2015-09-25

KIM JESTEM?

Tak dużo osób żałuje , że nie mogło urodzić się w bezproblemowym świecie w pięknej, bogatej willi, najlepiej na krańcu świata. Być córką sławnej modelki i ojca światowego piłkarza. Mieć najdroższe ubrania, najlepszą szkołę w kraju, oczywiście chłopaka znanego na skalę światową. Ale istnieje słowo gdyby. Gdyby nie to że mieszkam w domu nie wili, że nie uczę się w najlepszej szkole w kraju ,że nie mam sławnych rodziców, Jednak mam kochających mnie rodziców, rodzinę, dach nad głową, przyjaciół, kochających mnie ludzi nie tylko ja jednak nie którzy nadal marudzą dlaczego ? Może że żyją w innym świecie  omijając słowo gdyby szerokim łukiem . Wolą marudzić, że to dlaczego nie oni nie są dzieckiem tej sławnej piosenkarki?! Mają wyrzuty do życia że los ich tak pokarał . Rzeczywistość dla nich jest szara , ponieważ nie patrzą na nie przez różowe okulary . Może lepiej zadać sobie pytanie kim jestem i co robię aby moje życie było kolorowe?







Przepraszam za te nie tematyczne zdjęcia, ale ostatnio mój aparat zbuntował się przeciwko mnie.
Mam nadzieje , że mnie zrozumiecie postaram się jak najszybciej coś wykombinować!
        A tu macie mój filmik z moim vlogiem z wakacji ! Zapraszam na spędzenie tych 5 minut ze mną !Mam nadzieję że zrozumieliście sens posta!                                                                  Miłego dnia kochani a ja się biorę za filmik lookbook !

13 komentarzy:

  1. Fajny filmik + zdjęcia też.
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutki piesek! Uwielbiam zwierzęta!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz dużo racji. Ja często sie nad tym zastanawiałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie chętnie postawiliby się na miejscu innych nie wiedząc, np.: że dana osoba ma problemy z włosami, z żywieniem, że musi spędzać całe dnie na siłowni, bo inaczej skóra jej wisi, że nad efektem jej wyglądu pracuje sztab osób, że nie może spędzać całego dnia na nicnierobieniu, że musi wyjeżdżać na promowanie marki i nie spędzi swoich urodzin tak, jakby tego chciała...
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :D
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://diamentowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami Ci co mają mniej są szczęśliwsi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cieszę się tym kim jestem i doceniam to co mam. Mam świadomość że zawsze mogłoby/ może być lepiej ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś o tym myślałam, ale wiem, że nie było warto. Słodki piesek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny filmik!!! ja tam w sumie to się cieszę, że urodziłam się w tej rodzinie, a nie innej ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jakie słodkie psiaczki <33
    W sumie każdy ma w swoim życiu momenty gdzie żałuję ,że nie jest kimś innym ale warto dostrzegać w swoim życiu tylko te najpiękniejsze chwilę :**
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)