2015-09-12

DLACZEGO BLOGGERKI USUWAJĄ BLOGI?

             Od pewno czasu męczę się nad pytaniem dlaczego tak wiele bloggerek , które mogły być wyróżnione na blogosferze usuwają blogi ? Od jakiegoś czasu czytałam pewną bloggerkę , która naprawdę bardzo ciekawie pisała , miała cudne zdjęcia , perfekcyjne statystyki jakie każda bloggerka chciałaby i tu nagle napisała post pożegnalny . Pytanie czemu? Odpowiedź jest prosta brak czasu  u innych słabe zainteresowanie , brak                                                                    motywacji czy inne problemy . Jak tego uniknąć ? Oto one        
Mała statystyka a na dodatek lecą hejty ? Każda bloggerka miała taki czas.
Moim zdaniem powinniśmy zawsze myśleć pozytywnie , patrzeć na to kolorowo krótko mówiąc robić swoje. Hejty będą zawsze , Jednak trzeba odróżniać hejty od uwag. Różni się mniej więcej od tym ,że hejt jest z m.in zazdrośći a uwaga z korzyścią dla bloga :)


I tu właśnie 1/2 blogerek usuwa bloga właśnie przez to ! Brak czasu.
Jednak moim zdaniem można tego uniknąć. Rok szkolny , nauka tak tak jednak przecież zawsze mamy jakiś czas wolny , każdego dnia. Wystarczy dobrze zorganizować tydzień a na pewno znajdziemy czas choć na jeden post tygodniowo. Idzie się na jakość nie na ilość !



Czy tylko ja mam takie coś , że mam caałą szafę ubrań ale  nie mam się w co ubrać?
To jeden z problemów dzisiejszego bloga o modzie. Niektórzy usuwają takie blogi z powodu braku ciuchów czy braku weny do outfitów. Ale przecież moda nie tylko polega na dobrym połączeniu modnych ubrań . To że nie mamy czasem jakiś hiper fajnych ubrań to nie znaczy że moda nie jest dla nas , możemy zrobić swoje DIY i wyrazić siebie!


 Statystyka ci się nie powiększa , słabe zainteresowanie ? Bądź cierpliwa a docenią twoje starania .
Wiadomo że nie zostaniesz popularna bloggerką od razu , wszystko małymi kroczkami .
Rób swoje a osiągniesz swój cel!



Fobia na owsiankę powróciła! :D


Chcecie w następnym poście lookbook to school ?

9 komentarzy:

  1. Numer jeden totalnie mi się nie spodobało, bo w czym pozytywne myślenie ma tu pomóc? Usuwać bloga tylko dlatego, że się czasu nie ma to też głupota. Niektórzy sobie jakieś wyznaczniki postów ustawiają - typu 2 tygodniowo, przez co mogą czuć presję a nie przyjemność pisania i upubliczniania. Co do bycia cierpliwym to zależy kto jakie ma cele. Ja np. mam gdzieś statystyki, piszę dla siebie i jak ludzie nie wchodzą to trudno, nie komentują to trudno. Jak mi się chcę to biegam po blogach, czytam i komentuje zostawiając link do siebie, tak jak o teraz.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że wyrażasz swoje zdanie! :) Jednak nie zrozumiałaś sensu jednego numeru , chodziło o to żeby wszystko nie traktować jakoś bardzo poważnie , tylko nastawić się do tego z pasją!

      Usuń
  2. I jeszcze taki blog powinien mieć chociaż jakiejś jakości zdjęcia, najlepiej wyjustowany tekst, by się lepiej czytało i poprawną interpunkcje, bez spacji przed znakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie posty ;D czasami dają dużo do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że jeśli blogerka, która pisała z pasji i była z tego zadowolona musiała mieć większy powód do usunięcia bloga o którym, akurat nie chce mówić swoim czytelnikom. A co do czasu, to czasami naprawdę nie jest to takie proste, a szczególnie w kolejnych latach. A jeśli ma się już ten czas wolny, to po prostu nie chce się nic robić
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Post naprawdę świetny i bardzo ciekawy.
    Jestem obecnie w II klasie liceum i mam bardzo dużo lekcji i zajęć, z cierpliwością też mam kłopoty ale mimo wszystko lubię prowadzić bloga i nie poddaję się :)
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! :)
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoła jest jedną z przyczyn.. :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na lookbook :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)