2015-09-15

START

Hey wam! Ostatnio byłam na sesji i   porobiłam trochę zdjęć na bloga. Zdjęcia porobiłam na moim ulubionym tle z czerwonej cegły i efekt jak najbardziej mi się podoba :) Niedługo będę zmieniała moje małe królestwo! brązowe , wielkie biurko zastąpi nieco mniejsze całe bialutkie biurko o jakim marzyłam ♥ Zaś kolory  dominujące czyli beżowy z jasnym brązem  zamienią się w biel i grafit. Moje małe królestwo mieści się w korytarzu jednak mój pokój również przejdzie metamorfozę :) Zrobię zdjęcia przed i po . Chcielibyście room tour?




Mój stan zdrowia dużo się polepszył i śmiało mogę chodzić do szkoły. W końcu ♥  W szkole dzieją się naprawdę śmieszne sytuacje jak ta : Jedna koleżanka z klasy chciała podlizać się pani od niemieckiego i gdy zapadła cisza ona wyskoczyła z tekstem jest najlepszą panią szkole , która uczy angielskiego. Ten niewinny komplet zmienił się we wpadkę :D Uwierzcie mi cała klasa wybuchła śmiechem . A ja a mi poleciały łzy ze śmiechu. W szkole często mam do tego powód . Razem z grupką wybranych. Często wpadamy na takie pomysły, które potem okazują się najgłupszym pomysłem na jaki mogliśmy wpaść ale takie jesteśmy nasza wyobraźnia nie zna granic :)



Lookbook pojawi się później bo ja nie lubię się ciągle przebierać a na dodatek 5 razy! Także będę codziennie nagrywała jeden outfit liczcie na lookbook jakoś za tydzień :)





Ostatnio zrobiłam maniaczką blogowania , ciągle o tym myślę i mogłabym blogować codziennie ale muszę skupić się na nauce bo to ona zdecyduje moją przyszłość a planuję ją jak najlepszą!
Dzisiaj pisałam kartkówkę z niemieckiego i dostałam 3 z alfabetu za to z religii piątkę! :))

                                                                                                                                     



15 komentarzy:

  1. Mi też się marzy białe biurko, ale na razie nie mam zamiaru zmieniać :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja będę remontować swój pokój w przyszłym tygodniu :D
    obyś w szkole miała więcej 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciuałabym być znowu w twoim wieku i miec takie akcje na lekcjach :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio też chorowałam i cieszę się, że już wróciłam. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś fotogeniczna.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia! Jestes bardzo fotogeniczna :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te zdjęcia na tle ściany z cegły :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, ogólnie jesteś śliczna!
    Ja bym chętnie zobaczyła room tour :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym cały pokój zrobić na biało z pastelowymi akcentami, może kiedyś się uda;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Ja ogólnie ostatnio mam fazę na białe rzeczy bez względu czy są to ściany,meble czy też ubrania. :)
    Zapraszam do mnie,bedę wdzięczna za kliknięcia. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)