2015-10-04

ULUBIEŃCY MIESIĄCA ! ~ WIDZ WRZEŚNIA!

Cześć wam ! I już mija kolejny miesiąc. Moim zdaniem wrzesień zleciał mi bardzo szybko! U mnie po staremu. Moje oceny nie co się poprawiają z trybu 2-3 przechodzę na 3-4 . Także genialnie! :)9 października jadę na festiwal dotyczący narkotyków o nazwie ,, NIEĆPA'' gdzie zagra mój idol Kamil Bednarek ♥  Dodam na pewno fotorelacje !

                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     
             


Film, który najbardziej mi się spodobał tego miesiąca to Denis Rozrabiaka! Film idealnie nadaje się na niedzielne po południe. Bardzo przypomina mi Kevina sam w domu, różni się tylko tym że opiekują się nim sąsiedzi. Jest to przezabawna komedia, w której można popłakać się ze śmiechu! Denis to bardzo pomysłowe dziecko, które sprawi, że wzrośnie ci endorfina!




               --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     


Jak już wcześniej mówiłam mam połamane,rozdwojone itd. paznokcie. I gdy już miałam takie długie zaczęły mi łamać ! Ahh postanowiłam, że muszę z tym coś zrobić i idąc do rossmana zakupiłam to cudo!

     --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     
Życie jest jak pudełko czekoladek - nigdy nie wiesz, co ci się trafi.

Winston Groom – Forrest Gump


               --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     



Właśnie takie piosenki poprawiają mi humor ! :))

             --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     
 Fotografia wykonana jest przez ze mnie :) Zdjęcia moim zdaniem wyszło ślicznie :)
             --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     

     Uwielbiam słodycze i po trudnym zastanawianiu się wybieram norweskie kit kat, które smakuje podobnie do polskiego kit kat różni je tylko forma podania jak i więcej wafla w czekoladkach! Pycha! :)

Musze wam przyznać, że bardzo trudno mi było wybrać widza września. Może dlatego, że wszyscy są aktywni? ( haha). Bardzo chciałabym podziękować wam za tą aktywność na blogu i za wszystkie komentarze! :)
A więc widzem miesiąca zostaje! ...... MILENA Z BLOGA RILSEEE
Ma świetnego bloga i powiem wam, że należy on do grupki moich ulubionych blogów.
Na blogu zamieszcza różnorodne tematyki postów, ma świetny gust i jest śliczna ♥



Każdy post jest wyjątkowy , zorganizowany i napisany od A do Z . Milena należy do fanów Rihanny. Interesuje się sportem ( jest bramkarzem w piłce ręcznej). Jej  ulubionym kolorem jest fioletowy.
Zapraszam was na jej bloga, który jest warty uwagi! :)



Spodobał wam się post? :))
Zapraszam na mojego aska! MELA ask

11 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam w telewizji Denisa, ale tylko kawałek bo nie chciało mi się za bardzo oglądać. Piosenka super. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje bardzo! Jesteś kochana <3 Twój blog również jest świetny :* <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też szybko zleciał wrzesień.
    Dobry cytat ;)
    Świetne zdjęcie ;)
    http://elorasti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może obejrzę film razem z rodziną, w ktoryś wolny wieczór :3
    Pozdrawiam i zapraszam! :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie bardzo fajne, tylko tam domki w kadrze ucięło :D
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy pomysł z tym widzem miesiąca. Jeszcze u nikogo go nie widziałam :) + za oryginalność

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super serum! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery z Wibo, to jedne z najlepszych jakościowo w dośc przystępnej cenie :)


    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, denis rozrabiaka leciał nawet ostatnio w tv :D Świetny film!

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)