2015-09-21

INDIFFERENTLY



Cześć wam! Dzisiaj miałam w planach napisać coś bardziej tematycznego i o niebo lepszego 
niż ten post . Nie wyszło tym razem to może następnym. Przepraszam że ten post będzie luźny ale nie mam zbytnio pogodnego ducha , jednak nie chce was tym zarazić także na początku wyjaśnię wam że przez 7 dni nic się nie pojawiło. 6 klasę a 1 gimnazjum dzieli tylko jeden rok a zmiany są niesamowite. W 6 klasie uczyłam się nie dokładnie i dostawałam o wiele lepsze oceny niż teraz gdy się przykładam i zależy mi. Ale jak to ktoś powiedział początki zawsze są trudne. Oczywiście sama do uczenia się nie motywuje tylko pociesza mnie myśl że jak przyłożę się do nauki na święta dostanęto o czym marzę aparat ! Ale nie taki co ja mam co prawda nie będzie to jakaś megaśna lustrzanka , jednak założę się że będzie o niebo lepszy!

Wczoraj , czyli niedzielę spędziłam  u babci. Nie wiem czemu ale lubię spędzać tam niedziele.Po za tym babcia od pewnego czasu ma 3 miesięcznego bernardyna :) Jeest taki przepiękny ! I naprawdę jest pocieszny , imię Pluto w 100% do niego pasuje :) Od pewnego czasu postanowiłam zerwać umowy z Dresslink oraz BPS  gdyż szczerze mówiąc te firmy nie są dla mnie. Postanawiam nawiązać współpracę z jedną ale za to porządną firmą Choies , także spodziewajcie się za tydzień wishlist mam nadzieję że mi pomożecie! :) Co do szkoły to ostatnio odwiedził nas Policjant i rozmawialiśmy różnych wykroczeniach itd. Ale było naprawdę śmiesznie. Dzisiaj  na ostatniej walnęłam głową o ścianę nie pytajcie jak :D I do domu przyszłam z ogroomnym guzem na czole .








Mam nadzieję że ten ,,luźny post wam się spodobał !
Obiecuję że w następnym poście będzie znacznie ciekawiej :)






5 komentarzy:

  1. Powiem tak ja jestem teraz w 3 gim i jest mi też ciężko zmiany w szkole bo do nowej ,nowi ludzie i nowe życie ,ale damy radę Oby dwie Powodzenia wszystkim osobą ,którym szykują się zmiany !
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I really like your pics. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ciekawie spedzilas dzień❤
    Jestes piekna ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Choies jest świetną firmą, dobry wybór ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś współpracowałam z firmą dresslink, ale również zrezygnowałam.
    Ale ci zazdroszczę.. gdybym mieszkała blisko mojej babci pewnie codziennie bym u niej siedziała <3

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)