2015-09-05

Ulubieńcy Sierpnia! - 2015

Hej Kochani! Długo przeciągałam ten post . jednak nie nie miałam motywacji robić zdjęć  aparatem w którym lampa błyskowa nie działa . Dopiero jutro daję go do serwisu : \  Ulubieńców miesiąca wybierałam w kategoriach m.in Film , Kosmetyki , Cytaty , Piosenka , Fotografia, Książka :)
                                                     

                                                        Film- Angus, stringi I przytulanki

                                        To  przezabawna komedia, opowiadająca o, zbuntowanej nastolatce, z niezwykłymi pomysłami.
Akcja rozgrywa się wokół 14-letniej Georgii, Głównej bohaterce która pokazuje świat zbuntowanej nastolatki. Film ukazuje  relacje Georgii z przyjaciółmi, rodziną oraz nie nie zabraknie wątku damsko-męskiego!  Wspaniała komedia Która rozbawi Cie nie lez! Polecam :)



                                                                                             KOSMETYKI

Moim ulubionym kosmetykiem miesiąca został krem ​​cytrynowy do rąk Dr. Grehen. Kupiłam go gdyż mam suche ręce  oraz poniszczone paznokcie, czyli łamliwe, podwojone itd. Sam krem ​​był bardzo tani gdyż kupiłam go za 3 zł, planowałam kupić sobie krem ​​do rąk Dove jednak nie miałam przy sobie tyle pieniędzy , jednak o dziwo krem jest bardzo , bardzo dobry :) Zawiera witaminę E i C, wyciąg Z Limonki oraz gliceryne.



                                                                                                  KSIĄŻKA

Moja ulubioną Książka tego miesiąca została książka kiedykolwiek napisana przez Alyson Noel. Opowiada o nastolatce, która w wieku 16-nastu traci wypadku samochodowym całą  rodzinę. Od tej chwili staje sie kimś innym. - Słyszy Myśli Różnych Ludzi, widzi Ich Aure ï dzieki przelotnemu choćby dotykowi moze poznac Ich przeszłość Wszystko sie zmienia, kiedy dziewczyną poznaje Damena Auguste'a. Tylko on potrafi wyciszyć dudniące dźwięki w jej  głowie  i wejrzeć w jej duszę.   Naprawde Bardzo polecam tę książkę, mozna się  naprawde wciągnąć i wejść w Inny Świat :)

                                                                                                  CYTAT


                                                                  Moim ulubionym cytatem Tego miesiąca został cytat:

Przyjaźnie Które wymagają wysiłku, Moga Być najcenniejsze.
~ Miley Cyrus
                                                                 



                                                                                         PIOSENKA


                     Moja ulubioną Wakacyjna piosenka została piosenka Bruno Mars - leniwy Dnia. Słucham ją na  okrągło :) 
                                           


                                                                                                     FOTOGRAFIA

Moją ulubioną fotografia tego lata czyli sierpnia zostaje  fotografia w rowach , ponieważ świetnie ukazuje jak dobrze bawiłam się w wakacje :)
        

Chcielibyście fotorelacje z moich urodzin?



9 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego filmu. Tak, fotorelacja będzie na pewno fajna, więc jak najbardziej chcę! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na fotorelacje! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Film mega śmieszny, jest też seria książek :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, a relacja z urodzin jest mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny cytat! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam ten film kilka dni temu i również mi się podobał. Tak, fotorelacja to świetny pomysł! :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten film, również polecam.
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post! o i ta stara piosenka! <3

    ZAPRASZAM DO MNIE <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)