2015-09-29

MUST HAVE IN AUTUM 2015

Cześć , dzisiaj wam przedstawić taki luźny post zawierający o tym co muszę lub chciałabym się jesienią! Oraz outfity wykonane przeze mnie . Wiadomo że najpopularniejszym stylem tej jesieni jest styl boho. Osobiście bardzo mi się spodobał styl boho i mam nadzieję że kupię sobie coś w tym stylu!
 Sweterki , czyli moja ulubiona część garderoby. W tamtym roku kupiłam sobie tylko jeden sweterek!
Mam nadzieję że w tym roku moja ulubiona część garderoby znacznie się powiększy. Uwielbiam nosić w zimne i jesienne dni cieplutkie sweterki a zwłaszcza gdy są koloru szarego! :)

Tak , wiem ten outfit niezbyt mi się udał (hah) . W outficie znajduje się moja wymarzona spódniczka w szkocki wzór.  I teraz sobie tak szybko jej nie odpuszczę, znalazłam kiedyś taką w sinsay jednak nie mój rozmiar (to się nazywa szczęście! ) Do tego sztyblety, które od pewnego czasu podobają mi się jednak wolałabym osobiście ze skóry niż z zamszu. A do tego boska narzutka w stylu boho!


Parka , która była hitem tamtej jesieni oraz popularne tzw. dziury w spodniach to świetne połączenie na wyjście ! Oraz moje ulubione buty ,, skórzane glany na obcasie?'' Nie wiem dokładnie jak się to nazywa ehh.. I czapka beanie z ciekawym napisem! :)

Beanie, Beanie! Dla mnie co roku to hity jesieni. W moim zbiorze znajdują się tylko 3 czapki tego rodzaju. Jednak w tą jesień mam nadzieję że nagromadzi się ich więcej, bo są cudne! Czy tylko nie ja tak sądzę?  :)

Płaszczyk, torebka  w stylu Boho oraz ,, spodnie w dziurę''  to coś dla ciebie! :)

Uwaga , uwaga w następnym poście widz miesiąca! Ps. sprawdź czy spełniłeś warunki!

13 komentarzy:

  1. OH te swetry! Czy wzięłaś te zdjęcia z jakiegoś sklepu? Bardzo właśnie szukam jakichś ubrań na jesień a te mi się bardzo spodobały. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your proposals. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Swetry to też moja ulubiona część garderoby! :)

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne sweterki. Ja nie przepadam za stylem boho ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze sobie kupić jakiś fajny sweterek ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie teraz kupić jakąś Beanie ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje stylizacji
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne rzeczy! Najbardziej spodobały mi się czapki ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki to u mnie podstawa na jesień :) Świetny wpis!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)