2015-10-15

OCTOBER

 Hej wam! Na samym początku chciałabym wam podziękować za aktywność :) Nie spodziewałam się , że mój blog będzie miał 200 wyświetleń dziennie to dla mnie wielka radość dziękuję! Ostatnio byłam na sesji z Julką i powiem wam, że chyba pierwszy raz pozowałam publicznie czyli zamiast samowyzwalacza zdjęcia robiła mi Julka. Na sesji była świetna atmosfera mimo zimna. Wczoraj odbyło się pasowanie na ucznia klasy pierwszej gimnazjum. I czytałam warunki przystąpienia oraz podziękowanie za przyjęcie, nie poszło tak źle jak myślałam! uff :) Co do jesieni to nie mogę się doczekać Halloween i 1 listopada trochę dziwne...  W naszej okolicy obchodzi się Halloween, przez dzieci. 2 lata temu byłam z moją przyjaciółką i przebrałyśmy się w czarownice i chodziłyśmy po domach. Była świetna atmosfera a szczególnie wtedy gdy napotkałyśmy naszych kolegów ze szkoły .
Mam nadzieję , że w tym roku uda mi się również świetnie bawić! Uwielbiam dzień 1 listopada, bo może być to dla was śmieszne ale dla mnie jest wtedy inne powietrze (mam szósty zmysł haha ) .Ten dzień zawsze spędzam miło u babci :) Co do koncertu było naprawdę niesamowicie ale opowiem wam to innym razem. :) Papapa zapraszam do ankiety!





                                                                           

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i fajny outfit. Powodzenia w 1 kl gimnazjum Zazdroszczę ci po ja jestem w 3.
    Zapraszam: http://hellomyflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny post,super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia! Tak jesiennie i pełno energii <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! :) zapraszam do mnie na pierwszy wpis http://zeyliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mała uwaga z mojej strony.
    Rozmazywanie tła. Albo na 100%, albo wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to pozowanie wyszło Ci całkiem dobrze :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pozytywne zdjęcia! Gratuluję tylu wyświetleń dziennie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! :)
    Blog z TEMATYCZNYMI sesjami zdjęciowymi, charakteryzacja, pełny look i zdjęcia fantasty.
    Najnowszy post-ZOMBIE
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)