że cały czas śpiewam.

Szalona, sarkastyczna .


Mam nadzieję, że spodobały wam się fakty! Potrzebuję pytań  bardzo fajnie byłoby abyście zadawali mi je pod postem w komentarzach albo w zakładce ,,pytania'' . Pytania mogą być o różnej tematyce! W następnym poście polecę parę blogów ! :)
Przepraszam za jakość zdjęć ale wróciłam późno ze spaceru i światło mi nie sprzyjało.
Jesteśmy podobni (fakty)?
Nie zapomnijcie zadać pytań!


6 komentarzy:

  1. Haahahaah ciekawe rzeczy
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem strasznym zmarzluchem, haha :D
    Ciekawy post :)

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny taki post. Fajnie, ze dajesz mozliwośc nam Ciebie lepiej poznac ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Obserwuję :) http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj sporo razy się topiłaś :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też nikt nie rozumiał :D Kurczę dużo razy się topiłaś, i w tej rzece XD Gratuluję

    http://zuzgga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)