2015-08-29

SCHOOL TIME #Przygotowania

      Cześć , wam ! Bardzo przykro jest mi to napisać ale szkoła rozpoczyna się już za 3 dni . Ja przeżywam to dość dobrze niż rok temu :) Co prawda koniec późnego wstawania , nic nie robienia  czy częstego  przybywania na podwórku aż zrobiło się ciemno . Co do tych wakacji spędziłam je świetnie .  W te wakacji w 90 % wypoczęłam te 10 % poświęciłam na sport . Jednak co do moich ćwiczeń i biegania lekka porażka , ale mam nadzieję że w roku szkolnym będę bardziej systematyczna :)  Nie długo na moim kanale pojawi się pierwszy filmik , czyli vlog wakacyjny:)


Chciałabym  wam przedstawić moje przygotowania do szkoły. Czyli zeszyty , piórnik , plecak itd.
Jeszcze nie zdążyłam zakupić wystarczające ilości zeszytów , ale mam nadzieję że jeszcze zdążę je zakupić. Zapraszam do obejrzenia!


                                                           

       1#  Jest to plecak firmowy Nike , gdy zamawiałam go przez internet byłam pewna że kolor jego  jest czarno siwy , jednak  gdy do mnie przyszedł kolor jego był zielony.Ale szczerze mówiąc i tak mi się bardzo podoba. Jest solidny i  mam nadzieję że spędzę z nim bardzo miły rok szkolny :)




                    2#  Zwykły czarny piórnik w białe kwiatki .  Kupiłam go w zeszłym roku i
       o dziwo przy moim użytkowaniu nie rozpruł się :o Także nie było potrzeby , kupować innego .





        3#  Tak to jest dopiero 1/4 moich zeszytów , gdyż nie zdążyłam zakupić ich więcej na dzień dzisiejszy , jednak postanowiłam nie przedłużać                   tego posta i pokazać to co mam  :)




                     4# Zawartość - czyli m.in. długopisy , kredki , gumki , cyrkiel itd.



Uwaga w kolejnym poście przedstawię wam pierwszego widza miesiąca! 
A ci co poklikali w linki od dresslink , pojawią się w kolejnym poście :)

17 komentarzy:

  1. jaki świetny plecak :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na każdym blogu teraz pojawia się back to school w różnych wydaniach i robi się już to powoli nudne. Nie ma nic ciekawego w przyborach. ;p Filmiku wakacyjnego jest ciekawa.

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam school time :) Ja również nie widzę nic ciekawego w przyborach , ale jakbyś nie zauważyła mam również inne rzeczy niż przybory :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też nie chce się iść do szkoły, ale na szczęście mam zakończenie roku szkolnego 21 kwietnia, więc jakoś wytrwam te ostatnie 8 miesięcy szkoły, a potem matura i studia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak te wakacje szybko zleciały, masakra. Nic się takiego nie robiło a dwa miesiące upłynęły. Jeszcze tylko 3 dni i 3 gimnazjum.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutkie zeszyty :-D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny ten plecak :) !
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się zeszyty ;)) Plecak super, choć jednak wolałabym czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne sa te zeszyty! I plecak. Wszystko bardzo mi się podoba! :)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fajny plecak :)

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam problem z plecakiem, nie mogłam znaleźć takiego, który by mi pasował :D
    Oczywiście zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę i dopiero w piątek zrobiłam zakupy szkolne. ^^
    Miałam pomysł żeby zamówić go przez internet, ale bałam się, że nie dojdzie on na czas.
    Ciekawe zeszyty i śliczny plecak! <3

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zeszyty są świetne :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Babeczki! Jednym słowem zeszyt przecudny!
    Fajny plecak.
    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny plecak ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję , że tu jesteś :)
Mam nadzieję , że przeczytałeś/aś posta , i wyrazisz szczerą opinię :)

Nie bawię się w obs za obs :)