2015-10-24

NO FREE TIME

Hey moi mili ! Wiem że ostatnio moje posty nie pojawiają się za często i też nie biją od siebie jakąś szczególną ciekawością . Ale jest to spowodowane nauką a także brakiem czasu. Mój dzień zaczyna się tak szkoła,obiad,odpoczynek(tu albo śpię albo oglądam serial) , lekcje, łóżko. Taa naprawdę nie przyjemnie tak żyć. W weekendy mam czas na regeneracje i Falkona . Chciałabym wam dzisiaj napisać o czymś co nie będzie jakieś bardzo bezużyteczne (mam nadzieję )





Ostatnio często zadaję sobie pytanie co będę robić w przyszłości i jak będę żyć?
Jestem w 1 klasie gimnazjum i na tą chwilę nie mam żadnych pomysłów na życie ( ta co ma fantazje)
Z jednej strony interesuje się fotografią z drugiej zaś strony kocham zwierzęta,przyrodę .Fotograf przyrody ? Nie , to nie to . Gdy miałam 4 latka  wydawało się to takie proste jak każdej dziewczynce. Wyjdę za księcia,zostanę modelką,zamieszkam w pałacu i będę żyć bardzo długo i szczęśliwie. W 3 klasie moje pomysły się pokomplikowały gdyż postanowiłam że  zostanę zakonnicą i będę pomagać biednym ( tu możecie się śmiać hah ) Teraz mam na celu zamieszkanie w innym kraju czyli chodzi mi o Kraje Skandynawskie i zamieszkać w drewnianym domu. Ale co dalej przecież muszę się jakoś utrzymać ? Właśnie nad tą odpowiedzią się naprawdę długo zastawiam . Ktoś powiedział ,, Jeśli robisz to, co kochasz nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu'' Przecież nie ma na świecie człowieka, który niczym nie interesowałby się prawda ? Właśnie tym cytatem spośród wielu kieruję się w życiu i mam nadzieję że w końcu odkryje kim chce zostać w przyszłości.



Uwaga, uwaga niedługo 20.000 tysięcy wyświetleń na blogu a zatem niespodzianka! :)

A wy wiecie kim zostaniecie w przyszłości ? 








13 komentarzy:

  1. ja chciałabym być architektem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za miesiąc 19 lat i wciąż nie wiem. :))) Niby mam marzenie, by zostać projektantką gier komputerowych czy jak to się tam nazywa, ale nie wiem czy mam potrzebne zdolności i czy sobie z tym poradzę. :<

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie wiem kim chciałabym zostać w przyszłości :)

    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nad życie chciałabym zostać lekarzem, jeszcze nie wiem jakim ale mam to w planach :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm.. ja jestem z twojego rocznika i jeszcze niedawno byłam przekonana, że chcę być policjantką, a teraz.. sama nie wiem. :)
    Ale mam jeszcze mnóstwo czasu, więc nie ma co się spieszyć.

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczny problem. Co prawda jestem rok starsza, ale zastanawiam się nad tym już na prawdę długo; Kim kiedyś będę, czym będę się zajmować? jak będzie wyglądać moja przyszłość? studia? życie? W zasadzie mam jeszcze dużo czasu, ale mimo wszystko martwi mnie to że nie mam pojęcia kim być. Czekam na dzień kiedy znajdę w sobie jakąś pasję, wyjątkowe hobby i pokieruję się tym w życiu :) Tobie również to doradzam. Post bardzo fajny, ładnie napisany :)
    Zapraszam do mnie i prosze o poklikanie w linki :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również teraz rzadko mam czas przez nauke, świetne zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet nie mam wolnych weekendów.. Mecze, klasa sportowa, treningi..
    Ślicznie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie mam pojęcia kim chcę zostać w przyszłości, z resztą wiele osób też nie wie. Ciekawie piszesz :)
    zapraszam do mnie!
    http://little-small-talk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie mam czasu. Szkoła, nauka. mnóstwo innych rzeczy.. ;/
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każda z nas kiedyś chciałaby być księżniczką. Ja na razie skupiam się na tych najbliższych wyborach, które są równie trudne.
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już jestem na studiach - informatyka. W takim zawodzie się widzę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz jeszcze trochę czasu do namysłu nad przyszłością :) prędzej czy później każdy odnajduje swój sposób na życie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)