2015-09-23

I LOVE AUTUM

     Hey wam , dzisiaj chciałabym wam przedstawić  dlaczego to właśnie jesień nazywam swoją ulubioną porą roku. Planowałam go tydzień temu ale czekałam wytrwale na 23 września czyli pierwszy dzień jesieni!  Dzisiaj w szkole odbyło się sprzątanie świata , co prawda nie lubię sprzątać śmieci a zwłaszcza cudzych . Mieliśmy dobrać się w dwójki jedna koleżanka trzymała worek a druga sprzątała śmieci , jednak u mnie było ulgowo bo moja koleżanka jest taka pracowita , ze ja śpiewałam a ona sprzątała :D Po sprzątaniu odbyło się ognisko gdzie świetnie się bawiłam ! Ostatnio podjęłam wyzwanie sportowe o nazwie 3300 przysiadów w 30 dni! Mam nadzieję że je wykonam!

                                                                        DLACZEGO KOCHAM JESIEŃ?


Poprawia mi się humor! ♥ - Jesień to pora kolorowych liści, tęcz wszystko dookoła jest kolorowe i przypomina mi krajobraz z bajki !



Pogoda !  ♥  - Niektórym to pewnie przypomina  paskudną pogodę. Jednak mi osobiście bardzo podoba się ten klimat . Kocham deszcz a przede wszystkim te piękne tęcze które czasami pojawiają się na niebie!


Sesje zdjęciowe! ♥ - Właśnie o tej porze wychodzą najładniejsze zdjęcia. Kolorowe liście  sprawiają że zdjęcia wychodzą na prawdę przepięknie a zwłaszcza w lesie!







Więcej odpoczynku! ♥  - Jesień to szczególny czas odpoczynku ja to nazywam czasem wyciszenia się i przemyślenia różnych spraw. To właśnie ta ,,brzydka pogoda '' pozwala nam się napić  ciepłej herbaty i wejść w życie książek!







Mniej stresu! ♥ - Nie wiem czemu ale to właśnie jesienią najbardziej  jestem wyluzowana od moich małych drobnostek . Zdaje mi się że to właśnie ta pogoda zmienia mój nastrój na pozytywny!



Sport ! ♥ -  Jesień to dla mnie również ,,pora sportu'' . Często podejmuje różne wyzwania , które mają cudowne efekty.  Dlatego jesienią uwielbiam biegać oraz ćwiczyć!




                         Zdjęcia Hugo są z ubiegłego roku ! Mam nadzieję  że podobają wam się!


8 komentarzy:

  1. Ja ter pory roku nie lubię, chociaz fakt faktem zdjecia wychodza cudowne :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia.
    mam prośbę poklikała byś proszę
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jesień również lubię ^^ Ślicznie wyglądasz :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień, ale mimo wszystko wolę wiosnę - wszystko budzi się do życia :)
    Co do zdjęć - są świetne, ładnie na nich wyszłaś :*

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny post ♥
    poklikasz u mnie w nowym wpisie? :)

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię jesień,ale nie najbardziej fajną masz koleżanke ♥!:D
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/
    http://kreatywnie-w.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jesień, deszczowe dni, sesje zdjęciowe, cały ten jesienny klimat. :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello,

    Amazing pics ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)